Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

O wszystkim i o niczym, tylko nie o samochodach.
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 22 lut 2018, 19:35

MichaŁ pisze:
22 lut 2018, 14:23
No praktyczności też nie można im odmówić.
W Burgmanie chowałem pod siedzenie dwa kaski, kurtke i różne pierdoły.
Zakupy sobie powiesisz pod kierownicą bo większość ma haczyk.
Poza tym jeżeli porównujemy klasą pojemnościowo to przy 125 ccm co możemy mieć z motocykli?
Chujowatą Virażke, jakąś CB, TW czy Radkowego VanVana. Jakoś siebie osobiście na tym nie widzę.
Skuterów 125 ccm w dużym rozmiarze jest co najmniej kilka sensownych - Burgman, Majesty, X8, X9.

W większych pojemnościach to się oczywiście zmienia na korzyść motocykli. Aczkolwiek jeżeli komuś zależy na automacie i tym żeby bez dokładania kufrów zmieścić swoje toboły w schowkach i ich nie targać wszędzie, to Burgman 650, Silverwing czy T-max spokojnie spełnią jego oczekiwania nawet w trasie.

Wysłane przez Tapatalk
Jeszcze masz Varadero 125, świetny, mały motocykl turystyczny. A co do skuterów o większych pojemnościach to co kto lubi. Wolę swojego Vańka niż pedalski skuter z litrem pod siedzeniem.... Ciężko to wytłumaczyć. Emocje jakie się rodzą przy jeździe motocyklem są nie do opisania. Jak ktoś tego nie czuje to nie zrozumie choćby mu to profesor nadzwyczajny tłumaczył.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


MichaŁ
Posty: 2630
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C LTD i '90 Voyek LE
Skąd: Oleśnica

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: MichaŁ » 22 lut 2018, 20:57

Z Tobą dyskusja jak zawsze. Kołdra musi być tylko po Twojej stronie.

Pisałem o użytkowaniu jednośladu z praktycznego punktu widzenia. Ty mi mówisz o emocjach jakie generuje jazda motocyklem.
Oczywiście rozumiem te emocje, znam je z autopsji, ale z całym szacunkiem - przejechawszy kilkadziesiąt - kilkaset km na takich pojazdach jak TW125, GN125 czy Eliminator 125 uważam że emocje są jak na grzybobraniu.

Jeżeli dobrze pamiętam (ale może coś mi sie myli), kiedy usiadłem na Twoim VanVanie to wyglądałem i czułem się troche śmiesznie. Bo było to jakby nieproporcjonalne.
Nie chodzi mi o to, żeby Ci dowalić, tylko uświadomić że wyjeżdżasz z tekstem "pedalski skuter", gdzie nikt tutaj nie pisze o Vespie w kolorze miętowym. Rozmawiamy na argumenty, a Ty stawiając specyficzny twór jakim jest VanVan na przeciw maxiskutera, twierdzisz że skuter jest pedalski.

Rozumiem, że z Twojego punktu widzenia motocykl jaki posiadasz jest świetny, bo wybierasz boczne trasy, lasy itp.
Ale (choć może ciężko w to uwierzyć) bardziej odnajdą się na Piaggio X9 bo stawiają na praktyczność lub Hondzie Shadow 125 bo wybierają tylko asfalty, a chcą żeby motocykl robił wrażenie poważniejszego niż jest naprawdę.




Wysłane przez Tapatalk


Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 22 lut 2018, 21:31

MichaŁ pisze:
22 lut 2018, 20:57
Z Tobą dyskusja jak zawsze. Kołdra musi być tylko po Twojej stronie.

Pisałem o użytkowaniu jednośladu z praktycznego punktu widzenia. Ty mi mówisz o emocjach jakie generuje jazda motocyklem.
Oczywiście rozumiem te emocje, znam je z autopsji, ale z całym szacunkiem - przejechawszy kilkadziesiąt - kilkaset km na takich pojazdach jak TW125, GN125 czy Eliminator 125 uważam że emocje są jak na grzybobraniu.

Jeżeli dobrze pamiętam (ale może coś mi sie myli), kiedy usiadłem na Twoim VanVanie to wyglądałem i czułem się troche śmiesznie. Bo było to jakby nieproporcjonalne.
Nie chodzi mi o to, żeby Ci dowalić, tylko uświadomić że wyjeżdżasz z tekstem "pedalski skuter", gdzie nikt tutaj nie pisze o Vespie w kolorze miętowym. Rozmawiamy na argumenty, a Ty stawiając specyficzny twór jakim jest VanVan na przeciw maxiskutera, twierdzisz że skuter jest pedalski.

