Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Fajne masz te alu kółka, ech te japońce z 80-90lat, może swoją virówkę odkupię ... a jest podobno do sprzedania.
http://www.pikczery.pl/images/41virago_ ... .2014_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten zacisk malowałeś proszkowo czy garażowym sposobem puszką ?
http://www.pikczery.pl/images/41virago_ ... .2014_.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Ten zacisk malowałeś proszkowo czy garażowym sposobem puszką ?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Twoja virażka była b. fajna. Napalałem się na nią ale dla mnie za duża pojemność.
Zacisk malowałem garażowo czyli usuwanie starej farby, szlifowanie, malowanie pędzlem kilku warstwa, szlifowanie i na koniec kilka warstw czarnego matu w sprayu. Generalnie trwałe to nie będzie, ale na pewno było tanie a efekt jest zadowalający. Zacisk jest aluminiowy a więc poza kwestią wizualną farba nie stanowi specjalnie roli ochronnej. Rdzewieć nie będzie Głównie chodziło mi o wyczyszczenie zacisku i wymianę uszczelek ale wstyd było tego nie pomalować skoro już było rozebrane
Układ odpowietrzyłem, nie było to trudne. W przyszłym tygodniu zrobię jakąś jazdę testową a pod koniec tygodnia jestem umówiony na synchronizację wszystkich czterech gaźników
Zacisk malowałem garażowo czyli usuwanie starej farby, szlifowanie, malowanie pędzlem kilku warstwa, szlifowanie i na koniec kilka warstw czarnego matu w sprayu. Generalnie trwałe to nie będzie, ale na pewno było tanie a efekt jest zadowalający. Zacisk jest aluminiowy a więc poza kwestią wizualną farba nie stanowi specjalnie roli ochronnej. Rdzewieć nie będzie Głównie chodziło mi o wyczyszczenie zacisku i wymianę uszczelek ale wstyd było tego nie pomalować skoro już było rozebrane
Układ odpowietrzyłem, nie było to trudne. W przyszłym tygodniu zrobię jakąś jazdę testową a pod koniec tygodnia jestem umówiony na synchronizację wszystkich czterech gaźników
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
a inni co robią w te zimowe wieczory ?
OK, z mojej str cd. wsk bąk i koła
Łożyska-producent tak jak na opakowaniu widocznym na zdjęciu.
Zaplatanie szprych. W sumie jedna godzina, a dziś wieczorem jadę do pewnego starszego gościa by wycentrował jak należy.
OK, z mojej str cd. wsk bąk i koła
Łożyska-producent tak jak na opakowaniu widocznym na zdjęciu.
Zaplatanie szprych. W sumie jedna godzina, a dziś wieczorem jadę do pewnego starszego gościa by wycentrował jak należy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Dobrze zaplotłeś na pewno? Kiedyś zaplatałem koła rowerowe, już nie pamiętam dokładnie ale tam trzeba było kilka rzeczy wziąć pod uwagę
Ja jutro zawoże motor na regulację gaźników
Ja jutro zawoże motor na regulację gaźników
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
inaczej się nie daRadAg! pisze:Dobrze zaplotłeś na pewno?
przy tym robię chyba z 1000 zdjęć i patrzę w poradniki tu i tam tyle samo
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Renowacja bąk'a idzie powoli bo rusz jakaś śruba stara się ostała i z pierdołami latam do ocynku bo chcę na max'a zostawić to co było ale odnowione. W sumie uzbrajanie to miłe zajęcie dlatego nie pozwala mi się denerwować, a cieszyć pracą. Wczoraj temat przodek. Kiera rogata. Fajnie leży ale jazda taką w zakrętach już niekoniecznie. Jednak to bąk i taka też będzie.
Co do silnika to rzeczy które do niego pozamawiałem /nowe/ dam dzieciom do zabawy... Silnik zawiozłem do pewnego gościa. Robi głównie silniki, czy to do HD czy do wsk'i. Ma spore doświadczenie. Silniki robi z głową i na porządnych częściach. Silnik ocenił na przyzwoity, ale ma być znacznie lepiej. Jego remont ma kosztować ok 1000 zł. Trudno, następna kwota wpisana w kosztorys. W sumie serce to podstawa a handlarzem nie jestem. Dekle będą polerowane, to nie jak w ori ale względy użytkowe postawiły na tak. Zdjęcia silnika wkrótce.
Co do silnika to rzeczy które do niego pozamawiałem /nowe/ dam dzieciom do zabawy... Silnik zawiozłem do pewnego gościa. Robi głównie silniki, czy to do HD czy do wsk'i. Ma spore doświadczenie. Silniki robi z głową i na porządnych częściach. Silnik ocenił na przyzwoity, ale ma być znacznie lepiej. Jego remont ma kosztować ok 1000 zł. Trudno, następna kwota wpisana w kosztorys. W sumie serce to podstawa a handlarzem nie jestem. Dekle będą polerowane, to nie jak w ori ale względy użytkowe postawiły na tak. Zdjęcia silnika wkrótce.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
wiem że ja tu tylko piszę ...
