Żarówki HB5 100W Czy nie wypalą lampy w Taurusie III gen
-
Topic author - Posty: 28
- Rejestracja: 11 gru 2008, 13:46
- Skąd: Chełm
Żarówki HB5 100W Czy nie wypalą lampy w Taurusie III gen
Czy używa ktoś żarówek
HB5/9007 100W
Bo standard jest 55W. Głównie chodzi mi o to czy nie wypalą lampy w Taurusie III gen.
HB5/9007 100W
Bo standard jest 55W. Głównie chodzi mi o to czy nie wypalą lampy w Taurusie III gen.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Jezeli zarowka jest silniejsza od nominalnej jest duze prawdopodobienstwo ze zarowka zniszczy lefrektor, poza tym musi to miec jakis wplyw na caly system elektryczny...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Byl o tym topic na forum - szukaj!
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Ano, prawa Ohma nie przeskoczysz.RadAg! pisze:poza tym musi to miec jakis wplyw na caly system elektryczny
Przy stuprocentowym dołożeniu mocy proporcjonalnie wzrośnie ci prąd.
A to właśnie prąd "grzeje" i "pali" instalację elektryczną.
Ktoś zaprojektował całość, obliczył moce, prądy i dobrał do nich przekroje przewodów.
Reflektory, to szczegół, gdy mogą ci się powypalać gniazda, a nawet wogóle zapalić instalacja...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 08 lut 2007, 17:34
- Skąd: Małopolska
Poprawianie swiatel - metody sa 2:
- polerowanie szkiel, regeneracja odblysnikow, wymiana zarowek na np. Osram NightBreaker, Philips GT, Philips NightGuide.
- wstawienie soczewek + xenony
- polerowanie szkiel, regeneracja odblysnikow, wymiana zarowek na np. Osram NightBreaker, Philips GT, Philips NightGuide.
- wstawienie soczewek + xenony
Maciej Mikler - Van Klub Polska - http://www.van-club.com
'85 Dodge Ram Van 5.2V8 - http://www.salonka.prv.pl
'04 Dodge Ram 1500 5.7V8
'95 Cadillac Eldorado TC 4.6V8 ,
'85 Dodge Ram Van 5.2V8 - http://www.salonka.prv.pl
'04 Dodge Ram 1500 5.7V8
'95 Cadillac Eldorado TC 4.6V8 ,
-
- Posty: 151
- Rejestracja: 08 lut 2007, 17:34
- Skąd: Małopolska
O tak oczywistej rzeczy to nawet nie wspominalem
Maciej Mikler - Van Klub Polska - http://www.van-club.com
'85 Dodge Ram Van 5.2V8 - http://www.salonka.prv.pl
'04 Dodge Ram 1500 5.7V8
'95 Cadillac Eldorado TC 4.6V8 ,
'85 Dodge Ram Van 5.2V8 - http://www.salonka.prv.pl
'04 Dodge Ram 1500 5.7V8
'95 Cadillac Eldorado TC 4.6V8 ,
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 16 gru 2006, 14:41
- Skąd: Mielec
Problem fatalnych ! warunków jazdy ze światłami jakie ma III jest zapewne dla wszystkich niezwykle uciążliwy. Niezależnie od tego czy są to nowe, czy też stare reflektory. Polerowałem, zamawiałem nowe i wciąż to samo. Chetnie zapoznam sie z technologią przeróbki na soczewki- jeśli ktoś takowe ma (fotka, porady itp). Natomiast co do 100 W faktycznie moze być problem, bo to 2x tyle co obecnie aczkolwiek nie obawiałbym się np. +50% lub 70% bo z tego co wiem- większa moc nie musi generować proporcjonalnego wzrostu temperatury. Żarnik w tych żarówkach jest krótszy (nowe technologie) i wówczas nie ma takiej temperatury. Inaczej wszystkie te wynalazki byłyby nie do zastosowania w jakichkolwiek lampach (chyba że do grilowania na piknikach!). Podstawowa wada "naszych" lamp to rozproszenie światła. Dla jadących z naprzeciwka może się wydawać że mam włączone długie i często nawet "blindują" a ja i tak mało co widzę. Może wspólnie wymyślimy rozwiązanie tego problemu?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Bogdan
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Ja tez nie narzekam. Wszak mam nowe klosze i jest lepiej niz bylo. Doskonale nie jest ale jak nie mam pewnosci co jest 50m przede mna to sobie doswietlam dlugimi.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Z zwykłymi soczewkami jest problem bo jest w lampie mało miejsca. Rozważałem montaż soczewek (mam nawet zakupiony stosowny zestaw drogowe plus mijania - jednak w środku reflektora jest zbyt mało miejsca na coś takiego. Jedyną alternatywą jest soczewka typu bi-ksenon ew bi-h7. Jeżeli zakupi się zestaw z piersćieniami dekoracyjnymi (tymi srebrzonymi) to sama operacja przeróbki to prościzna. Jedynym problemem może być długość soczewki (może mieć ponad 18 cm) a w takim przypadku może okazać się konieczne wycinanie otworów w przednim pasie (laminat).
Moje rozwiązanie jest znacznie prostrze - rozbieram reflektor (uwaga bo jest zgrzewany), demontuje stary odblaśnik - dopasowuje nowy (odpowiednio go podcinam - nadaje się od matiza, lanosa lub najlepszy z tego co testowałem jest z ibizy/cordoby ten co "udaje" zespolony reflektor z dwóch okręgów), wklejam go, składam i uszczelniam reflektor, montuje i przerabiam kostke pod H4, ustawiam i działa. Po drodze warto zregenerować "szkło" (wiem, że to z tworzywa) i można się cieszyć tym, ze w nocy mamy dobrze oświetlona drogę.
Moje rozwiązanie jest znacznie prostrze - rozbieram reflektor (uwaga bo jest zgrzewany), demontuje stary odblaśnik - dopasowuje nowy (odpowiednio go podcinam - nadaje się od matiza, lanosa lub najlepszy z tego co testowałem jest z ibizy/cordoby ten co "udaje" zespolony reflektor z dwóch okręgów), wklejam go, składam i uszczelniam reflektor, montuje i przerabiam kostke pod H4, ustawiam i działa. Po drodze warto zregenerować "szkło" (wiem, że to z tworzywa) i można się cieszyć tym, ze w nocy mamy dobrze oświetlona drogę.