Jeszcze masz Varadero 125, świetny, mały motocykl turystyczny. A co do skuterów o większych pojemnościach to co kto lubi. Wolę swojego Vańka niż pedalski skuter z litrem pod siedzeniem.... Ciężko to wytłumaczyć. Emocje jakie się rodzą przy jeździe motocyklem są nie do opisania. Jak ktoś tego nie czuje to nie zrozumie choćby mu to profesor nadzwyczajny tłumaczył.MichaŁ pisze: ↑22 lut 2018, 14:23 No praktyczności też nie można im odmówić.
W Burgmanie chowałem pod siedzenie dwa kaski, kurtke i różne pierdoły.
Zakupy sobie powiesisz pod kierownicą bo większość ma haczyk.
Poza tym jeżeli porównujemy klasą pojemnościowo to przy 125 ccm co możemy mieć z motocykli?
Chujowatą Virażke, jakąś CB, TW czy Radkowego VanVana. Jakoś siebie osobiście na tym nie widzę.
Skuterów 125 ccm w dużym rozmiarze jest co najmniej kilka sensownych - Burgman, Majesty, X8, X9.
W większych pojemnościach to się oczywiście zmienia na korzyść motocykli. Aczkolwiek jeżeli komuś zależy na automacie i tym żeby bez dokładania kufrów zmieścić swoje toboły w schowkach i ich nie targać wszędzie, to Burgman 650, Silverwing czy T-max spokojnie spełnią jego oczekiwania nawet w trasie.
Wysłane przez Tapatalk
Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Z Tobą dyskusja jak zawsze. Kołdra musi być tylko po Twojej stronie.
Pisałem o użytkowaniu jednośladu z praktycznego punktu widzenia. Ty mi mówisz o emocjach jakie generuje jazda motocyklem.
Oczywiście rozumiem te emocje, znam je z autopsji, ale z całym szacunkiem - przejechawszy kilkadziesiąt - kilkaset km na takich pojazdach jak TW125, GN125 czy Eliminator 125 uważam że emocje są jak na grzybobraniu.
Jeżeli dobrze pamiętam (ale może coś mi sie myli), kiedy usiadłem na Twoim VanVanie to wyglądałem i czułem się troche śmiesznie. Bo było to jakby nieproporcjonalne.
Nie chodzi mi o to, żeby Ci dowalić, tylko uświadomić że wyjeżdżasz z tekstem "pedalski skuter", gdzie nikt tutaj nie pisze o Vespie w kolorze miętowym. Rozmawiamy na argumenty, a Ty stawiając specyficzny twór jakim jest VanVan na przeciw maxiskutera, twierdzisz że skuter jest pedalski.
Rozumiem, że z Twojego punktu widzenia motocykl jaki posiadasz jest świetny, bo wybierasz boczne trasy, lasy itp.
Ale (choć może ciężko w to uwierzyć) bardziej odnajdą się na Piaggio X9 bo stawiają na praktyczność lub Hondzie Shadow 125 bo wybierają tylko asfalty, a chcą żeby motocykl robił wrażenie poważniejszego niż jest naprawdę.
Wysłane przez Tapatalk
Pisałem o użytkowaniu jednośladu z praktycznego punktu widzenia. Ty mi mówisz o emocjach jakie generuje jazda motocyklem.
Oczywiście rozumiem te emocje, znam je z autopsji, ale z całym szacunkiem - przejechawszy kilkadziesiąt - kilkaset km na takich pojazdach jak TW125, GN125 czy Eliminator 125 uważam że emocje są jak na grzybobraniu.
Jeżeli dobrze pamiętam (ale może coś mi sie myli), kiedy usiadłem na Twoim VanVanie to wyglądałem i czułem się troche śmiesznie. Bo było to jakby nieproporcjonalne.
Nie chodzi mi o to, żeby Ci dowalić, tylko uświadomić że wyjeżdżasz z tekstem "pedalski skuter", gdzie nikt tutaj nie pisze o Vespie w kolorze miętowym. Rozmawiamy na argumenty, a Ty stawiając specyficzny twór jakim jest VanVan na przeciw maxiskutera, twierdzisz że skuter jest pedalski.
Rozumiem, że z Twojego punktu widzenia motocykl jaki posiadasz jest świetny, bo wybierasz boczne trasy, lasy itp.
Ale (choć może ciężko w to uwierzyć) bardziej odnajdą się na Piaggio X9 bo stawiają na praktyczność lub Hondzie Shadow 125 bo wybierają tylko asfalty, a chcą żeby motocykl robił wrażenie poważniejszego niż jest naprawdę.
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Hmmm. Sam chciałeś. Dostałeś argumenty merytoryczne na początku. Weź se te kołdrę i się nią wypchajMichaŁ pisze: ↑22 lut 2018, 20:57 Z Tobą dyskusja jak zawsze. Kołdra musi być tylko po Twojej stronie.
