Przegląd rynku krajowego

Znalazłeś na aukcji coś ciekawego?
Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 764
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: :(
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: Pan Arek » 12 gru 2017, 23:33

U-body jest brane przeze mnie pod uwagę na najbliższy sezon gdyby z pieniędzmi było bardziej krucho niż planuję. Ma generalnie same superlatywy- kosztują grosze i jeżdżą :D
Ładny Trans sport czy szilułet zawsze wyglądają kozacko ;)

https://sprzedajemy.pl/okazja-jedyny-ta ... nr53424727 Firebird 2.8 + LPG, 8000 zł do negocjacji w kolorze gwarantującym widoczność ;)
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11421
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: RadAg! » 13 gru 2017, 13:51

Pan Arek pisze:
12 gru 2017, 23:33
U-body jest brane przeze mnie pod uwagę na najbliższy sezon gdyby z pieniędzmi było bardziej krucho niż planuję. Ma generalnie same superlatywy- kosztują grosze i jeżdżą :D
Ładny Trans sport czy szilułet zawsze wyglądają kozacko ;)

https://sprzedajemy.pl/okazja-jedyny-ta ... nr53424727 Firebird 2.8 + LPG, 8000 zł do negocjacji w kolorze gwarantującym widoczność ;)
Kosztują grosze bo pod karoserią z kompozytu kryje się totalny szrot którym strach jeździć a silnik 3.1 to totalne gówno bez mocy rzygające olejem i innymi cieczami :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 306
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4,2
Skąd: Ustroń

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: Seweryn 1977 » 13 gru 2017, 16:25

Uprzedzony jesteś, kupiłeś szrota i tyle. Potem zamiast dać naprawić fachowcowi to sam strugałeś fachowca :)Nie każdy egz taki jest.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ Stag 300 żony ;)
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT


MichaŁ
Posty: 2615
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C LTD i '90 Voyek LE
Skąd: Oleśnica

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: MichaŁ » 13 gru 2017, 17:48

O to to to to.

Wysłane przez Tapatalk

Były:
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2645
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: cezar62 » 13 gru 2017, 18:10

wojtekrobert pisze:
10 gru 2017, 17:05
"Kategoria B prawa jazdy uprawnia przede wszystkim do kierowania samochodem osobowym, dostawczym oraz lekką ciężarówką (wciąż dostawczym) o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony."
Skoro masa własna tego Forda to 3260kg, to masa całkowita w dowodzie będzie dużo większa, więc kompletnie wyklucza go to z kierowania przez osobę posiadającą tylko kat. B.
Jeżeli dopuszczalna masa całkowita jest większa niż 3500 kg, to oczywiste, że wyklucza i nie ma sensu tego udowadniać od nowa ;)

Ale, skąd to twierdzenie, że ta masa w dowodzie będzie dużo większa?! :shock:
Panienka z okienka tak napisze? Celnik? Cieć na stacji diagnostycznej? Nie rozumiem...

Wg definicji - dopuszczalna masa całkowita – to łączna masa pojazdu na postoju, gotowego do drogi wraz z masą ładunku deklarowaną jako dopuszczalna przez właściwe władze państwa rejestracji pojazdu.

Nie ładuję nic, wlewam 60-70 kg benzyny, siadam sam jeden do kabiny, to ileż to auto będzie ważyć?!... Eeeeee...
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 723
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: wojtekrobert » 13 gru 2017, 19:01

Zależy co ma w dowodzie, jeśli 3500 dopuszczalnej, to pasuje. Z jednej strony masz rację, ale z drugiej, to kompletnie bez sensu i na pewno jest przekombinowane.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2645
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: cezar62 » 13 gru 2017, 22:36

Jak prawie wszystko, w tym naszym coraz bardziej porypanym kraju ;)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 582
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: saint benji » 14 gru 2017, 11:18

Jest to pewnie po to, bo nikt nie ma na podjeździe wagi do ważenia samochodów, więc podaje się dopuszczalną masę całkowitą, a nie masę chwilową pojazdu i na jej podstawie ustala się uprawnienia do kierowania. Inne rozwiązanie byłoby bez sensu, bo niby jak policja na drodze miałaby skontrolować czy Twoje auto waży w tym momencie 3490 czy może 3510 kg?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11421
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: RadAg! » 14 gru 2017, 18:40

