Dzień dobry :)
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Dzień dobry :)
Dzień dobry z Sulejówka
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Dzień dobry :)
Cześć Ozzy
Ten Challenger jeszcze mi powiedz że jest biały
Ten Challenger jeszcze mi powiedz że jest biały
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Dzień dobry :)
O, dzień dobry! Wreszcie ktoś grzeczny i kulturalny i z najsłuszniejszymi pojazdami
Witam serdecznie w naszym szacownym grajdoł... o, przepraszam, w naszym gremium, gremium
Jak rozumiem, Dodge drzemie sobie w cieplutkim garażu, a na codzień śmigasz Pitolcem?
Ja również ujeżdżam takiego PT (2000 rocznik), ale się tu nie afiszuję, bo się śmieją (chociaż może nie wszyscy).
Rysuneczek awatara też masz fajny i zastanawiam się czy oddaje również Twoje zainteresowania?
Zatem raz jeszcze, witamy i zapraszamy do przedstawienia swojego stadka
Witam serdecznie w naszym szacownym grajdoł... o, przepraszam, w naszym gremium, gremium
Jak rozumiem, Dodge drzemie sobie w cieplutkim garażu, a na codzień śmigasz Pitolcem?
Ja również ujeżdżam takiego PT (2000 rocznik), ale się tu nie afiszuję, bo się śmieją (chociaż może nie wszyscy).
Rysuneczek awatara też masz fajny i zastanawiam się czy oddaje również Twoje zainteresowania?
Zatem raz jeszcze, witamy i zapraszamy do przedstawienia swojego stadka
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
No stety/niestety nie Jest Plum CrazyRadAg! pisze:Cześć Ozzy
Ten Challenger jeszcze mi powiedz że jest biały
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
heh, akurat u mnie leci "shot in the dark"
witam też
witam też
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
A dziękuję, dziękuję...cezar62 pisze:O, dzień dobry! Wreszcie ktoś grzeczny i kulturalny i z najsłuszniejszymi pojazdami
Witam serdecznie w naszym szacownym grajdoł... o, przepraszam, w naszym gremium, gremium
Jak rozumiem, Dodge drzemie sobie w cieplutkim garażu, a na codzień śmigasz Pitolcem?
Ja również ujeżdżam takiego PT (2000 rocznik), ale się tu nie afiszuję, bo się śmieją (chociaż może nie wszyscy).
Rysuneczek awatara też masz fajny i zastanawiam się czy oddaje również Twoje zainteresowania?
Zatem raz jeszcze, witamy i zapraszamy do przedstawienia swojego stadka
Mój PT to GT 2.4 TURBO i jest to mały pocisk, że tak nieskromnie napiszę. Niejednej beemce narobił wstydu, nawet jakiś Mercedes z V8 (taki znaczek miał przynajmniej na błotniku) nie mógł mnie dojść. Niestety silnik się ugotował z powodu nieszczęśliwego splotu wydarzeń i połowie drogi na wakacje rozkraczył się. Okazało się, że uszczelka pod głowicą... potem okazało się, że głowica to "banan" jak się wyraził pan mechanik ze Świdnika, bo tak się rozkraczyło i choć jest do zrobienia, to odradza i doradza poszukać drugiej głowicy, a że takie nie występują (oczywiście poza serwisem Chryslera, w którym jest w cenie auta), to od razu zabrałem się za szukanie silnika. Szczęście w nieszczęściu znalazłem i to w Warszawie kogoś z PT - stojącym dawcą organów - w którym silnik miał... 34510km i to z 2005 a więc ostatni rok przed liftem (silniki z poliftu niespecjalnie pasują). Przedwczoraj właśnie odebrałem i na razie wszystko OK - odpukać. Nawet chodzi lepiej
No to koniec przechwałek i teraz o Dodżu
Kupiłem go w 2009. Od dwóch lat się robi i może nawet w tym roku skończy się robić. Oryginalnie, zgodnie z VIN miał silnik 383 z dwugardzielowym gaźnikiem. Była to najmocniejsza wersja nie R/T (290KM). Kupiłem go z silnikiem 440HP od 1969 Chargera (gaźnik dwukomorowy czterogardzielowy - teoretycznie 375KM, ale na pewno dużo z tych kucy latało po polach i lasach), którego ponoć skradziono właścicielowi, ale bez silnika właśnie, którego wyjął do remontu. O remoncie szkoda gadać, bo to była mega fuszerka, co się okazało po rozebraniu. Podobno też gość czekał 5 lat aż się skorupa odnajdzie, aż się poddał po tym czasie i silnik sprzedał. Auto miało fabryczną klimatyzację, którą odtwarzam. Generalnie ktoś go robił na klona R/T i choć kiedyś czymś takim się brzydziłem, to postanowiłem w tym duchu wytrwać, bo nawet mi już trochę przeszło Oryginalnego koloru nie znam, ale pewne rzeczy wskazują na to, że był koloru coś jak Lime Green Met. Przy Plum Crazy pozostaję, bo podoba mnie się bardzo. Generalnie auto zostało poddane tzw. frame-off restoration. Będzie np. całkiem nowa elektryka. Acha, auto ma skrzynię Torqueflite A-727, czyli trzybiegowy automat... przynajmniej na razie.