Rogata wsk'a stoi na kołach, wreszcie. Czekam jeszcze na silnik, a w międzyczasie uzupełniam do niej pasujące epokowe gadżety :-) Kask zakupiony ten co na zdjęciu, cieszę się bo bardzo fajny stan. Szukam jeszcze okularów coś w stylu uvex z lat prl. Buty są stare wojskowe ale jak nowe. Największe wyzwanie to epokowa kurtka/kombinezon. Poznany latem starszy , przesympatyczny człowiek posiada taki kombinezon w kolorze czerwonym z jasnym paskiem/-ami po boku. Trialowy ? Fajny, bardzo klimatyczny, ale ciężko mi go przekonać do sprzedaży tego cuda. Twierdzi iż może mu się jeszcze przydać na wyjazdy simsonkiem na ryby...? Mówią że cierpliwość popłaca, zatem spróbujemy.
Rogata wsk'a stoi na kołach, wreszcie. Czekam jeszcze na silnik, a w międzyczasie uzupełniam do niej pasujące epokowe gadżety :-) Kask zakupiony ten co na zdjęciu, cieszę się bo bardzo fajny stan. Szukam jeszcze okularów coś w stylu uvex z lat prl. Buty są stare wojskowe ale jak nowe. Największe wyzwanie to epokowa kurtka/kombinezon. Poznany latem starszy , przesympatyczny człowiek posiada taki kombinezon w kolorze czerwonym z jasnym paskiem/-ami po boku. Trialowy ? Fajny, bardzo klimatyczny, ale ciężko mi go przekonać do sprzedaży tego cuda. Twierdzi iż może mu się jeszcze przydać na wyjazdy simsonkiem na ryby...? Mówią że cierpliwość popłaca, zatem spróbujemy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3285
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Pisz, pisz, ja z przyjemnością czytam i oglądam zdjęcia
Masz hopla z przerzutką i fajnie jak wrzucasz na wysokie biegi
Rzadko tu piszę, niewiele mam do powiedzenia w tych tematach, a jak rozumiem, potrzebujesz pochwał, zatem chwalę bardzo bardzo
Masz hopla z przerzutką i fajnie jak wrzucasz na wysokie biegi
Rzadko tu piszę, niewiele mam do powiedzenia w tych tematach, a jak rozumiem, potrzebujesz pochwał, zatem chwalę bardzo bardzo
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
Topic author
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Dzięki Czarek
Nie, nie pochwał. Kurka, liczę na to że inni są też za motoryzacją, zwłaszcza swoich młodzieńczych lat. Ja to kocham i mile wspominam tamte czasy. Czyżby to już sentyment jak wcześniej sugerował Radek ? Napiszę może tak, lubię zamieszczać i pisać o czymś co lubię. A to lubię i chcę się tym dzielić. Może w ten sposób. Lubię rozmawiać ze starszymi osobami, bardzo sobie to cenie ze względu że te rozmowy są wartościowe, coś wnoszą, czegoś się uczę. Ostatnio też poznałem starszego jegomościa, byłego dowódcę, pilota i oblatywacza. W domu przybędą nowe gadżety z epoki, a w pamięci zostaną miłe rozmowy , opowiedziane ciekawostki. Może kiedyś napiszę o tym ale nie tu bo temat inny niż motocykle ;-)
Nie, nie pochwał. Kurka, liczę na to że inni są też za motoryzacją, zwłaszcza swoich młodzieńczych lat. Ja to kocham i mile wspominam tamte czasy. Czyżby to już sentyment jak wcześniej sugerował Radek ? Napiszę może tak, lubię zamieszczać i pisać o czymś co lubię. A to lubię i chcę się tym dzielić. Może w ten sposób. Lubię rozmawiać ze starszymi osobami, bardzo sobie to cenie ze względu że te rozmowy są wartościowe, coś wnoszą, czegoś się uczę. Ostatnio też poznałem starszego jegomościa, byłego dowódcę, pilota i oblatywacza. W domu przybędą nowe gadżety z epoki, a w pamięci zostaną miłe rozmowy , opowiedziane ciekawostki. Może kiedyś napiszę o tym ale nie tu bo temat inny niż motocykle ;-)
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Jacku, mnie też bardzo ciekawią twoje warsztatowe rewolucje Robisz to z dużym zaangażowaniem i wysoką jakością, tym bardziej ci chwała
Mój motocykl potrzebuje 2 nowych membran gaźnikowych co wiąże się z dużymi kosztami. Na razie kupiłem membrany od suzuki gs500. Są podobne, może przypasują. Oryginalne membrany do mojego moto są trudno dostępne i drogie. Na allegro 185 PLN sztuka, w USA 120 USD szt.
Zakupiłem też porządny kask, w końcu do porządnego motocykla potrzeba porządnego chełmu
Mój motocykl potrzebuje 2 nowych membran gaźnikowych co wiąże się z dużymi kosztami. Na razie kupiłem membrany od suzuki gs500. Są podobne, może przypasują. Oryginalne membrany do mojego moto są trudno dostępne i drogie. Na allegro 185 PLN sztuka, w USA 120 USD szt.
Zakupiłem też porządny kask, w końcu do porządnego motocykla potrzeba porządnego chełmu
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3285
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Ale telefon masz naprawdę ekstra!
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Ten sam już chyba 5 latcezar62 pisze:Ale telefon masz naprawdę ekstra!
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
ale cie ten gm ciagnie...
nawet kask masz z LSem
nawet kask masz z LSem
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
pecha, nie zaczynaj
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Robiąc porządki na komputerze znalazłem kilka fajnych instrukcji do WSK, Junaka i czegoś tam jeszcze. Do tego książki o regulacji gaźników, renowacji ogólnej itd. Jeśli ktoś (Jacek?) jest zainteresowany to chętnie udostępnie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<