ale to jest oldsmobileRadAg! pisze:Wydaje mi się że wagony a na pewno Buick Roadmaster miały tylko i wyłącznie 350-ki
Wysłane z komóry
caprice w kombiaku mialy 305 i 350 , buicki tylko 350.
ale to jest oldsmobileRadAg! pisze:Wydaje mi się że wagony a na pewno Buick Roadmaster miały tylko i wyłącznie 350-ki
Wysłane z komóry
Nie no wiem, że OLDS Myślałem tylko że ta zasada dotyczyła wszystkich trzech wagonów ale jednak nie. Buick Rulezzzjadaniel pisze:ale to jest oldsmobileRadAg! pisze:Wydaje mi się że wagony a na pewno Buick Roadmaster miały tylko i wyłącznie 350-ki
Wysłane z komóry
caprice w kombiaku mialy 305 i 350 , buicki tylko 350.
BartekV8 pisze:To, ze chcesz tam zapakowac mercedesowskiego klekota to tzw. zbrodnia na motoryzacji. Ja rozumiem lata 70te w prl ale dzis??
Wrzuc mu 5.0 zagazuj i bedziesz jezdzil tanio ale chociaz nie bedzie siary po podniesieniu maski.
A mógłbyś zaznaczyć, że mówisz za siebie? Z mojego punktu widzenia założenie LPG do dużego silnika jest ..... (sam wymoderowałem), ale nie przypominam sobie, żebym kogoś z tego tytułu obrażał.lincoln1998 pisze:Jeśli chcesz przeszczepic klekota do tego cuda to chyba nie masz tu czego szukać
Akurat ten silnik występował w W210 wyłącznie albo w 99% w automacieCharon pisze:Takiego klekota 6.2 V8 to ja rozumiem . Ok, silnik klekot z MB a co ze skrzynią? To co pod maską to jedno, ale mieć z przodu kanapę (nie wiem co tam masz) i lewar od manuala wystający z podłogi to Twoje auto, twoje decyzje, działaj ciekaw jestem efektu.