Witam !

Tu się witamy i pokazujemy swoje auta
Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Odpowiem w ten sposob, dlaczego diesel? bo pracowalem w Perkins Engines Peterborough rowniez jako tester silnikow na hamowni. Dlatego lubie to paliwo i wiem co te silniki potrafia. Gdyby 6BT byl lzejszy i nizszy to szukal bym wlasnie tego silnika. Przeciez to taki hamerykanski silnik jest. Om606 wcale taki oszczedny nie jest, z tego co piszecie po internecie na temat spalania caprice itp z 5.0L to moze byc porownywalny z benzyna w pewnych kwestiach. na temat Nm lub Kw nie bede pisal bo widze ze nie bedziemy miec wspolnego tematu.
Jezeli ktos chce pomoc to moze wskoczyc pod swojego caprice i zmierzyc jaka tam mozna butle upchnac w miejscu zbiornika paliwa.... jezeli naprawde chcecie zebym jezdzil tanio :)

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Teraz na temat skrzynia i sterowanie nia. Zostaje kanapa i lewar przy kolumnie. Poprzednia generacja popatrzcie tu:

http://www.waasadata.com/karkmotuning/c ... index.html

Adapter skrzynia - silnik do nabycia w US lub trzeba poprosic ogarnietego osobnika o pomoc w zrobieniu takiego.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Witam !

Post autor: RadAg! »

Ja pracowałem jako instalator pieców gazowych dlatego popieram lpg w samochodach :D - argument z dupy. W tej materii popieram Kacpra. Nie ma usprawiedliwienia jak dla mnie dla dieslownia mercedesowskim klekotem kultowego amerykańskiego fullsize'a no chyba że będziesz nim za darmo woził dzieci z sierocinca na wycieczki dookoła Polski.

Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Gdyby udalo mi sie to auto kupic z silnikiem to nawet bym nie bral pod uwage diesla. A ze silnik z tego auta dostal 2 turbiny i smiga gdzies po UK na 1/4 no to juz inna historia....
Ok. To moze ktos wskoczy pod caprice albo pod roadmastera i pomierzy co tam mozna za butle upchnac to moge jeszcze zmienic zdanie. Urlop mam w listopadzie tak ze wiecie.... jezeli pojde w benzyne i tania jazde bez Nm :( i Kw :( no to musze wiedziec wczesniej zeby zaplanowac dokladna opcje a nie ma mnie teraz w PL.


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Witam !

Post autor: MichaŁ »

A ja chyba powoli zaczynam łapać, choć ideologicznie cały czas mi się to kłoci i kłócić będzie.
I bardzo nie podoba mi się stwierdzenie, że dla kogoś nie ma tu miejsca! Po to jest forum, żeby takie dwa różne spojrzenia na motoryzację się spotkały i mogły się zetrzeć (nawet twardo).

Diesle MB są generalnie znane ze swojej fajności i ja je bardzo lubie (co prawda w budach MB :D)
Rozumiem, że bierzesz tu pod uwagę ostatnią wersję OM606 czyli 177KM, zakładam że pewnie ma on ok. 300Nm na początku obrotomierza w serii, czyli moment podobny jaki robi pewnie zwykła 305'tka.
Potem to ma być jakoś pomodzone ? Inny wdech, wydech, turbo, mapy ?
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Dokladnie tak, w serii ten silnik w W210 ma 330 Nm ale z elektronicznie sterowana pompa wtryskowa ktora sie podmienia na mechaniczna z wiekszymi sekcjami tloczacymi. z seryjnego silnika z innym turbo, kolektorem, wydechem moge powiedziec ze 800Nm na kolach nie stanowi problemu. Ale zaznaczam sekcje conajmniej 7.5mm albo 8mm.


MichaŁ
Posty: 3056
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Witam !

Post autor: MichaŁ »

No i dobra teraz łapie.
Czyli, sprawa jest prosta jak świński ogon.
Gość chce zrobić z bujającego się na wszystkie strony i odpychającego cherlawą 305tką Custom Cruisera, coś co będzie miało niestandardowy, łatwy w przeróbkach (i pewnie tańszy niż np. uturbienie i zakucie 350tki) ropny motur z MB'ka który wykrzesa mu 800Nm na kołach "stosunkowo" tanim kosztem.

Ja się chcę tym przejechać jak będzie gotowe i nie obchodzi mnie co kto o tym sądzi :)

Pamiętaj, że zawieszenie i hamulce w OCC na pewno zrobią na Tobie dość negatywne wrażenie. Ani to nie będzie skręcało tak jak zechcesz, ani hamowało. Więc jeżeli to auto ma być mocne i szybkie - trzeba coś zrobić z resztą podzespołów.
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Dlatego wlasnie na poczatek sekcje 6mm powinny byc odpowiednie. Pozniej trzeba cos zrobic z hamulcami i zawieszeniem tak jak zauwazyles Michal, ale ja nie scigam sie na ulicach ani na torach wiec zwykla opcja z caprice 9c1 powinna wystarczyc.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: RE: Re: Witam !

