Strona 3 z 4

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 18 gru 2014, 17:37
autor: kecaj73
sprzedam ci swoje bravo, chodzi bez zarzutu i bez ciągłego kombinowania :]

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 18 gru 2014, 19:56
autor: stenn
Radek teraz mam problem ze skrzynia to znaczy że automaty są do dupy ano nie naprawię i dalej nie chce manuala chyba że w Viperze. LPG jest mega dobra alternatywą i innej nie chce

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 18 gru 2014, 20:48
autor: RadAg!
stenn pisze:Radek teraz mam problem ze skrzynia to znaczy że automaty są do dupy ano nie naprawię i dalej nie chce manuala chyba że w Viperze. LPG jest mega dobra alternatywą i innej nie chce
Stenn masz pecha. Ja miałem 4 auta w automacie (Taurus, Subaru, Vicki, Honda) i z żadnym nie miałem problemu. Miałem 2 auta w gazie i z każdym miałem problem. To są moje doświadczenia i na nich opieram swoją opinię. Może cie mnie wszyscy naokoło przekonywać, że się mylę i biorę pod uwagę to, że mogę być w błędzie, ale swoje zdanie zmienię jeżeli czegoś innego doświadczę a nie bo ktoś gada :P Jak na razie mam 2 złe doświadczenia z LPG z dwóch :razz:

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 18 gru 2014, 20:57
autor: kecaj73
RadAg! pisze:Może cie mnie wszyscy naokoło przekonywać, że się mylę i biorę pod uwagę to, że mogę być w błędzie, ale swoje zdanie zmienię jeżeli czegoś innego doświadczę a nie bo ktoś gada
ok, mylisz się ;D
jak pewien Tomasz, nie zobaczy nie uwierzy

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 18 gru 2014, 22:11
autor: stenn
ja Radek mam złe wspomnienia po rudych dziewczynach ale nadal mnie kręcą ;)

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 19 gru 2014, 05:16
autor: seba4x4
.

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 gru 2014, 12:02
autor: brolcio
W mojej opinii przy monowtrysku i V8 dużym problemem będzie założenie instalacji sekwencyjnej. W tym silniku masz dwa wtryskiwacze - czyli każdy "obsługuje" pojemność blisko dwa razy większą od typowego auta europejskiego a do takich są głównie przystosowane dostępne na rynku zestawy. Dużym problemem będzie znalezienie odpowiedniego miejsca na lokalizację dysz wtryskiwaczy, kolejnym problemem jest to, że z samochodu można pobrać tylko impulsy sterowania dla dwóch wtryskiwaczy (małą precyzyjność układu). Dla takiego silnika instalacja mikserowa to tragedia - zwężka w dolocie obniży osiągi silnika. Sekwencja niesie sporo problemów - kompromisem może być instalacja II-gen z wwiertkami w okolicach przepustnicy (dysze w formie rurek umieszczone w okolicach wtryskiwaczy benzyny) - wymaga to sporego doświadczenia gazownika ale efekt może być niezły.
Przy takim silniku poszukałbym zakładu, gdzie założą IMPCO (podobno jest w Krakowie).

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 gru 2014, 12:13
autor: zybel
grusiak pisał coś o palniku od bigrama, może do niego uderz.

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 19 lut 2015, 15:51
autor: saint benji
Te opinie na podstawie dwóch aut z gazem to tak, jakby już więcej seksu nie uprawiać, bo pierwszy raz był chujowy i skończył się po 17 sekundach, a dziewczynę bolało.

A teraz do rzeczy - czy jest tu ktoś, kto ma podtlenek przy gaźnikowym dużym (powyżej 5.0l) silniku i może się wypowiedzieć co do ekonomiki jazdy, kosztów zamontowania i utrzymania instalacji, ewentualnego spadku wartości samochodu itd.?

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 19 lut 2015, 21:45
autor: lincoln1998
Michał,zamontowanie zwykłej instalki to koszt około 2000zł-2500zł w dobrym,polecanym zakładzie.Spalanie myślę,że do 25l/100km przy gaźniku.Możliwe,że będzie wyczuwalny spadek mocy na LPG niż na benzynie.Pozdr ;)

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 lut 2015, 08:05
autor: saint benji
Jeśli oryginalnie benzyny pali 25, to nie sądzę, żeby tyle samo palił gazu :( Jaki jest koszt tej instalacji IMPCO? Próbuję znaleźć jakieś info w necie, ale ciężko z tym.

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 lut 2015, 13:43
autor: brolcio
Problemy z instalacjami IMPCO są takie:
- po pierwsze z ich legalizacją;
- po drugie musisz zdecydować czy chcesz jeździć na gazie czy na benzynie i gazie (demontowany jest oryginalny gaźnik i zamiast jest montowany gaźnik gazowy lub gaźnik gazowo-benzynowy).

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 lut 2015, 18:49
autor: KARLone
saint benji pisze:[...]
A teraz do rzeczy - czy jest tu ktoś, kto ma podtlenek przy gaźnikowym dużym (powyżej 5.0l) silniku i może się wypowiedzieć co do ekonomiki jazdy, kosztów zamontowania i utrzymania instalacji, ewentualnego spadku wartości samochodu itd.?
chcesz założyć gaz do Forda? Dobrze zrozumiałem?

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 20 lut 2015, 23:38
autor: saint benji
Źle zrozumiałeś, gdzie gaźnik w crownie z 1998 roku :) Rozmyślam natomiast nad zakupem czegoś starego i dużego i zastanawiam się jak wtedy z gazem i kosztami jazdy, bo jednak te gnojki co palą ponad 20 litrów beny w trasie mnie przerażają. Więc tak rozmyślam czy lepiej mi kupić klasyka starego, który jest super, czy coś młodszego, ale już nie tak fajnego, za to już z nowocześniejszym silnikiem, który będzie palił nie 25, ale 12-15 litrów.

BTW. W Crownie mam gaz i pracuje to bardzo dobrze. :)

Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?

: 21 lut 2015, 06:42
autor: seba4x4
.