Witam forumowiczów. I kilka słów o sobie
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 12:29
- Skąd: Czekanów /k Gliwic
Witam forumowiczów. I kilka słów o sobie
Na wstepie witam wszystkich, ponieważ to mój pierwszy post na tym forum. Jestem poniekąd szczęśliwym posiadaczem Taurusa oczywiście pierwszej generacji w wersji LX z digitalem i pełną elektryką + skóra, ponoc najbogatsza wersja jaka weszła do sprzedaży i walczę z nią bo chcialbym za 5 lat zarejestrowac go jako zabytek. Jak z kazdym starym samochodem sa z nim utarczki ale to moze w innych tematach. Staram sie w miare możliwosci naprawiac w nim sam ale czasami trzeba zajrzec do warsztatu dlatego jezeli macie jakies sprawdzone w okolicach gliwic (najlepiej nie dalej niz w promieniu 50 km) to prosze zostawcie informacje w temacie. Moze uda mi sie dodac jakies zdjecia.
Jeszcze raz witam i otwieram sezon napraw dla mojego byka:)
Jeszcze raz witam i otwieram sezon napraw dla mojego byka:)
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Czesc, mysle ze jak chcesz rejestrowac na zabytek to ten artykul moze byc pomocny:
http://www.skrzelinski.com/untitled/rze ... blice.html
Daj jakies fotki.
http://www.skrzelinski.com/untitled/rze ... blice.html
Daj jakies fotki.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Hejka:)
Jesli chodzi o rejestrowanie na zabytek to nie wiem czy obecnie to dobry pomysł. Ponoć zniżki maja być zniesione i nie masz szansy wyjechać za granice bez zgody konserwatora zabytków... poza tym opinia rzeczoznawcy to coś koło 1200-1500 zł.
Wnioskuję, że masz byczka z 1989 roku? 3.0 czy 3.8?
Jesli chodzi o rejestrowanie na zabytek to nie wiem czy obecnie to dobry pomysł. Ponoć zniżki maja być zniesione i nie masz szansy wyjechać za granice bez zgody konserwatora zabytków... poza tym opinia rzeczoznawcy to coś koło 1200-1500 zł.
Wnioskuję, że masz byczka z 1989 roku? 3.0 czy 3.8?
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 12:29
- Skąd: Czekanów /k Gliwic
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Skad wiesz ze byl 3.8? Wynika z VINu czy ktos przed toba swapowal silnik?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
O ile włożenie skrzyni od 3.0 do 3.8 bądź odwrotnie jest w miarę sensowne (pamiętasz Radek, Wiesia tak zrobiła) o tyle przełożenie silnika to już bardziej upierdliwe, inaczej idą linki gazu, od skrzyni, od tempomatu, jest trochę inny wydech, o komputerze nie wspomnę. Nie chciałoby mi się robić takiej przekładki...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No dokladnie Piotrek, dlatego pytam skad ten pomysl ze tam byl wczesniej 3.8...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 12:29
- Skąd: Czekanów /k Gliwic
ano wynikalo to z dowodu w ktorym bylo tak napisane. Kupilem go bez silnika bo w domu stal drugi rozgruchotany przez rodzicow takze czesci do przelozenia bylo wystarczajaco, poza tym mechanik powiedzial ze bak musial przelozyc bo byla pompa z 3.8 i nie pasowalaRadAg! pisze:Skad wiesz ze byl 3.8? Wynika z VINu czy ktos przed toba swapowal silnik?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Acha...A to ciekawe, i wszystko poza pompa spasowalo?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 12:29
- Skąd: Czekanów /k Gliwic
witam po dluzszej przerwie. Zamykalem sesje takze nie bardzo mialem czas cokolwiek grzebac i niestety zabraklo mozliwosci napisania na forum. W miedzy czasie narodzil sie problem mianowicie mam strasznie twarde gumowe "przewody" ukladu chlodniczego pytajcie o informacje bo nie wiem za bardzo co pomogloby zdiagnozowac usterke.
Zdjecia zalacze tylko musze je zrobic auto juz jest prawie przygotowane do ich zrobienia
[ Dodano: 2009-06-29, 11:36 ]
Zdjecia zalacze tylko musze je zrobic auto juz jest prawie przygotowane do ich zrobienia
[ Dodano: 2009-06-29, 11:36 ]
podobno takRadAg! pisze:Acha...A to ciekawe, i wszystko poza pompa spasowalo?
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 28 kwie 2009, 12:29
- Skąd: Czekanów /k Gliwic
I tego sie najbardziej obawialem. Narazie nie uzywam na codzien samochodu i mam "zdolnosci" mechaniczne zaopatrzylem sie w ksiege wiedzy takze bede w stanie sobie poradzic w razie braku narzedzi mam znajomego mechanika ktory nie chce sie tykac mojego byka ale do rzeczy z przyczyn oszczednosciowych chce sam usunac usterke bede wdzieczny za pomoc i zaznaczam ze mozna do mnie podchodzic jak do zielonego nie uraze sie Macie moze jakies adresy sklepow gdzie mozna dostawac jakies drobiazgi do amerykancow w stylu uszczelki (te najmniejsze rowniez) i srubki ?piotrekzet pisze:Twarde przewody od chłodnicy "pachną" uszczelką pod głowića...
Jeśli chodzi o narzędzia to będziesz potrzebowal komplet torxów i nasadkę 18 mm Poza tym podstawowe klucze. A, i jeszcze jedna nasadka, 5,5 mm np. do deski rozdzielczej:) Musiałem kupić komplet kluczy dla tej jednej nasadki Jeśli chodzi o śrubki to dla mnie "źródłem" jest sable, którego sukcesywnie rozbieram, nie wiem gdzie można dostać śruby o gwincie calowym Różne duperele zamawiam w zaprzyjaźnionym sklepie 100 metrów od domu. Nie jest najtaniej ale w miarę przyzwoicie. Najsmieszniejsze, że dopiero niedawno na niego trafiłem Uszczelki mnie nie interesowały ale mogę spytać, z tym że teraz facet jest na urlopie, miałem zamawiać u niego amortyzatory.
Jeśli nigdy nie wymieniałeś uszczelki pod głowicą to lepiej się za to sam nie bierz... A bez klucza dynamometrycznego nawet nie podchodź. Już po wymianie pamiętaj o dociągnięciu głowicy, tylko nie pamiętam po ilu km... 2000? Może któryś z kolegów będzie pamiętał
Jeśli nigdy nie wymieniałeś uszczelki pod głowicą to lepiej się za to sam nie bierz... A bez klucza dynamometrycznego nawet nie podchodź. Już po wymianie pamiętaj o dociągnięciu głowicy, tylko nie pamiętam po ilu km... 2000? Może któryś z kolegów będzie pamiętał