Post autor: RadAg! »

MichaŁ pisze: I bardzo nie podoba mi się stwierdzenie, że dla kogoś nie ma tu miejsca! Po to jest forum, żeby takie dwa różne spojrzenia na motoryzację się spotkały i mogły się zetrzeć (nawet twardo).
Moje poparcie dla Kacpra i jego wypowiedzi odnosi sie do potępienia dieslowania Oldsa. Absolutnie nie uważam żeby dla takich grzesznikow nie było tu miejsca. To tak dla jasności.
Może faktycznie jesli budujesz sleepera należałoby potraktować cie poważnie. Zwracam honor.



Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1426
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Witam !

Post autor: pecha »

Sleeper z klekotem ...

Tapaltak

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1729
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Witam !

Post autor: jadaniel »

mimo wszystko ale dla mnie jakos klekot nie pasi do osobowego amcara , sorry,
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 1079
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: nope
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Witam !

Post autor: Pan Arek »

Hej, mi również temat amcara z niewielkim dieslem- nawet po tunigu nie podchodzi. Co innego cuminnsy i inne wielkogabarytowe woły robocze, bo są born in the USA itp. Nie zmienia to jednak faktu, że tutaj oddalamy się od klasycznego januszowania, na rzecz wrzucenia tego diesla i podkręcenia go do interesujących wartości.
Gdybym miał taki wóz- szedłbym w najtańsze 5.0 TBI i gaz. Szanuję jednak pomysł dieslowania go i piłowania do granic możliwości.
Taka jest amerykańska motoryzacja świata. Czy nam się podoba-wszędzie będą swapy. Na silniki z innych modeli- benzynowe, dieslowe, hybrydy. Moim zdaniem- przed tym nie uciekniemy, nie ma powodu, żeby uciekać.
Chciałbym, żeby atakujący zadali sobie pytanie- gdyby nasz nowy kolega postanowił wrzucić klekota 6.2L z jakiegoś starego amerykańskiego trucka to byłoby ok ? A gdyby chciał włożyć tam 2.8 rodem z lat 80 ? Jest jedna prawidłowa odpowiedź co powinien tam włożyć ?
Jest wiele dróg do amerykańskiej motoryzacji. Szczerze? Ja wiem o niej niewiele, ale tyle co wiem- pozwala mi napisać- nie ma takich drzwi przez które człowiek nie chce przejść. Im głębiej wchodzimy w prosty amerykański rynek tym więcej wiemy, że tam również są nie tylko swapy na big blocki itp. Amerykanie ze swoich klasyków robią czasem totalną wiochę, zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz.
Uszanujmy to, bo niedługo może na nasze drogi wyjechać dieslowy potwór który objedzie na światłąch nas wszystkich ;)

Ja osobiście czekam na wyniki takiego projektu, z czystej ciekawości jak się taki dieslowy potworek będzie odpychał.
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Tak na szybko..... zeby nie bylo wiochy z zewnatrz :)) ... T-84. Przyjechaly dzis.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3289
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Witam !

Post autor: cezar62 »

Ja tylko ze skromną uwagą (w mojej ignorancji popierając Cię w całej rozciągłości tematu) abyś już przygotował sobie tłumaczenia dla wiochy z internetu, dlaczego zadymiasz na czarno atmosferę, bo hasła "Nm, kW i diesel" będą niepojęte w niektórych obszarach ;)
fi.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Awatar użytkownika

Topic author
999666mg
Posty: 152
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: Witam !

Post autor: 999666mg »

Bardzo dobra uwaga Cezar62, moze przedstawiciele lobby konserwatywnego wczolgaja sie pod swoje roadmastery i caprice i powiedza mi jak duza butle na gaz moge tam zmiescic.... broncie swoich idealow! To juz moja 3cia prosba ale jakos narazie nikt nie padl na kolana z metrowka i nie krzyknal ... Mozesz miec tyle X tyle cm i do tego tyle przeswitu = taka pojemnosc zbiornika toroidalnego o tych wymiarach z firmy X , i dzieki temu moglbys posiasc LS3 z momentem ehhmmm hmmm 569Nm? i masie ok 183kg i byc szczesliwy i uwielbiany:)
Dlatego bede musial sie pofatygowac sam w listopadzie. Pisalem wczesniej, ze moge zmienic zdanie, jeszcze nie kupilem dawcy.
O zadymianiu teraz slow kilka.... sekcje 6mm na poczatek powinny sie sprawdzic i nie dymic jakos okrutnie. Jak sie to bedzie odpychac?? nie wiem, trzeba sprawdzic, moze nie trzeba bedzie isc dalej i zakladac 7,5mm lub wiecej. Auto do normalnej jazdy ale z jakims tam zapasem to jest cel.
Wiem ze duzo osob jest ciekawych tego projektu i to nie tylko w PL. Padaly kiedys pytania na amerykanskich forach typu : co by bylo gdyby lekko podkrecone om606 polaczyc ze skrzynia 700r4. Tak sie sklada ze mam taka skrzynie, na 99% skrzynia zostala naprawiona przed tym jak kupilem auto. Patrzylem na to i nie mialem literki K na dzwonie :( , czyli skrzynia z osobowki ale chociaz walek 32zeby mial. bede weryfikowal w listopadzie.

Pozdrawiam wszystkich, tych ktorym diesel sie nie widzi.... ( co by bylo gdyby dalo sie upchnac duramax - moze sie da - ... a jeden jest na alledrogo, czy zmienili by zdanie?? czy to byla by profanacja :)

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