Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Relacje ze spotkań i zlotów, ogłoszenia o imprezach amcarowych, opinie na temat zlotów
Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2644
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: cezar62 » 11 paź 2016, 19:25

Na drugi koniec mapy ;)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3400
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: KARLone » 11 paź 2016, 22:35

piękne alusy ma ten linc. Po jakiejś renowacji?

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 12 paź 2016, 14:35

cezar62 pisze:Takie tam dzisiaj opolskie spotkanko ;)

DSC_1271.jpg
Dzięki panowie za spotkanie i wspólny objazd po okolicy ;) szkoda, ze czas nie pozwolił na więcej. Spotkanie było zajebiste ;) bym wrzucił więcej fotek, ale na spotkaniu Czarek z Wojtkiem najwiecej popstrykali. Mam nadzieje , ze uda mi sie na jakiś zlot tam do was zapaść , żeby przy browarku pogadać o amcarach ;) pare usterek w LTC wyszło po zakupie, ale to jak sie ogarnę to założę nowy temat w odpowiednim dziale ;)
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 12 paź 2016, 14:39

MichaŁ pisze:Gratulacje dla kolegi. Ale fura jak rozumiem wybywa z opolszczyzny ?
Dzięki Michał ;) tak fura już wybyla z Opola i jest jak to Czarek napisał na drugiej stronie mapy (Lomza)
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 12 paź 2016, 14:41

KARLone pisze:piękne alusy ma ten linc. Po jakiejś renowacji?
Felgi raczej w miarę zadbane , ale chyba nie po renowacji bo poobdzierane tu i ówdzie
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1951
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: lincoln1998 » 12 paź 2016, 21:50

Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,

Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Obecnie:

2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 12 paź 2016, 22:40

lincoln1998 pisze:Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,

Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Tez to zauważyłem, ale dopiero na zdjęciach bo na żywo tego nie widzę. W USA carfax czysty chyba ze coś w PL było, ale po otwarciu klapy bagażnika spawy itp wyglądają naprawdę dobrze wiec może nie było nic groźnego . Bynajmniej muszę mieć taka nadzieje ;D
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11419
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: RadAg! » 13 paź 2016, 07:51

To jest buda na ramie. Jak rama ok to nie ma co panikowac. Zresztą przy nadwoziach samonosnych uszkodzenia tyłu też są zazwyczaj mniej niebezpieczne niż przedniej części.

wysłane z komøry
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2644
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: cezar62 » 13 paź 2016, 14:50

bluecard88 pisze:
lincoln1998 pisze:Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,
Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Tez to zauważyłem, ale dopiero na zdjęciach bo na żywo tego nie widzę. W USA carfax czysty chyba ze coś w PL było, ale po otwarciu klapy bagażnika spawy itp wyglądają naprawdę dobrze wiec może nie było nic groźnego . Bynajmniej muszę mieć taka nadzieje ;D
O czym wy gadacie? 8/ Było mokro, ciemno i telefony to raczej nie najlepszy sprzęt do zdjęć w takich terminach.
Jak dla mnie, to w realu nie ma żadnych różnic w kolorze.
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 13 paź 2016, 18:27

cezar62 pisze:
bluecard88 pisze:
lincoln1998 pisze:Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,
Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Tez to zauważyłem, ale dopiero na zdjęciach bo na żywo tego nie widzę. W USA carfax czysty chyba ze coś w PL było, ale po otwarciu klapy bagażnika spawy itp wyglądają naprawdę dobrze wiec może nie było nic groźnego . Bynajmniej muszę mieć taka nadzieje ;D
O czym wy gadacie? 8/ Było mokro, ciemno i telefony to raczej nie najlepszy sprzęt do zdjęć w takich terminach.
Jak dla mnie, to w realu nie ma żadnych różnic w kolorze.
Dzisiaj sie przyjrzałem i tylne lewe drzwi delikatnie sie nie zgrywają z błotnikiem i były malowane, ale sam tylny lewy błotnik wyglada na fabryczny. Widocznie dostał w drzwi.
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11419
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: RadAg! » 13 paź 2016, 21:11