Seweryn 1977 pisze:
13 gru 2017, 16:25
Uprzedzony jesteś, kupiłeś szrota i tyle. Potem zamiast dać naprawić fachowcowi to sam strugałeś fachowca :)Nie każdy egz taki jest.
U-body jest i nie przekonasz mnie, po prostu się nie znasz i tyle. Niech ktoś tu na forum kupi u-body za 2k i podzieli się wrażeniami, będzie temat rzeka.
A co do naprawiania, w Vicki zmieniłem sam kolektor a to SOHC V8 to co za problem zmienić w prostym i rzekomo nieśmiertelnym OHV V6, teoretycznie żaden. Tyle że w Vic kolektor jebnął bo był plastikowy ale silnik był ok, a w pierdolonej Luminie, która miała już zresztą drugi silnik jebnięta była uszczelka pod głowicą, dzięki której spaliny ładowały się do układu chłodzenia pięknie podnosząc jego ciśnienie. A naprawę uszczelki pod kolektorem zrobiłem dobrze bo mimo ponadnormatywnego ciśnienia w układzie chłodzenia nie pierdolnęło po raz drugi.
Gniot i tyle. Silnik 3.1 żenada totalna o czym świadczy zresztą słynne TBI którego jak nie poskładasz na 4 tuby silikonu to i tak gdzieś będzie łapał lewe powietrze (szczególnie jak ma LPG). Mocy zero, spalanie 12L/100 km. Kurwa Vic przy tym to arcydzieło motoryzacji...
Oczywiście kto inny, ktoś kto jeździ innymi gniotami made in USA, po przesiadce do Luminy nie zauważy wad, no bo jak... :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 306
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2001 Chevrolet Trailblazer LTZ 4,2
Skąd: Ustroń

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: Seweryn 1977 » 14 gru 2017, 18:52

Strasznie jesteś czuły na uwagi krytyczne :), no cóż nie znam się i jeżdżę gniotami made in USA. U-body faktycznie chujowe bo po 30 latach eksploatacji dalej "dychają".

Ogólnie widzę u Ciebie alergię na GMa
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ Stag 300 żony ;)
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11421
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: RadAg! » 14 gru 2017, 22:40

Seweryn 1977 pisze:
14 gru 2017, 18:52


Ogólnie widzę u Ciebie alergię na GMa
A ty byś nie miał gdybyś przeszedł przez to co ja? ;D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3401
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: KARLone » 16 gru 2017, 14:08

RadAg! pisze:
13 gru 2017, 13:51
Pan Arek pisze:
12 gru 2017, 23:33
U-body jest brane przeze mnie pod uwagę na najbliższy sezon gdyby z pieniędzmi było bardziej krucho niż planuję. Ma generalnie same superlatywy- kosztują grosze i jeżdżą :D
Ładny Trans sport czy szilułet zawsze wyglądają kozacko ;)

https://sprzedajemy.pl/okazja-jedyny-ta ... nr53424727 Firebird 2.8 + LPG, 8000 zł do negocjacji w kolorze gwarantującym widoczność ;)
Kosztują grosze bo pod karoserią z kompozytu kryje się totalny szrot którym strach jeździć a silnik 3.1 to totalne gówno bez mocy rzygające olejem i innymi cieczami :D
3.1 to bardzo trwałe i bardzo oszczędne silniki. Fakt - nie mają zbyt dużo mocy - ale trudno je zadusić, raczej wół roboczy niż silnik do sportowego auta. Wycieki ma praktycznie każdy silnik już po paru latach nie mówiąc o dwudziestoparoletnich egzemplarzach. Fakt jest też taki, że grzebanie w dolocie wymaga dużej precyzji i staranności. Ja już jeżdżę 7 lat i jestem zadziwiony kulturą pracy tej fałszóstki. Jak stoję na czerwonym, to czasami nie jestem pewien czy silnik pracuje jest tak cichy i ma taką kulturę pracy, a to stary brzydki obtłuk... Przez ten czas tylko zwykła eksploatacja. W osprzęcie zmieniłem pompę wody i kopułkę rozdzielacza ale chyba na wyrost, bo gazownik eksperymentował mi z jakimiś blosami. W tym aucie to się nie sprawdzało. Po tym jak blosa zmienili na zwykły mikser, silnik chodzi bardzo ładnie. Średnie spalanie 13-14 na setkę. Silnik dobry ale nie sportowego auta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11421
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: RadAg! » 17 gru 2017, 21:37

KARLone pisze:
16 gru 2017, 14:08
3.1 to bardzo trwałe i bardzo oszczędne silniki.
Tia, mów do mnie jeszcze... Jak można uznać za trwałe silniki w których notorycznie pada uszczelka pod głowicą? Wystarczy poczytać trochę fora internetowe. Właściwie 90% tematów poświęconych temu silnikowi dotyczy problemów z przegrzewaniem się...
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1951
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: lincoln1998 » 18 gru 2017, 21:42

Braaałbym !!!!!! :cool:

Bardzo mi przypomina mojego byłego za którym cholernie tęsknię ;(

https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler- ... zpVYA.html
Obecnie:

2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8

Awatar użytkownika

999666mg
Posty: 113
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Przegląd rynku krajowego

Post autor: 999666mg » 26 gru 2017, 00:54

http://allegro.pl/2szt-auta-ford-ltd-19 ... ml#thumb/1

"BIAŁY BLACHARSKO W BARDZO DOBRYM STANIE" :what:

Rozumiem, że centymetr szpachli na drzwiach się nie liczy :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot]