Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
-
- Posty: 690
- Rejestracja: 25 paź 2010, 21:52
- Skąd: Sulejówek k/Wawy
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
A koło masz przykręcone?
Most na boki raczej nie chodzi, bo to dość duzy element i nie łatwo go ruszyć rączkami
Jesli koło tłucze szarpiąc je w pionie, to łożysko po prostu się rozsypało przy piaście.
Most zostaw w spokoju
Most na boki raczej nie chodzi, bo to dość duzy element i nie łatwo go ruszyć rączkami
Jesli koło tłucze szarpiąc je w pionie, to łożysko po prostu się rozsypało przy piaście.
Most zostaw w spokoju
http://www.grusgarage.pl
detroitiron.pl/forum
detroitiron.pl/forum
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lis 2009, 22:23
- Samochód: Dodge Power Ram w200 1976
- Skąd: Ratułów / Zakopane
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Mostem łatwo ruszyć jak się poluzują cybanty ja raz tak miałem w jeepie .
Ale jak piszczało to jak powiada grusiak raczej łożysko szlak trafił .
Ale jak piszczało to jak powiada grusiak raczej łożysko szlak trafił .
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
RadAg! pisze:Zatrzymalem auto, zaczalem szarpac za kolo. Moge niezle rozbujac tylne kolo na boki przy czym czuc duzy luz i stukanie.
luz jest wzdłuż mostu, czy w poprzek?
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Wzdluz mostu co jest dosc dziwne.
Dzisiaj bylem u mechanika i sprawdzalismy. Most w calosci wydaje sie siedziec ciasno wiec raczej nie zawieszenie (moze jakis maly luz ktory poteguje zjawisko). Kolo szarpiac je in/out wchodzi i wychodzi ok. 1 cm. Gora i dol praktycznie nie drgnie, po zaciagnieciu awaryjnego wszystko sie usztywnia choc nie na tyle zeby nie mozna bylo ruszyc wiec to raczej poloski/lozyska.
Martwie sie tylko o to ze lozyska w dyfrze tez sa posypane choc mechanik i mowi ze byloby cos slychac, ze jak w dyfrze sa luzy to naprawde robi sie glosno a dyfer wydaje sie pracowac bardzo cicho i kulturalnie. Podejrzewamy ze poloski sa zjechane do tego stopnia ze chodza wzdluz osi mostu...
Dzisiaj bylem u mechanika i sprawdzalismy. Most w calosci wydaje sie siedziec ciasno wiec raczej nie zawieszenie (moze jakis maly luz ktory poteguje zjawisko). Kolo szarpiac je in/out wchodzi i wychodzi ok. 1 cm. Gora i dol praktycznie nie drgnie, po zaciagnieciu awaryjnego wszystko sie usztywnia choc nie na tyle zeby nie mozna bylo ruszyc wiec to raczej poloski/lozyska.
Martwie sie tylko o to ze lozyska w dyfrze tez sa posypane choc mechanik i mowi ze byloby cos slychac, ze jak w dyfrze sa luzy to naprawde robi sie glosno a dyfer wydaje sie pracowac bardzo cicho i kulturalnie. Podejrzewamy ze poloski sa zjechane do tego stopnia ze chodza wzdluz osi mostu...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Miałem raz taki przypadek. Półoska w moscie wychodziła 2-3cm. Tak było z jednej strony, drugie koło było ok. Niestety to oznacza rozbieranie mostu
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
No akurat w Crown vic trzeba rozebrac most nawet zeby zmienic lozyska, na to bylem gotowy, nawet mam juz nowy olej Chodzi o to zeby to bylo tylko to, czyli poloski plus lozyska kol a nie jakies wieksze problemy z dyfrem. Jak bylo u ciebie BOB? Co musiales wymienic?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Koniec końców nie naprawiłem tego. Mechanik przekładał terminy, ja nie miałem zbyt wiele wolnej gotówki, było kilka innych rzeczy do naprawy oprócz tego... Skończyło sie zmianą samochodu
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lis 2009, 22:23
- Samochód: Dodge Power Ram w200 1976
- Skąd: Ratułów / Zakopane
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Luz wzdłuż mostu to normalna sparawa bo półosie są trzymane C-clipami a to czy luz jest duży czy mały to pojecie względne .
Nie wiem jak mogły by być zjechane półosie zeby generowały luz jedynie na frezowaniach na c-clipy a to niemozliwe w sumie .
Żeby wyjąc półosie nie trzeba rozbierać całego mostu trzeba tylko zdjac dekiel , wyciagnac z dyfra sworzeń wepchac półosie żeby można było wyciagnać c-clipy i wyciagnac półosie .
A teraz tak c clipy nie mogły wypaść bu byś wyciągnął koło calkiem do siebie .
Łożyska na dyfrze to standardy jakies a do tego nie ma bata zeby one sie tak zdupcyly żeby generowaly luz .
Większy niż zazywczaj luz może generowac sworzeń który trzyma satelity i zapobiega przypadkowemu przesunięciu półosi do wewnątrz mostu . Jak ten sworzeń się powyciera w miejscach gdzie styka się z półosiami to automatycznie luz wzdłuż mostu sie zwiększa .
Luz też może być z tego łożyska padniętego ale to musiało by sie w sumie parawie rozlecieć ale to tez nie generowało by luzu wzdłóżnego tylko na boki i góra dół .
Zasadniczo to wszystko można zrobić w domu .
A dyfra nie trzeba wyciągąć z gruszki to też nei trzeba się martwic o ponownie pasowanie go z atakiem.
Nie wiem jak mogły by być zjechane półosie zeby generowały luz jedynie na frezowaniach na c-clipy a to niemozliwe w sumie .
Żeby wyjąc półosie nie trzeba rozbierać całego mostu trzeba tylko zdjac dekiel , wyciagnac z dyfra sworzeń wepchac półosie żeby można było wyciagnać c-clipy i wyciagnac półosie .
A teraz tak c clipy nie mogły wypaść bu byś wyciągnął koło calkiem do siebie .
Łożyska na dyfrze to standardy jakies a do tego nie ma bata zeby one sie tak zdupcyly żeby generowaly luz .
Większy niż zazywczaj luz może generowac sworzeń który trzyma satelity i zapobiega przypadkowemu przesunięciu półosi do wewnątrz mostu . Jak ten sworzeń się powyciera w miejscach gdzie styka się z półosiami to automatycznie luz wzdłuż mostu sie zwiększa .
Luz też może być z tego łożyska padniętego ale to musiało by sie w sumie parawie rozlecieć ale to tez nie generowało by luzu wzdłóżnego tylko na boki i góra dół .
Zasadniczo to wszystko można zrobić w domu .
A dyfra nie trzeba wyciągąć z gruszki to też nei trzeba się martwic o ponownie pasowanie go z atakiem.
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Czytam i staram się zrozumieć, ale gęstość upakowania informacji mnie przeraża
Ja bym to wyraził tak:
jak w układzie są wyładowania połowiczne, to trzeba wszystko zgasić albo uciekać, bo coś tu zaraz gdzieś dupnie
Ja bym to wyraził tak:
jak w układzie są wyładowania połowiczne, to trzeba wszystko zgasić albo uciekać, bo coś tu zaraz gdzieś dupnie
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Jakiś luz zawsze wystepuje, ale można zauważyć czy jest on "w normie" czy znacznie zwiększony. Nie warto tego lekceważyć i czekać aż się wszystko rozleci. Szybsza reakcja = mniejsze koszty.jaber pisze:Luz wzdłuż mostu to normalna sparawa bo półosie są trzymane C-clipami a to czy luz jest duży czy mały to pojecie względne .
jaber pisze:Żeby wyjąc półosie nie trzeba rozbierać całego mostu trzeba tylko zdjac dekiel , wyciagnac z dyfra sworzeń wepchac półosie żeby można było wyciagnać c-clipy i wyciagnac półosie .
Czyli trzeba rozebrać most w mniejszym czy wiekszyn stopniu
Tak czy inaczej szacunek, bo wiedzę masz dużą
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Dzieki Jaber choc akurat dysponuje swietna instrukcja do CV i ja pod tym katem przestudiowalem kilka razy . Jest tak jak piszesz tylko ze martwi mnie bardzo ze generalnie wykluczasz lozyska a stawiasz na sworzen ktorego nie mam. Zamowienie poszlo wczoraj na nowe poloski bo lozysko w CV jedzie bezposrednio po osce i stad przypuszczenie mojego mechanika ze oski sa tak zjechane za lata na boki a nie gora/dol.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lis 2009, 22:23
- Samochód: Dodge Power Ram w200 1976
- Skąd: Ratułów / Zakopane
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
w mostach chevroleta tez leci po półosi.
A pisałeś o luzie wzdłużnym a nie na boki chyba że ja nie doczytałem .
Jaki ty masz most 8 ?
Co nie zmienia faktu że w dyfrze są satelity na osi sworzniu jak zwał tak zawał po angielsku - Pinion Shaft - trzeba to wyciągnąc zeby można było wcisnąć półosie głebiej po to żeby wyjąć c-clipy.
A pisałeś o luzie wzdłużnym a nie na boki chyba że ja nie doczytałem .
Jaki ty masz most 8 ?
Co nie zmienia faktu że w dyfrze są satelity na osi sworzniu jak zwał tak zawał po angielsku - Pinion Shaft - trzeba to wyciągnąc zeby można było wcisnąć półosie głebiej po to żeby wyjąć c-clipy.
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Jaber, przed diagnozą nie skonsultowałeś z Radkiem jakie części ma, a jakich nie i w związku z tym nie należy o nich wspominaćRadAg! pisze: Jest tak jak piszesz tylko ze martwi mnie bardzo ze generalnie wykluczasz lozyska a stawiasz na sworzen ktorego nie mam.
Ale tak jak pisał Cezar - szacun za upakowanie informacji, pozazdrościć wiedzy
-
- Posty: 101
- Rejestracja: 03 lis 2009, 22:23
- Samochód: Dodge Power Ram w200 1976
- Skąd: Ratułów / Zakopane
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Most mostem a każdy dyfer ma "sworzeń - oś " ( pinion shaft ) a most zakładałem ze ma 8,8"
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria 2001 Sheriff's car
Most 8.8' Na boki, no wzdluz osi. Na boki w sensie ze dupa chodzi na boki jak patrzysz na tyl auta
Piotrek chodzi o to ze lozyska mam, poloski ida, jak sie okaze ze musze miec jeszcze cos to znowu zamawianie, placenie, czekanie, problem z dojazdem do pracy - to mnie martwi...
Piotrek chodzi o to ze lozyska mam, poloski ida, jak sie okaze ze musze miec jeszcze cos to znowu zamawianie, placenie, czekanie, problem z dojazdem do pracy - to mnie martwi...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<