Strona 1 z 1

Canadian Police Chase

: 17 sty 2013, 19:13
autor: LouCyphre
Canadian Police Chase

Re: Canadian Police Chase

: 17 sty 2013, 20:35
autor: 71Corvette454
Haha dobre :D

Re: Canadian Police Chase

: 18 sty 2013, 00:02
autor: RadAg!
ten spot to reklama zimówek. Powiem wam tyle; reklama kłamie, na zimówkach też nie chce jechać :D

Re: Canadian Police Chase

: 18 sty 2013, 11:09
autor: LouCyphre
RadAg w kwestii praktycznej - jak się sprawuje na śniegu? Piszesz, że nie chce jechać - jakie masz zimówki?
Bo ja trochę już kompletów zużyłem i moje wnioski są takie, że mniej liczy się marka a bardziej rocznik i stan gumy. Może to niepopularny pogląd, ale zamiast np kilkuletnich opon z segmentu premium kupić nowe i tanie np. Dębice. Przerabiałem różne warianty:
- używane kilkuletnie premium (z wyglądu super stan, Pirelli i Nokiany itp made in EU)
- nówki klasy średniej - (Kleber made in Spain;))
- nówki klasy ekono - (Dębica - kiedyś made in Poland, teraz to chyba Słowacja)
- nówki klasy premium (Bridgestone/Conti made in EU)
Porównując tylko interesujące mnie cechy (trakcja i hamowanie na zaśnieżonej/drodze, wyjeżdżania z zasypanych parkingów) oraz cenę, a pomijając cechy takie jak: hałas, zachowanie na suchym, mokrym, ekonomia spalania, itp. Mój ranking dla auta RWD to:

1. Nówki klasy ekono made in PL - bardzo dobre (w/g mnie najlepiej sprawdzające się w Polskich tzn specyficznych warunkach, patrz załącznik)
2. Nówki klasy premium - bardzo dobre (w/g mnie porównywalne zachowanie w w/w sytuacjach z polską Dębicą, ale za 2x wyższą cenę)
3. Nówki klasy średniej - słabe (kupowanie opon zimowych z krajów, które generalnie zimę oglądają w tv, to zły pomysł, cena 1.5x wyższą od Dębicy)
4. Używane kilkuletnie premium - porażka (auto "nie jedzie". były problemy z ruszeniem pod najmniejszą górkę, wyjazd z garażu z podjazdem, wyjazdu z parkingu itd)

To tyle na ten aktualny temat:)

Re: Canadian Police Chase

: 18 sty 2013, 15:35
autor: RadAg!
Moją wypowiedź lepiej traktować z przymróżeniem oka ;) Da się jeździć, jest kupa zabawy, choć miałem kilka niebezpiecznych sytuacji ale jakość wyszedłem z opresji bez szwanku. Zimówki mam jakieś koreańskie, najtańsze ale nowe.

Re: Canadian Police Chase

: 25 sty 2013, 22:29
autor: hemi1
JA w moim Caprice miałem opony unwersalne i to już nie pierwszej młodości i dawałem sobie radę bez większych problemów nawet w dużym śniegu czasem nawet odciskając się na śniegu podwoziem - fakt, że pewnie pomogło LSD (Low Slip diferential dla tych co mogą inaczej kojarzyć ;) ) ale jakoś tak specjalnie nie byłem zrozpaczony z powodu starych opon...

Ja osobiście wolałby kupić nową Dębicę niż używane - ale nie mam kasy więc kupuję używane bo tańsze i też sobie radzę. BTW - Dębica ponoć i tak korzysta z wzorów bieżnika renomowanych producentów którzy juz sobie wymyślili nowy a poprzedni odsprzedali...

Dobrze kojarzę że pierwsze auto z brakiem listwy na drzwiach lewy tył to Delta 88?

Re: Canadian Police Chase

: 27 sty 2013, 23:23
autor: RadAg!
hemi1 pisze: LSD (Low Slip diferential
Limited Slip Differential ;)

Re: Canadian Police Chase

: 09 lut 2013, 12:53
autor: hemi1
Oj już nie przesadzaj z tą poprawnością - jak szpera będzie 75% to będzie Low a 90 VLSD czyli Very Low :) - Tak wiem że, poprawnie jest Limited bo pasuje nawet do szpery 10%