Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

O wszystkim i o niczym, tylko nie o samochodach.

Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

RadAg! pisze:Dawaj foty, może coś wybiorę :)
proszę :)
do sprzedania
1.spodnie gruba skóra czarne /niezniszczone, niepowypychane i bez przetarć/, 60 pln
2.spodnie praktycznie nowe, noszone może 2 razy, gruba skóra czarne a z boku z dwoma jasnymi paskami /niezniszczone, niepowypychane i bez przetarć/, 120 pln
3.kowbojki niebieskie krótkie idealne do jeansów i drugie czarne za kostkę, nie zniszczone, po 80 pln

1. metka niemiecka
rozmiar 34,35, 176-178cm, pas 90-94cm
dł od pasa do dołu nogawki ok 112cm, krok do dołu nogawki ok 82cm
http://www.pikczery.pl/images/26bia_y_spot_016.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/24bia_y_spot_017.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/90bia_y_spot_018.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/24bia_y_spot_019.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/31bia_y_spot_020.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/64bia_y_spot_025.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
2. metka niemiecka
rozmiar 34, ok176-178cm, pas 90-94cm
dł od pasa do dołu nogawki ok 113cm, krok do dołu nogawki ok 83cm
http://www.pikczery.pl/images/45bia_y_spot_027.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/34bia_y_spot_031.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/73bia_y_spot_036.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/76bia_y_spot_037.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/66bia_y_spot_040.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
3. buty rozmiar 42
http://www.pikczery.pl/images/61bia_y_spot_001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/91bia_y_spot_002.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/54bia_y_spot_003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/64bia_y_spot_004.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
buty rozmiar 43
http://www.pikczery.pl/images/25bia_y_spot_005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/35bia_y_spot_006.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/41bia_y_spot_012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/60bia_y_spot_013.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! »

Myślałem o spodniach ale sporo za duże :D

Ja spędziłem niedzielę w garażu i wypucowałem motorek na glanc + kilka drobnych napraw i regulacji :) Muszę mu gaźnik wyregulować bo troszkę ma problemy z ruszaniem pod górkę lub z obciążeniem, traci moc...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

RadAg! pisze:
Ja spędziłem niedzielę w garażu i wypucowałem motorek na glanc + kilka drobnych napraw i regulacji :) Muszę mu gaźnik wyregulować bo troszkę ma problemy z ruszaniem pod górkę lub z obciążeniem, traci moc...
dobra, dobra ;D
w garażu i te regulacje by szło pod górkę bez utraty mocy :]
tylko czy musisz smaka robić ? ech te dziewczyny ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

krzemien323
Posty: 840
Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: krzemien323 »

Dobre zdjęcie. Mój skuterek ma mieć sesję zdjęciową z modelką, fajnie by było strzelić coś w tym stylu :D

Awatar użytkownika

SwietyJimmie
Posty: 58
Rejestracja: 30 lip 2013, 21:22
Samochód: Lincoln Mark VII
Skąd: Łódź

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: SwietyJimmie »

No to i swojego wrzucę:
IMG_9030m.jpg
IMG_9032m.jpg
IMG_9033m.jpg
IMG_9046m.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! »

Zajebisty kiler, co to jest?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

SwietyJimmie
Posty: 58
Rejestracja: 30 lip 2013, 21:22
Samochód: Lincoln Mark VII
Skąd: Łódź

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: SwietyJimmie »

Kiedyś to był zwykły, najmniejszy Harley. Sportster XL53C z 2001r. W dodatku, kiedy go kupiłem dziesięć lat temu, ubrany był w różny chromowany badziew. Gmol, szyba, sissy-bar, light bar itd.
Pierwsze, co zrobiłem, to ten badziew zdjąłem. A potem po kolei: Natychmiast "opłaciłem podatek" zmieniając fitr na K&N, kominy na Cycle Shack Slash Cut. Dobierając przy okazji dysze. Dwa lata później rozwierciłem go na 1200ccm, przeżyłem pierwsze, niezamierzone wheelie, i założyłem przód od Yamahy R1 z wyścigowymi tarczami. To wymagało dorobienia adapterów na zaciski. Półki zawieszenia rozrysowałem sam.

W międzyczasie miał kilka różnych kierownic, od wąskiego dragbara, przez szerokiego na metr "flyer'a", wygodnego buckhorna, zwężonego do 90cm flyer'a, aż po obecną.

Trzy lata temu miałem wymienić uszczelkę pod głowicą, ale skończyło się na rozebraniu góry silnika i całej reszty motocykla i przemalowaniu. Silnik oryginalnie malowany był na srebrno.

