Witam!
Troche dlugo nie wklejalem juz zadnych fotek swojego Taurusa bo ostatnimi czasy zimuje po prostu pod pokrowcem
Po kliknieciu na fotke zdjecia powinny sie powiekszac
Po zdjeciu plandeki
Caprice w swojej najlepszej wersji- w dwutonowym malowaniu, z zakrytymi nadkolami i ostrymi trojkatnymi okienkami- sasiad mojego Taurusa z parkingu
Na parkingu wsrod nowych samochodow wyglada jakby zywcem wyjechal przynajmniej z lat 90
Zasniezony, niestety juz wyrejestrowany Wagon II Generacji. Po zimie pewnie tradycyjnie zniknie
Taurus w calej okazalosci
Pierwsze Generacje byly najladniejsze ze wszystkich Taurusow
Wnetrznosci w kolorze sand beige;-)
Tlumik [oryginalny fordowski z 86 roku!!!!] niestety juz sie sypie Na wiosne czeka mnie spawanie lub wymiana aczkolwiek chyba wybiore ta pierwsza opcje bo calosc trzyma sie jeszcze calkiem niezle a nowy tlumik to juz bylby aftermarket. Poza tym czeka mnie jeszcze troche malych [ale kosztownych ] prac takich jak:
----ponaprawianie wszelkich miejsc, w ktorych tworzy sie rdza miedzy innymi bable na lakierze w okolicy klamek, za tylna rejestracja i w okolicy wlewu;
----dokladne uszczelnienie przedniej szyby, gdyz uszczelka porobila sie juz sparciala i sztywna i potrafia przy wiekszym deszczu przeciekac.
Pozdro_from_Chicago
Sesja w plenerze;-)))
-
Topic author - nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Sesja w plenerze;-)))
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No wlasnie trafilem na te fotki. Zajebiste. Podoba mi sie Twoje podejscie do Taurusa. To sie nazywa milosc. Ale moim zdaniem to druga generacja jest najladniejsza
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
A ja wolę pierwszą generację, ale konkretnie rocznik 90 Już z nową kierownicą i trochę zmienioną deską Boczki na drzwiach są super, te z II gen w ogóle mi "nie leżą" Albo choćby rozwiązanie nawiewu na nogi - w I gen dyskretny, część w metalowym tunelu, w II taki bardziej "ordynarny"... I oszczędności na plastikach wzdłuż podsufitki... No takie drobiazgi, ale w sumie odnosi sie wrażenie, że I gen była "z duszą" a od II zaczęła sie "komercha"... Na korzyść II gen przemawiają światła - podobają mi się bardziej niż w I. Z tym, że gdybym kiedyś wiedział jak to rozwiązali, to kupiłbym I gen, i do tego błotniki, światła i zderzak z II Może nawet bez zderzaka...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No ja osobiscie nigdy nie mialem przyjemnosci widziec pierwszej generacji na zywo, wiec nie mam punktu odniesienia. Dla mnie 2 gen. jest the best i juz
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 70
- Rejestracja: 15 wrz 2007, 21:37
- Skąd: Ostrava