Tak, tu masz dużo racji, zdaje sobie sprawę że LTC będzie trochę bardziej ospały niż CVPI. Nie wiem, pewnie zadecyduje to który model dorwę wcześniej w miarę dobrym stanie.RadAg! pisze:Co nie zmienia faktu, że CVPI ma więcej "mocy" bo chociażby komputer agresywniej steruje skrzynią Ale zostawmy ten temat. Każdy znadzie coś dla siebie
Witam wszystkich !
-
Topic author - Posty: 5
- Rejestracja: 24 lut 2016, 16:04
- Samochód: Ford Scorpio 2.9 24v GHIA
- Skąd: Janów Lubelski
Re: Witam wszystkich !
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Witam wszystkich !
Mam CV LX 98 i LTC 2005 i faktycznie, pomimo większej mocy, LTC jest bardziej ospały. Co do wykończeń, to CV LX zapewnia praktycznie ten sam komfort, co LTC, a gdy porówna się starsze roczniki z nowszymi, to nawet większy. Fotele w CV LX 98 są o zdecydowanie wygodniejsze niż w LTC 05. Niemniej żaden z tych samochodów, nawet tak wielbione CVPI, nie są ścigowozami.
Re: Witam wszystkich !
Widziałem Twoje fotki, ale natychmiast cztery reflektory skojarzyły mi się z moim starym pontiacem Co ciekawe był także w wersji z pojedynczymi lampami i z różnymi wersjami tylnejseba4x4 pisze:Ja tu autopromocję mego auta uprawiam, a Ty mi tu z "Pontiac grand Prix" wyjeżdżasz.....piotrekzet pisze: To pontiac grand prix
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: brak
- Skąd: Poznań/Wrocław
Re: Witam wszystkich !
Cześć
Marauder jest fajny bo ma silnik DOHC i kompresor ale w Europie chyba go nie ma, a w USA jest bardzo rzadko dostępny do kupienia i drogi (produkowali go przez 2 lata tylko).
A jak lubisz moc, jest wiele firm które sprzedają części mające na celu "podrasowanie" Vicky.
Kompromisem byłoby to co ja chcę kiedyś zrobić: przełożyć wnętrze z wersji LX do PI (widziałem już takie projekty w USA).
Ew. kolejny mój pomysł, dwa wozy, TC z końcówki produkcji wcześniejszej generacji (1997 rok albo wcześniej) i CVPI...
Marauder jest fajny bo ma silnik DOHC i kompresor ale w Europie chyba go nie ma, a w USA jest bardzo rzadko dostępny do kupienia i drogi (produkowali go przez 2 lata tylko).
A jak lubisz moc, jest wiele firm które sprzedają części mające na celu "podrasowanie" Vicky.
Kompromisem byłoby to co ja chcę kiedyś zrobić: przełożyć wnętrze z wersji LX do PI (widziałem już takie projekty w USA).
Ew. kolejny mój pomysł, dwa wozy, TC z końcówki produkcji wcześniejszej generacji (1997 rok albo wcześniej) i CVPI...
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Witam wszystkich !
Wystarczy do Vicky dokupić cop chip, wsadzić w gniazdo OBD2 i cieszysz się mocą i przyspieszeniem wersji policyjnej
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: brak
- Skąd: Poznań/Wrocław
Re: Witam wszystkich !
Taniej będzie dokupić badge'a z napisem "Pursuit Vehicle" i po drugiej stronie "Police Interceptor" umieścić, podobno daje +45 RWHP.
(nie żeby mi się ta naklejka nie podobała )
(nie żeby mi się ta naklejka nie podobała )
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Witam wszystkich !
Jest kilka Marauderów w Europie, mam kolegę w Niemczech który ma Maraudera
Nie ma potrzeby przerzucać wnętrza z LX, wystarczy poszukać CVPI która nie jeździła ako radiowóz tylko wóz rządowy
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1903353221" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1911157616" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1902174914" onclick="window.open(this.href);return false;
Nie ma potrzeby przerzucać wnętrza z LX, wystarczy poszukać CVPI która nie jeździła ako radiowóz tylko wóz rządowy
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1903353221" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1911157616" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebay.com/itm/Ford-Crown-Vict ... 1902174914" onclick="window.open(this.href);return false;
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: brak
- Skąd: Poznań/Wrocław
Re: Witam wszystkich !
Ups... No, ale tak czy tak, mało ogólnie ich jest w porównaniu do reszty Panter.
Taak... Ale w LX był klimatronic, w pełni multifunkcyjna kierownica (również ze sterowaniem klimą z niej), overhead console... I parę innych fajnych ficzerów.
Taak... Ale w LX był klimatronic, w pełni multifunkcyjna kierownica (również ze sterowaniem klimą z niej), overhead console... I parę innych fajnych ficzerów.
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Witam wszystkich !
Klimatronic to ja mam w Oldsmobilu z 1973 roku. W LX jest o wiele wygodniejsze sterowanie klimą, bo mam guziki, ustawiam temperaturę i samochód juz automatycznie steruje siłą dmuchawy. Wyposażenie w tych rządowych CVPI ciągle jest biedniejsze. Brakuje mi w zasadzie tylko ruchomych pedałów, które mam w LTC (ale i tak mam je cały czas na maxa do przodu) i podgrzewanych foteli, których nie lubię.
Re: Witam wszystkich !
Pod pojęciem climatronic mam na mysli guziki i ustawianie temperatury
Ruchome pedały to fajny wynalazek, czasem chciałbym przesunąć do przodu u siebie
Ruchome pedały to fajny wynalazek, czasem chciałbym przesunąć do przodu u siebie
-
- Posty: 212
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: brak
- Skąd: Poznań/Wrocław
Re: Witam wszystkich !
benji jak chcesz to poszukam instrukcji jak wykonać retrofit elektrycznych pedałów.
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Witam wszystkich !
A nie, właśnie ten gadżet jest mi zbędny, póki nikt znacznie niższy nie będzie jeździł moim autem.
Pod spodem widzicie zdjęcie kogoś innego, prowadzącego moją CV.
Pod spodem widzicie zdjęcie kogoś innego, prowadzącego moją CV.
Re: Witam wszystkich !
Pod którym spodem?saint benji pisze: Pod spodem widzicie zdjęcie kogoś innego, prowadzącego moją CV.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Witam wszystkich !
Pod spodem mojego posta. Nie ma zdjęcia, bo nikt inny jej nie prowadzi