Rok temu miałem tylko wymienić łożysko na wale (które zakatowałem prawdopodobnie jeżdżąc przy -15 stopni), ale że wał okazał się nierozbieralny (tak je robią od 2000r), to dostał duuużo lżejszy wał od Buella. Wydałem też 20 dolców na jedną książkę... Co kosztowało mnie później wsadzenie w środek niemal równowartości motocykla. To była już lawina.
Cylindry i tłoki z NRHS na 1250ccm (maks co można zrobić nie rozwiercając karterów) i stopień sprężania 10:1. Wałki Andrews N4, zapłon Dyna 2000i, wzmocnione sprzęgło Barnetta, głowice Thunderstorm od Buella. Do tego komin 2w1 Thunderheader. Po jego zamontowaniu okazało się, że do sprzęgła muszę zajrzeć jeszcze raz i tarcze Barnetta ścisnąć sprężyną Heavy Duty. Gaźnik CV przestrojony i trochę zmodyfikowany. Rozwiercony otwór w przepustnicy, iglica od rocznika '88, ponownie dobrane dysze. Z pewnością coś pominąłem, ale nie kojarzę, co.
Bez dopieszczania osiągnął 107Nm na kole. I o to chodziło. Bo budowany był właśnie pod kątem momentu. Z mocą też nie było źle, ale wiadomo: "Horsepower sells, torque wins races".

Tak polatałem rok, ale jesienią dałem mu jeszcze gaźnik Mikuni HSR42. Na oryginalnym CV wszystko było OK, ale dopiero od 3krpm. Nawet na najłagodniejszej mapie zapłonu nie było łatwo polatać spokojnie. A czasem jest to potrzebne. Na Mikuni wszystko wróciło na właściwe tory. Jak ma być wściekle, to jest wściekle, a jak chcę się przeturlać w nocy przez miasto nie wk*****jąc wszystkich w promieniu 3km, to też da radę.

To, co w nim lubię to to, że w sumie to dalej wygląda jak rututnia. Natomiast to, co najciekawsze jest wewnątrz i dla mnie.

Pewnie nie zamienię go na nic innego. Mogę najwyżej dokupić coś innego do turystyki (plan już jest), a wtedy pewnie... rozwiercę go na 90 cali. I to już naprawdę będzie Killer.
Obecny Killer zabił trzy pasy napędowe na przestrzeni 10.000km. Po części przez zużyte już koła pasowe (ale już wymieniłem), ale obawiam się, że w przyszłości będę musiał przeprosić się z łańcuchem. A jakoś nie cierpię tego rozwiązania.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! »

Dobrze, że jestem na początku tej motocyklowej ścieżki che che. Wygląda bosko po prostu, jeździ pewnie jeszcze lepiej a kosztuje sumę obu :) Gratuluję pasji :)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

m4ni3k
Posty: 831
Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
Samochód: pacifica 4.0 AWD
Skąd: Warszawa

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: m4ni3k »

SwietyJimmie świetny jest! zrobiony z zajebistym smakiem :)
masz foty jak wyglądał z innymi kierami?
Pozdrawiam :-)


Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

wreszcie Jimmie wkleiłeś tu tego killera :cool:
RadAg! pisze:Zajebisty kiler, co to jest?
co Ty Radzio taką słabą pamięć masz ? Jimmie już o nim wspominał co prawda nie w tym temacie ale na forum.
Zresztą ma się czym chwalić :) http://www.jimmie.motocykle.org. dla mnie rządzi Mephisto :P


Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

kecaj73 pisze: do sprzedania
http://forum.roadrunners.pl/off-topic-f ... 64-30.html
spodnie czarne skóra i kowbojki czarne sprzedane
może ktoś skusi się na pozostałe ?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: RadAg! »

Jeśli moglibyśmy wrócić do tematu problemu z odpaleniem mojej Yamahy to:

-gaźnik został wyczyszczony
-wykręciłem świecę, nie ma iskry
-zamieniłem akumulatory (z mojego drugiego moto) i nadal brak iskry, motor dwa razy zapalił ale tylko na chwilę
-wyeliminowałem lewe powietrze

Wydaje mi się że trzeba się zająć ukł zapłonowym. Moto ma nową świecę, tyle wiem. Wydaje mi się że tam jest cewka zapłonowa i moduł zapłonowy? Jak zacząć szukanie przyczyny? Myślicie że mogę podmienić cewki zapłonowe od drugiego moto (tyle że ten drugi jest 2-cylindrowy). Co może jeszcze być przyczyną? Kable, przewody, cewka, moduł...?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

Ja też się nie nudzę :)
Pomalowany silnik.
Owinięte wydechy.
Zacząłem też dłubać przy dźwigniach i cięgnach zmiany biegów i hamulca. Dźwignie pomysł własny i wycięte laserowo, chodzą na łożyskach plus bo bokach dwa dodatkowe łożyska doczołowe. Do tego nowe cięgna. Wszystko poszło więcej na boki. Jeszcze nie jestem przekonany ale chyba nie pójdzie do chromu a w proszek. Ma być prosto bez efektu choinki. Czeka też malowanie baku, boczki, inne elementy.
Sakwy i stelaże wylatują, ładniej bez nich.
Efekt końcowy wkrótce.
Zdjęcia z przymiarek i prac.
http://www.pikczery.pl/images/24ci_gna_virago_006.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/95ci_gna_virago_004.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/81ci_gna_virago_005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pikczery.pl/images/64ci_gna_virago_003.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika

pietia30
Posty: 412
Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
Skąd:

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: pietia30 »

tak piszecie o tych motorach do tego japońskich :P że niedługo zrobi się forum motocyklowe a nie amcarowe ;) :D

pozdrawiam


Topic author
kecaj73

Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne

Post autor: kecaj73 »

Spoko Piotrek, po to jest Off
no i forum żyje

ODPOWIEDZ