Jaka praca - doradźcie!

O wszystkim i o niczym, tylko nie o samochodach.
ODPOWIEDZ

Topic author
wynalazca
Posty: 8
Rejestracja: 26 cze 2014, 23:34
Samochód: brak
Skąd:

Jaka praca - doradźcie!

Post autor: wynalazca »

Witam,

Jako że w lipcu przyszłego roku po raz ostatni dostanę wypłatę renty socjalnej, już teraz głowię się jaką pracę podjąć. Proszę o radę w tej sprawie.

W 2012 r. ukończyłem historię na toruńskim UMK (licencjat), a obecnie studiuję zaocznie na III roku mechaniki i budowy maszyn na bydgoskim UTP. Z zamiłowania jestem wynalazcą. Docelowo chciałbym pracować jako naukowiec (nauk technicznych) na uczelni, jednak magisterkę ukończę dopiero w 2020 r. (trzy lata po ostatniej rencie). Jak zapewne wiecie, bez tytułu magistra nie można być naukowcem.

Stąd moja prośba o propozycje pracy tymczasowej, którą mógłbym podjąć do czasu ukończenia przeze mnie magisterki, tj. do 2020 r.

Pozdrawiam.


piotrekzet

Re: Jaka praca - doradźcie!

Post autor: piotrekzet »

Z góry przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać, liczę na Twoje poczucie humoru :) Przypomniała mi się taka sytuacja: W kfc chłopakowi na kasie coś się z tą kasą stało, więc zaczął ją rozbierać. I rzuca tekst: spokojnie, na pewno sobie poradzę, jestem po polibudzie... :)
A tak poważnie, jeśli szukasz pracy tymczasowej to może po prostu przejrzyj oferty pracy tymczasowej?
Jakie znasz języki?
Dobrze piszesz po polsku? Jeśli tak, to napisz do wydawnictw naukowo-technicznych z propozycją korekty.

Mechanika i budowa maszyn - zakładam, że masz tam szeroko rozumiane CNC. Uderz do producentów.