Canadian Police Chase

:)
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
LouCyphre
Posty: 20
Rejestracja: 14 gru 2012, 10:58
Samochód: jest Chev Evanda '05 2.0L/był Opel Omega '97 2.5V6
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Canadian Police Chase

Post autor: LouCyphre »

Canadian Police Chase
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

71Corvette454
Posty: 1423
Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
Skąd: Kanie

Re: Canadian Police Chase

Post autor: 71Corvette454 »

Haha dobre :D
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Canadian Police Chase

Post autor: RadAg! »

ten spot to reklama zimówek. Powiem wam tyle; reklama kłamie, na zimówkach też nie chce jechać :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
LouCyphre
Posty: 20
Rejestracja: 14 gru 2012, 10:58
Samochód: jest Chev Evanda '05 2.0L/był Opel Omega '97 2.5V6
Skąd: Tomaszów Mazowiecki

Re: Canadian Police Chase

Post autor: LouCyphre »

RadAg w kwestii praktycznej - jak się sprawuje na śniegu? Piszesz, że nie chce jechać - jakie masz zimówki?
Bo ja trochę już kompletów zużyłem i moje wnioski są takie, że mniej liczy się marka a bardziej rocznik i stan gumy. Może to niepopularny pogląd, ale zamiast np kilkuletnich opon z segmentu premium kupić nowe i tanie np. Dębice. Przerabiałem różne warianty:
- używane kilkuletnie premium (z wyglądu super stan, Pirelli i Nokiany itp made in EU)
- nówki klasy średniej - (Kleber made in Spain;))
- nówki klasy ekono - (Dębica - kiedyś made in Poland, teraz to chyba Słowacja)
- nówki klasy premium (Bridgestone/Conti made in EU)
Porównując tylko interesujące mnie cechy (trakcja i hamowanie na zaśnieżonej/drodze, wyjeżdżania z zasypanych parkingów) oraz cenę, a pomijając cechy takie jak: hałas, zachowanie na suchym, mokrym, ekonomia spalania, itp. Mój ranking dla auta RWD to:

1. Nówki klasy ekono made in PL - bardzo dobre (w/g mnie najlepiej sprawdzające się w Polskich tzn specyficznych warunkach, patrz załącznik)
2. Nówki klasy premium - bardzo dobre (w/g mnie porównywalne zachowanie w w/w sytuacjach z polską Dębicą, ale za 2x wyższą cenę)
3. Nówki klasy średniej - słabe (kupowanie opon zimowych z krajów, które generalnie zimę oglądają w tv, to zły pomysł, cena 1.5x wyższą od Dębicy)
4. Używane kilkuletnie premium - porażka (auto "nie jedzie". były problemy z ruszeniem pod najmniejszą górkę, wyjazd z garażu z podjazdem, wyjazdu z parkingu itd)

To tyle na ten aktualny temat:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Canadian Police Chase

Post autor: RadAg! »

Moją wypowiedź lepiej traktować z przymróżeniem oka ;) Da się jeździć, jest kupa zabawy, choć miałem kilka niebezpiecznych sytuacji ale jakość wyszedłem z opresji bez szwanku. Zimówki mam jakieś koreańskie, najtańsze ale nowe.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


hemi1
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2012, 23:19
Samochód: 9c1 Chevrolet Caprice '90
Skąd:

Re: Canadian Police Chase

Post autor: hemi1 »

JA w moim Caprice miałem opony unwersalne i to już nie pierwszej młodości i dawałem sobie radę bez większych problemów nawet w dużym śniegu czasem nawet odciskając się na śniegu podwoziem - fakt, że pewnie pomogło LSD (Low Slip diferential dla tych co mogą inaczej kojarzyć ;) ) ale jakoś tak specjalnie nie byłem zrozpaczony z powodu starych opon...

Ja osobiście wolałby kupić nową Dębicę niż używane - ale nie mam kasy więc kupuję używane bo tańsze i też sobie radzę. BTW - Dębica ponoć i tak korzysta z wzorów bieżnika renomowanych producentów którzy juz sobie wymyślili nowy a poprzedni odsprzedali...

Dobrze kojarzę że pierwsze auto z brakiem listwy na drzwiach lewy tył to Delta 88?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Canadian Police Chase

Post autor: RadAg! »

hemi1 pisze: LSD (Low Slip diferential
Limited Slip Differential ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


hemi1
Posty: 34
Rejestracja: 06 lis 2012, 23:19
Samochód: 9c1 Chevrolet Caprice '90
Skąd:

Re: Canadian Police Chase

Post autor: hemi1 »

Oj już nie przesadzaj z tą poprawnością - jak szpera będzie 75% to będzie Low a 90 VLSD czyli Very Low :) - Tak wiem że, poprawnie jest Limited bo pasuje nawet do szpery 10%

ODPOWIEDZ