Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
: 16 gru 2014, 19:15
.
https://forum.roadrunners.pl:443/
Seba, dobry dziennik prowadzisz! Mi to się nie chce tak skrupulatnie notować, ale też książkę napraw mam.seba4x4 pisze:Jeśli chcesz wiarygodnej i rzetelnej opinii o aucie z instalacją gazową, to może moja Kia coś dojaśni......:
http://www.forum.terenowo.pl/index.php? ... 30-tys-km/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie no wiadomo, że to wszystko można ogarnąć, dla mnie jednak jest to kolejne negatywne doświadzczenie z LPG w samochodzie. W samochodach Pb only jakoś nie trzeba w kółko czegoś regulować, regenerować, kalibrować itp itd. Gaz ma dla mnie tylko jedną zaletę - cenę i to by było na tyle. Będę miał kiedyś auto z LPG które chodzi tak jak na benzynie i się w kółko nie pierdoli będę na TAK ale na chwilę obecną decyduję się na takie zasilanie tylko i wyłącznie ze względów ekonomicznych. Kupując auto z LPG w sekwsencji myślałem, że będzie tip-top a tu gówno prawda, chodzi tak samo zjebanie jak instalacja 2 gen. którą miałem w Taurusie.MichaŁ pisze:To że parownik przymarza zwiastuje kiepski stan membran i ilość syfu w środku, albo wode w układzie, albo jest zbyt niska temperatura przełączania na gaz.
Zestaw naprawczy do parownika kosztuje 50 zł. Trzeba też pamiętać, że ta instalka ma 11 lat.
Szarpanie i mułowatość - kalibracja.
Pływanie na obrotach - krokowiec gazu albo na przepustnicy.
To jest to o czym mówiłem wcześniej, oszczędność na paliwie jest dużo większa niż koszty tych czynności które wymieniłem powyżej.