Pisałem o użytkowaniu jednośladu z praktycznego punktu widzenia. Ty mi mówisz o emocjach jakie generuje jazda motocyklem.
Oczywiście rozumiem te emocje, znam je z autopsji, ale z całym szacunkiem - przejechawszy kilkadziesiąt - kilkaset km na takich pojazdach jak TW125, GN125 czy Eliminator 125 uważam że emocje są jak na grzybobraniu.
Jeżeli dobrze pamiętam (ale może coś mi sie myli), kiedy usiadłem na Twoim VanVanie to wyglądałem i czułem się troche śmiesznie. Bo było to jakby nieproporcjonalne.
Nie chodzi mi o to, żeby Ci dowalić, tylko uświadomić że wyjeżdżasz z tekstem "pedalski skuter", gdzie nikt tutaj nie pisze o Vespie w kolorze miętowym. Rozmawiamy na argumenty, a Ty stawiając specyficzny twór jakim jest VanVan na przeciw maxiskutera, twierdzisz że skuter jest pedalski.
Rozumiem, że z Twojego punktu widzenia motocykl jaki posiadasz jest świetny, bo wybierasz boczne trasy, lasy itp.
Ale (choć może ciężko w to uwierzyć) bardziej odnajdą się na Piaggio X9 bo stawiają na praktyczność lub Hondzie Shadow 125 bo wybierają tylko asfalty, a chcą żeby motocykl robił wrażenie poważniejszego niż jest naprawdę.
Wysłane przez Tapatalk
Co ja poradzę tak już mam
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
No i sezon uważam za otwarty
W związku z prognozą na weekend odbyłem intensywną wymianę PW, która zakończyła się niedzielną wycieczką do Poznania i powrotem na 2 kołach
01 Bandit 1200N - dla odmiany bo 01 1200S już miałem
W związku z prognozą na weekend odbyłem intensywną wymianę PW, która zakończyła się niedzielną wycieczką do Poznania i powrotem na 2 kołach
01 Bandit 1200N - dla odmiany bo 01 1200S już miałem
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Ładna sztuka.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Bardzo ładna, ja też wczoraj otworzyłem sezon
Oba motki umyte, wymienione napędy i oleje.
Oba motki umyte, wymienione napędy i oleje.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Pogrzebałem trochę przez zimę mojego GN-a i teraz wygląda tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
podobają mi się proporcje tego suzuka.
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Bardzo ładny.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Szkoda, że zrezygnowałeś z chromowanego bagażnika, moim zdanie stracił trochę z proporcji i użyteczności, ale to twój moto. Jeśli miał być a'la cafe racer to wtedy usunięcie bagażnika jest uzasadnione, choć tej mody na cafe racery i bobery to w ogóle nie kumam
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Generalnie motocykl uważam za skończony tak w 80%. Za siedzeniem może coś jeszcze się znajdzie, jakiś bagażnik lub skórzany mały wałek na zapasową świecę i zestaw narzędzi. Forma motocykla wynika z tego, że wszystko zostało zrobione bez trwałych przeróbek, cięcia i spawania bo nie mam takich możliwości (tłumik i kratkę na lampę zrobił mi znajomy). O modzie nie będę się rozpisywał bo to temat rzeka. Ja chciałem stworzyć uniwersalny, poręczny motocykl nadający się na krótkie popołudniowe przejażdżki i przy okazji trochę wyróżniający się trochę wyglądem. Jak ktoś chce grubo polecieć z tematem to z VanVan-a 125 może zrobić coś takiego z silnikiem z GN-a 250 (w podpisie jest warsztat twórcy).
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Znam ten projekt, jest bardzo ciekawy. Osobiście jednak traktuję motocykl jako rzecz użyteczną, dojeżdzam nim do pracy i robię kilkudniowe wycieczki a więc mój stockowy Vaniek pozostanie właśnie takim
Jeszcze fotka byłego GN mojej żony
Jeszcze fotka byłego GN mojej żony
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Dwójeczki i wleciał krótszy, lżejszy wydech w karbonie
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Bieszczady
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Pięknie, ja też ostatnio sporo latałem dłuższe trasy ale teraz znów w koło komina. Pochwalę się niezłym wynikiem jak na 125
https://www.rbiker.com/en/view-profile/ ... rip-73624/
Name of route: Gaj Bytów powrót z majówki
Start: 2018.05.06. 15:23:18
Arrival: 2018.05.06. 18:48:17
Biker's name: Radek
Distance: 221,64 km
Duration: 3 hour 3 min
Top speed: 103 km/h
Average speed: 72 km/h
Bike: Suzuki RV 125
https://www.rbiker.com/en/view-profile/ ... rip-73624/
Name of route: Gaj Bytów powrót z majówki
Start: 2018.05.06. 15:23:18
Arrival: 2018.05.06. 18:48:17
Biker's name: Radek
Distance: 221,64 km
Duration: 3 hour 3 min
Top speed: 103 km/h
Average speed: 72 km/h
Bike: Suzuki RV 125
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<