Rozumiem, że z Twojego punktu widzenia motocykl jaki posiadasz jest świetny, bo wybierasz boczne trasy, lasy itp.
Ale (choć może ciężko w to uwierzyć) bardziej odnajdą się na Piaggio X9 bo stawiają na praktyczność lub Hondzie Shadow 125 bo wybierają tylko asfalty, a chcą żeby motocykl robił wrażenie poważniejszego niż jest naprawdę.




Wysłane przez Tapatalk
Hmmm. Sam chciałeś. Dostałeś argumenty merytoryczne na początku. Weź se te kołdrę i się nią wypchaj :D
Co ja poradzę tak już mam ;)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1122
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: pecha » 26 mar 2018, 07:52

No i sezon uważam za otwarty :)
W związku z prognozą na weekend odbyłem intensywną wymianę PW, która zakończyła się niedzielną wycieczką do Poznania i powrotem na 2 kołach :)

Obrazek

01 Bandit 1200N - dla odmiany bo 01 1200S już miałem :)

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1472
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: jadaniel » 26 mar 2018, 09:48

Ładna sztuka.
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 26 mar 2018, 18:50

Bardzo ładna, ja też wczoraj otworzyłem sezon :)
Oba motki umyte, wymienione napędy i oleje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Charon
Posty: 282
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: Charon » 20 kwie 2018, 22:33

Pogrzebałem trochę przez zimę mojego GN-a i teraz wygląda tak
20180420_183859.jpg
20180420_183415.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3421
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: KARLone » 21 kwie 2018, 09:26

podobają mi się proporcje tego suzuka. :)

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1472
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: jadaniel » 22 kwie 2018, 02:04

Bardzo ładny.
Daniel
Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 22 kwie 2018, 12:27

Szkoda, że zrezygnowałeś z chromowanego bagażnika, moim zdanie stracił trochę z proporcji i użyteczności, ale to twój moto. Jeśli miał być a'la cafe racer to wtedy usunięcie bagażnika jest uzasadnione, choć tej mody na cafe racery i bobery to w ogóle nie kumam ;)
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Charon
Posty: 282
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: Charon » 22 kwie 2018, 14:29

Generalnie motocykl uważam za skończony tak w 80%. Za siedzeniem może coś jeszcze się znajdzie, jakiś bagażnik lub skórzany mały wałek na zapasową świecę i zestaw narzędzi. Forma motocykla wynika z tego, że wszystko zostało zrobione bez trwałych przeróbek, cięcia i spawania bo nie mam takich możliwości (tłumik i kratkę na lampę zrobił mi znajomy). O modzie nie będę się rozpisywał bo to temat rzeka. Ja chciałem stworzyć uniwersalny, poręczny motocykl nadający się na krótkie popołudniowe przejażdżki i przy okazji trochę wyróżniający się trochę wyglądem. Jak ktoś chce grubo polecieć z tematem to z VanVan-a 125 może zrobić coś takiego z silnikiem z GN-a 250 :D (w podpisie jest warsztat twórcy).
P6077871.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 22 kwie 2018, 20:29

Znam ten projekt, jest bardzo ciekawy. Osobiście jednak traktuję motocykl jako rzecz użyteczną, dojeżdzam nim do pracy i robię kilkudniowe wycieczki a więc mój stockowy Vaniek pozostanie właśnie takim :)
Jeszcze fotka byłego GN mojej żony :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1122
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Django, Azul grande
Skąd: Łódź

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: pecha » 30 kwie 2018, 21:22

Dwójeczki i wleciał krótszy, lżejszy wydech w karbonieObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka



hubu
Posty: 151
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: hubu » 14 maja 2018, 19:05

Bieszczady :viva:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11456
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! » 14 maja 2018, 20:52

Pięknie, ja też ostatnio sporo latałem dłuższe trasy ale teraz znów w koło komina. Pochwalę się niezłym wynikiem jak na 125 :D

https://www.rbiker.com/en/view-profile/ ... rip-73624/
Name of route: Gaj Bytów powrót z majówki
Start: 2018.05.06. 15:23:18
Arrival: 2018.05.06. 18:48:17
Biker's name: Radek
Distance: 221,64 km
Duration: 3 hour 3 min
Top speed: 103 km/h
Average speed: 72 km/h
Bike: Suzuki RV 125
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika