Znaleziono 135 wyników

autor: kelpin
04 kwie 2017, 13:52
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Re: Bronek fullsize

Witam po dłuższej przerwie, cały czas coś się dzieje z tym, że wolno ;) To co ogarnięte: Silnik - uszczelki, czujniki, węże, wężyki, zapłon, nowy sterownik silnika (w starym była upalona nóżka procesora), Zawias - amory, łączniki Hamulce - nowe tarcze, klocki, przewody Regeneracja przekładni Przez c...
autor: kelpin
04 kwie 2017, 13:22
Forum: Allegro, eBay i inne
Temat: Przegląd rynku krajowego
Odpowiedzi: 4164
Odsłony: 381811

Re: Przegląd rynku krajowego

Pany, to jest ktoś z od nas? ten Buick się przewijał ostatnio, jak nie miał czwartego biegu:
https://www.olx.pl/oferta/buick-park-av ... ldTE4.html
autor: kelpin
31 sty 2017, 12:00
Forum: Kupię, Sprzedam, Zamienię
Temat: Rabat w RockAuto
Odpowiedzi: 244
Odsłony: 37983

Re: Rabat w RockAuto

Ja się zawiodłem ostatnio na RockAuto (albo ich dostawcy) - dwa razy nie wysłali mi paczki tzn. raz nie wysłali a drugim razem gdzieś przepadła.... w obu przypadkach zwrócili kasę. Przez kilka wcześniejszych lat było ok....
Znacie jeszcze jakieś inne ciekawe sklepy??
autor: kelpin
12 sie 2016, 12:50
Forum: Allegro, eBay i inne
Temat: Przegląd rynku krajowego
Odpowiedzi: 4164
Odsłony: 381811

Re: Przegląd rynku krajowego

Fajne te Taurusy, zastanawiam się bo pchnąłem Camaro, tylko boję się skrzyni AX (przerabiałem w Continentalu)..., pytanie czy ktoś już tam grzebał czy jeszcze nie :)
autor: kelpin
08 sie 2016, 09:56
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Re: Bronek fullsize

Rurki się zobaczy jeszcze. Zderzaki są pomalowane jakimś srebrnym czymś, ale to do zmycia bo pod spodem niezniszcony chrom (przynajmniej na tylnym zderzaku - z przodu mam nadzieję, że też :P ) A kierownicę na miejscu chcieliśmy zobaczyć co jest bo lata jak żyd po pustym sklepie - jakieś łożysko, prz...
autor: kelpin
07 sie 2016, 15:25
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Re: Bronek fullsize

Dzięki.
Raczej oryginał, mamy też masę gratów do niego. Jak będzie sprawny to się zobaczy co dalej :)
autor: kelpin
07 sie 2016, 14:51
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Re: Bronek fullsize

Jak zacznę grzebać to będzie więcej ;) ale kilka dorzucam, z zeszłego tygodnia w trakcie oglądania.
autor: kelpin
07 sie 2016, 11:04
Forum: Dział techniczny
Temat: Stukające liftery/popychacze/dźwigienki w silniku
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 18779

Re: Stukające liftery/popychacze/dźwigienki w silniku

Metys, wymieniłeś te liftersy już?
Przerabiałem niedawno temat w 3.8 więc jak coś to pytaj, jaki przebieg?
autor: kelpin
07 sie 2016, 10:59
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Re: Bronek fullsize

Bronek z silnikiem 5.0, a na lawecie bo przeglądu nie ma i nie hamuje za bardzo, szyba pęknięta itp :P
Zdjęcia postaram się wrzucić później.
autor: kelpin
07 sie 2016, 01:28
Forum: Ford
Temat: Bronek fullsize
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1912

Bronek fullsize

Howdy, Zakupili my Bronco :) piszę żeby się pochwalić :P, ale bardziej na dobre rady liczę. Blacha generalnie ok, powierzchownie do naprawy, mechanikę będę ogarniał sam - regulacja silnika, zawias, hamulce itp. Mile widziane namiary na graty - typu szyby, pierdoły wnętrza... Postaram się wrzucać pos...
autor: kelpin
07 sie 2016, 00:32
Forum: Pomoc Drogowa
Temat: Laweta Łódź - Warszawa
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 742

Re: Laweta Łódź - Warszawa

Miałem kontakt z Vanalley do "Lawety z Misiem". Spoko koleś i wozi amerykany - 1,80zł/km - inni w stolicy chcieli 2-2,20. Dzisiaj dojechał :) i bierem się za robotę...
autor: kelpin
04 sie 2016, 13:51
Forum: Pomoc Drogowa
Temat: Laweta Łódź - Warszawa
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 742

Re: Laweta Łódź - Warszawa

Chciałem wypożyczyć, ale pytają ile waży auto i mówią że nie da rady bo właśnie 1.5t ładowności każda a ciężarowych za bardzo nie ma.... Proponują dostawczaka za 300 + laweta za 100-200 + paliwo + kat. b+e + ch*uje muje dzikie węże :) Dostałem kontakt z Vanalley do kolegi, który wozi salonki i inne ...
autor: kelpin
03 sie 2016, 12:16
Forum: Pomoc Drogowa
Temat: Laweta Łódź - Warszawa
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 742

Laweta Łódź - Warszawa

Koledzy, Potrzebna autolaweta lub laweta na weekend (sobota 6.08). Może być do wypożyczenia na kat. B, C lub z kierowcą B+E, C+E. Pacjent to 90' Ford Bronco, którego zakupiłem i trzeba go przywieźć bo nie bardzo chce jeździć ;) Główny problem to masa - 2300kg (dł. ok 4.6m) Ja mam kat.C, ale nie wypo...
autor: kelpin
10 maja 2016, 13:30
Forum: Pontiac
Temat: Ponton '90 3.1
Odpowiedzi: 74
Odsłony: 8532

Re: Ponton '90 3.1

Tu masz Chiltona (nie wiem czy cała, ale dużo info i po angielsku :) wygrzebałem gdzieś u siebie bo kiedyś koledze magiel wymieniałem) https://drive.google.com/file/d/0BwOqEir2xCnma1ctcWt5OGZHWUk/view?usp=sharing" onclick="window.open(this.href);return false; PS jak potrzebujesz miejsca do grzebania...
autor: kelpin
05 kwie 2016, 10:20
Forum: Kupię, Sprzedam, Zamienię
Temat: Rabat w RockAuto
Odpowiedzi: 244
Odsłony: 37983

Re: Rabat w RockAuto

4363727935529546
This discount code expires on June 5, 2016 so don't wait! :)