Canadian Police Chase
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2012, 10:58
- Samochód: jest Chev Evanda '05 2.0L/był Opel Omega '97 2.5V6
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Canadian Police Chase
Canadian Police Chase
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Canadian Police Chase
Haha dobre
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Canadian Police Chase
ten spot to reklama zimówek. Powiem wam tyle; reklama kłamie, na zimówkach też nie chce jechać
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 14 gru 2012, 10:58
- Samochód: jest Chev Evanda '05 2.0L/był Opel Omega '97 2.5V6
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Re: Canadian Police Chase
RadAg w kwestii praktycznej - jak się sprawuje na śniegu? Piszesz, że nie chce jechać - jakie masz zimówki?
Bo ja trochę już kompletów zużyłem i moje wnioski są takie, że mniej liczy się marka a bardziej rocznik i stan gumy. Może to niepopularny pogląd, ale zamiast np kilkuletnich opon z segmentu premium kupić nowe i tanie np. Dębice. Przerabiałem różne warianty:
- używane kilkuletnie premium (z wyglądu super stan, Pirelli i Nokiany itp made in EU)
- nówki klasy średniej - (Kleber made in Spain;))
- nówki klasy ekono - (Dębica - kiedyś made in Poland, teraz to chyba Słowacja)
- nówki klasy premium (Bridgestone/Conti made in EU)
Porównując tylko interesujące mnie cechy (trakcja i hamowanie na zaśnieżonej/drodze, wyjeżdżania z zasypanych parkingów) oraz cenę, a pomijając cechy takie jak: hałas, zachowanie na suchym, mokrym, ekonomia spalania, itp. Mój ranking dla auta RWD to:
1. Nówki klasy ekono made in PL - bardzo dobre (w/g mnie najlepiej sprawdzające się w Polskich tzn specyficznych warunkach, patrz załącznik)
2. Nówki klasy premium - bardzo dobre (w/g mnie porównywalne zachowanie w w/w sytuacjach z polską Dębicą, ale za 2x wyższą cenę)
3. Nówki klasy średniej - słabe (kupowanie opon zimowych z krajów, które generalnie zimę oglądają w tv, to zły pomysł, cena 1.5x wyższą od Dębicy)
4. Używane kilkuletnie premium - porażka (auto "nie jedzie". były problemy z ruszeniem pod najmniejszą górkę, wyjazd z garażu z podjazdem, wyjazdu z parkingu itd)
To tyle na ten aktualny temat:)
Bo ja trochę już kompletów zużyłem i moje wnioski są takie, że mniej liczy się marka a bardziej rocznik i stan gumy. Może to niepopularny pogląd, ale zamiast np kilkuletnich opon z segmentu premium kupić nowe i tanie np. Dębice. Przerabiałem różne warianty:
- używane kilkuletnie premium (z wyglądu super stan, Pirelli i Nokiany itp made in EU)
- nówki klasy średniej - (Kleber made in Spain;))
- nówki klasy ekono - (Dębica - kiedyś made in Poland, teraz to chyba Słowacja)
- nówki klasy premium (Bridgestone/Conti made in EU)
Porównując tylko interesujące mnie cechy (trakcja i hamowanie na zaśnieżonej/drodze, wyjeżdżania z zasypanych parkingów) oraz cenę, a pomijając cechy takie jak: hałas, zachowanie na suchym, mokrym, ekonomia spalania, itp. Mój ranking dla auta RWD to:
1. Nówki klasy ekono made in PL - bardzo dobre (w/g mnie najlepiej sprawdzające się w Polskich tzn specyficznych warunkach, patrz załącznik)
2. Nówki klasy premium - bardzo dobre (w/g mnie porównywalne zachowanie w w/w sytuacjach z polską Dębicą, ale za 2x wyższą cenę)
3. Nówki klasy średniej - słabe (kupowanie opon zimowych z krajów, które generalnie zimę oglądają w tv, to zły pomysł, cena 1.5x wyższą od Dębicy)
4. Używane kilkuletnie premium - porażka (auto "nie jedzie". były problemy z ruszeniem pod najmniejszą górkę, wyjazd z garażu z podjazdem, wyjazdu z parkingu itd)
To tyle na ten aktualny temat:)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Canadian Police Chase
Moją wypowiedź lepiej traktować z przymróżeniem oka Da się jeździć, jest kupa zabawy, choć miałem kilka niebezpiecznych sytuacji ale jakość wyszedłem z opresji bez szwanku. Zimówki mam jakieś koreańskie, najtańsze ale nowe.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:19
- Samochód: 9c1 Chevrolet Caprice '90
- Skąd:
Re: Canadian Police Chase
JA w moim Caprice miałem opony unwersalne i to już nie pierwszej młodości i dawałem sobie radę bez większych problemów nawet w dużym śniegu czasem nawet odciskając się na śniegu podwoziem - fakt, że pewnie pomogło LSD (Low Slip diferential dla tych co mogą inaczej kojarzyć ) ale jakoś tak specjalnie nie byłem zrozpaczony z powodu starych opon...
Ja osobiście wolałby kupić nową Dębicę niż używane - ale nie mam kasy więc kupuję używane bo tańsze i też sobie radzę. BTW - Dębica ponoć i tak korzysta z wzorów bieżnika renomowanych producentów którzy juz sobie wymyślili nowy a poprzedni odsprzedali...
Dobrze kojarzę że pierwsze auto z brakiem listwy na drzwiach lewy tył to Delta 88?
Ja osobiście wolałby kupić nową Dębicę niż używane - ale nie mam kasy więc kupuję używane bo tańsze i też sobie radzę. BTW - Dębica ponoć i tak korzysta z wzorów bieżnika renomowanych producentów którzy juz sobie wymyślili nowy a poprzedni odsprzedali...
Dobrze kojarzę że pierwsze auto z brakiem listwy na drzwiach lewy tył to Delta 88?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Canadian Police Chase
Limited Slip Differentialhemi1 pisze: LSD (Low Slip diferential
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 06 lis 2012, 23:19
- Samochód: 9c1 Chevrolet Caprice '90
- Skąd:
Re: Canadian Police Chase
Oj już nie przesadzaj z tą poprawnością - jak szpera będzie 75% to będzie Low a 90 VLSD czyli Very Low - Tak wiem że, poprawnie jest Limited bo pasuje nawet do szpery 10%