Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Taka ciekawostka - Bandit po kupnie spalił mi na pierwszych 2 czy 3 bakach raz ponad 10, potem 9 z dużym hakiem;
po regulacji zaworów, wymianie oleju, synchro gaźników i przy okazji zmianie wydechu zrobiłem jakies 2Kkm ze spalaniem poniżej 7l/100km
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
po regulacji zaworów, wymianie oleju, synchro gaźników i przy okazji zmianie wydechu zrobiłem jakies 2Kkm ze spalaniem poniżej 7l/100km
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Próbujesz nam powiedzieć, że regulacja zaworów i synchronizacji gaźników spowodowała zmniejszone zużycie paliwa? Bezedurapecha pisze: ↑19 maja 2018, 15:59 Taka ciekawostka - Bandit po kupnie spalił mi na pierwszych 2 czy 3 bakach raz ponad 10, potem 9 z dużym hakiem;
po regulacji zaworów, wymianie oleju, synchro gaźników i przy okazji zmianie wydechu zrobiłem jakies 2Kkm ze spalaniem poniżej 7l/100km
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Styl jazdy ten sam, jedyne zmiany to te, które wymieniłem. Nie wiem jak inaczej to wytłumaczyć.
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Pecha chyba nie załapałeś ironii
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
A no rzeczywiście
Co myślicie o pomyśle żeby tak w sumie duży motocykl na cafe racera zrobić?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Co myślicie o pomyśle żeby tak w sumie duży motocykl na cafe racera zrobić?
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 3284
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Nie znam się, ale osobiście na pewno nie rezygnowałbym dobrowolnie z komfortu
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Ale po co?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Zeby było inaczej. Taki kaprys.
Dzisiaj rozczelniła się chłodnica
Udało się zjechać bez szwanku
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Dzisiaj rozczelniła się chłodnica
Udało się zjechać bez szwanku
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Naprawdę nie widzę sensu. Po co robić Cafe jak można kupić pełnowymiarowego ściga albo zapuścić brodę i kupić choppera . Ta moda na caferacery jest chora.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Nie ma za bardzo czasu jeździć więc dlatego ni pomysły z kategorii dziwnych chodzą po głowie.
Zacznę raczej od cliponów i barend mirrors - z resztą się zobaczy
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Zacznę raczej od cliponów i barend mirrors - z resztą się zobaczy
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
popołudniowe latanko bocznymi drogami , miedzy farmami itp.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Fajnie. Nie wieje ci w tym kasku pod szybke?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
To zależy jaki wiatr hehe, czasem troche wieje ale niema tragedii, ten to taki troche roboczy kask został mi po skuterze a mam jeszcze jeden helmet tez otwarty ale lepiej chroni twarz od wiatru i tam jest OK .
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
Ja pamiętak jak się ze 125 przesiadłem na 500cc a miałem wtedy otwarty kask z krótką szybką to przy 120km/h i wyżej wiatr normalnie zrywał mi kask z głowy a pasek pod brodą wrzynał się w szyję. Pierwsze co to kupiłem bardziej markowy, otwarty kask,, bo nie lubię integrali, ale z długą szybą i już było git dlatego pytam .
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1728
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: Nasze motórki, prezentacje, porady, inne
to ten własnie jest taki ebay-owy no name który miałem na skuter 125cc , a jak kupiłem Drag Stara to i markowy kask żonka mi dokupiła aczkolwiek tez otwarty ale jakos lepiej leży/się układa , jest git.RadAg! pisze: ↑29 maja 2018, 21:02 Ja pamiętak jak się ze 125 przesiadłem na 500cc a miałem wtedy otwarty kask z krótką szybką to przy 120km/h i wyżej wiatr normalnie zrywał mi kask z głowy a pasek pod brodą wrzynał się w szyję. Pierwsze co to kupiłem bardziej markowy, otwarty kask,, bo nie lubię integrali, ale z długą szybą i już było git dlatego pytam .
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91