No tom się rozpisał.
Dziękuję za miłe powitanie
P.S.
A niech się śmieją z PT. Pewnie nie wiedzą, że auto nawiązuje z założenia do gangsterskich street rod'ów z lat trzydziestych a w szczególności do słynnego Airflow.
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
Tak... z płyty "The Ultimate Sim" z 1986. Ozzy miał wtedy image jak przybysz z Matplanety, w ogóle wszyscy oni tj. jego muzycy byli wtedy "śliczni"GAZDA pisze:heh, akurat u mnie leci "shot in the dark"
witam też
Re: Dzień dobry :)
Witka
Coś mi mówi, że dziś rozmawialiśmy, fajnie że jesteś na forum
Coś mi mówi, że dziś rozmawialiśmy, fajnie że jesteś na forum
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Dzień dobry :)
No cóż, to mój 2.0 z LPG ma jednak czego się wstydzićOzzy pisze:Mój PT to GT 2.4 TURBO
Z usterek to miałem na razie tylko tę fabryczną przypadłość ze stopionym bolcem w zespolonym wyłączniku świateł.
Niezła historia o Dodżu i proszę, utwórz swój wątek w odpowiednim dziale, tam wstaw i może parę zdjęć by się przydało
Plum Crazy jest świetny, a ten Lime Green Met. to chyba nie występował w tym roczniku.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Dzień dobry :)
cześć Ozzy. Jesteś z Sulejówka to może znasz któregoś z Grusów?
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
Dobrze Ci to coś mówipiotrekzet pisze:Witka
Coś mi mówi, że dziś rozmawialiśmy, fajnie że jesteś na forum
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
Mój PT też ma gazior . Też miałem z tym kłopot, ale na szczęście nie miałem sytuacji, w której halogeny nie chciały się wyłączyć. Po prostu przestały działać.cezar62 pisze:No cóż, to mój 2.0 z LPG ma jednak czego się wstydzićOzzy pisze:Mój PT to GT 2.4 TURBO
Z usterek to miałem na razie tylko tę fabryczną przypadłość ze stopionym bolcem w zespolonym wyłączniku świateł.
Niezła historia o Dodżu i proszę, utwórz swój wątek w odpowiednim dziale, tam wstaw i może parę zdjęć by się przydało
Plum Crazy jest świetny, a ten Lime Green Met. to chyba nie występował w tym roczniku.
W tzw. wolniejszej chwili na pewno coś wstawię o Dodżu a historia jest trochę obszerniejsza.
Lime Green Met. (kod barwy: F4), to inaczej trochę nazwany kolor Light Green Metallic (kod barwy: FF4). Challenger jak najbardziej występował w tym kolorze - http://www.challengerspecs.com/1970challenger.htm
Poczytałem teraz o tym i są to na pewno te same barwy.
Plum Crazy (in Violet w wersjach nie R/T) to, obok Hemi Orange, mój ulubiony. Trochę bardziej ulubiony od Hemi Orange
Ostatnio zmieniony 05 paź 2016, 16:25 przez Ozzy, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Topic author - Posty: 11
- Rejestracja: 05 paź 2016, 10:55
- Samochód: 1970 Dodge Challenger, 2004 PT Cruiser
- Skąd:
Re: Dzień dobry :)
Znam . Paweł to mój rocznik, chodziliśmy do równoległych klas w podstawówce i liceum.KARLone pisze:cześć Ozzy. Jesteś z Sulejówka to może znasz któregoś z Grusów?
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Dzień dobry :)
Jak go będziesz widział, to powiedz że Karol od Crown Victorii go pozdrawia. Może będzie mnie jeszcze kojarzył, bo już dawno na żadnym zlocie nie byłem. Ale jak rzucisz hasło Olesno to z pewnością zatrybi Pozdro