bluecard88 pisze:
cezar62 pisze:
bluecard88 pisze:
lincoln1998 pisze:Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,
Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Tez to zauważyłem, ale dopiero na zdjęciach bo na żywo tego nie widzę. W USA carfax czysty chyba ze coś w PL było, ale po otwarciu klapy bagażnika spawy itp wyglądają naprawdę dobrze wiec może nie było nic groźnego . Bynajmniej muszę mieć taka nadzieje ;D
O czym wy gadacie? 8/ Było mokro, ciemno i telefony to raczej nie najlepszy sprzęt do zdjęć w takich terminach.
Jak dla mnie, to w realu nie ma żadnych różnic w kolorze.
Dzisiaj sie przyjrzałem i tylne lewe drzwi delikatnie sie nie zgrywają z błotnikiem i były malowane, ale sam tylny lewy błotnik wyglada na fabryczny. Widocznie dostał w drzwi.
Drzwi możesz ułożyć choć w pojedynkę będzie trudno. Możesz regulować nas zawiasach i na ryglu. Na pewno znajdziesz optymalne położenie. Z ryglem sam sobie poradzisz tylko potrzebujesz dużego torxa, chyba T50.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

bluecard88
Posty: 302
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: bluecard88 » 13 paź 2016, 21:24

RadAg! pisze:
bluecard88 pisze:
cezar62 pisze:
bluecard88 pisze:
lincoln1998 pisze:Obłędnie się prezentuje :) Gratulacje,
Jedynie co mnie gryzie,to inny odcień tylnych lewych drzwi i błotnika
Tez to zauważyłem, ale dopiero na zdjęciach bo na żywo tego nie widzę. W USA carfax czysty chyba ze coś w PL było, ale po otwarciu klapy bagażnika spawy itp wyglądają naprawdę dobrze wiec może nie było nic groźnego . Bynajmniej muszę mieć taka nadzieje ;D
O czym wy gadacie? 8/ Było mokro, ciemno i telefony to raczej nie najlepszy sprzęt do zdjęć w takich terminach.
Jak dla mnie, to w realu nie ma żadnych różnic w kolorze.
Dzisiaj sie przyjrzałem i tylne lewe drzwi delikatnie sie nie zgrywają z błotnikiem i były malowane, ale sam tylny lewy błotnik wyglada na fabryczny. Widocznie dostał w drzwi.
Drzwi możesz ułożyć choć w pojedynkę będzie trudno. Możesz regulować nas zawiasach i na ryglu. Na pewno znajdziesz optymalne położenie. Z ryglem sam sobie poradzisz tylko potrzebujesz dużego torxa, chyba T50.
Dzięki za info, ale na razie nie będę nic ruszał, nie przeszkadza mi to :) może w przyszłości ;)
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

Topic author
wojtekrobert
Posty: 723
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: wojtekrobert » 16 gru 2016, 22:06

Bedzie male spotkanie integracyjne w Opolu, organizatorzy to ja i Maciek :) zapraszamy w piatek za tydzien przed Wigilia, bedzie dzielenie sie oplatkiem i takie tam :) a tak na serio te spontaniczne spotkanie przy jakiejs strawie albo coli, kto chetny?
Ja bede CV, Maciek Impala.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 764
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: :(
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: Pan Arek » 19 gru 2016, 22:30

Kurcze, termin trochę z dupy i miejsce też z dupy :D Może lepiej pierwszy weekend stycznia ?
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

Topic author
wojtekrobert
Posty: 723
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Opolskie spotkania RoadRunners.pl

Post autor: wojtekrobert » 20 gru 2016, 00:03

Rozumiem, ze jednym jest na reke a innym z dupy, termin. To taki pelen spontan, ktory wynikl z rozmowy mojej i Maćka, jesli ktoś jest chetny to zapraszamy, jeśli nie to oczywiście się nie obrażamy i spotkamy się sami furami. Oczywiście w styczniu też coś mozna wykombinowac.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika