Witam z Gdanska
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Witam z Gdanska
W Gdańsku dobre opinie ma Rodz Factory.
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Witam z Gdanska
RF na pewno by dali radę, niestety z terminami u nich dramat. http://jakieopinie.pl/rodz-factory-mari ... ebski.html
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Witam z Gdanska
Siema,
Jak nie znajdziesz serwisanta to mój jest do wzięcia z wiązką, komputerem itd. Przynajmniej na razie.
Jak nie znajdziesz serwisanta to mój jest do wzięcia z wiązką, komputerem itd. Przynajmniej na razie.
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 09 paź 2016, 18:20
- Samochód: Lincoln town car
- Skąd:
Re: Witam z Gdanska
A Twoj napewno do mnie podejdzie ?ile bedziesz chciał za niego jakby co?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Witam z Gdanska
Z komputerem będzie problem bo jeżeli kolega ma w LTC już cewki na świecy to pracą zapłonu steruje komputer a ty Piotrek masz kable WN i cewki tradycyjne, pewnie po jednej na stronę. Jak już, bym przekładał sam goły silnik starając się zachować jak najwięcej osprzętu oryginalnego. Jeszcze pytanie o kolektor dolotowy i wałki rozrządu bo tam też były zmiany, w zależności od rocznika i modelu i tutaj oryginalny komputer też będzie wariował jeśli coś będzie nie tak. Trzeba by jeszcze porównać czy oba silniki pracują z tymi samymi czujnikami i jeśli nie, czy można ewentualnie dokonać modyfikacji tak żeby komputer nie głupiał...
Ten LTC który rok? Twój T'bird piotrekzet który?
Ten LTC który rok? Twój T'bird piotrekzet który?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Witam z Gdanska
Radku, sugerowałem, że jest opcja razem z komputerem, wiązkami itd... Osobiście nie wiem co bym wybrał - czy całość z komputerem, czy rozgrzebanie starego "do rosołu" i składanie od nowa. Myślę, że najpierw dokładnie popatrzyłbym jakie są różnice (dwie cewki vs 8 to pierwsze, co rzuca się w oczy) i wtedy podjął decyzję.
Jeśli chodzi o cenę to nie wiem, zasadniczo czekam na propozycje - zbieram kasę na kolejnego T-birda - zależy co pierwsze nastąpi
Jeśli chodzi o cenę to nie wiem, zasadniczo czekam na propozycje - zbieram kasę na kolejnego T-birda - zależy co pierwsze nastąpi
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Witam z Gdanska
tak w ogóle to cześć,
ja bym remontował przy założeniu, że to głowica / głowice. Naprawa ok 3500 PLN za komplet głowic, ja gdzieś tyle płaciłem.
Jak by trzeba robić dół to koszty na pewno wzrosną do 5000-6000 PLN. Przy remoncie przynajmniej wiadomo, że wszystko będzie pasować. Przerzucanie silnika między autami, niesie ryzyko jakichś różnic i trzeba przerabiać, a to też koszty.
ja bym remontował przy założeniu, że to głowica / głowice. Naprawa ok 3500 PLN za komplet głowic, ja gdzieś tyle płaciłem.
Jak by trzeba robić dół to koszty na pewno wzrosną do 5000-6000 PLN. Przy remoncie przynajmniej wiadomo, że wszystko będzie pasować. Przerzucanie silnika między autami, niesie ryzyko jakichś różnic i trzeba przerabiać, a to też koszty.
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 09 paź 2016, 18:20
- Samochód: Lincoln town car
- Skąd:
Re: Witam z Gdanska
Tez sie wlasnie skłaniam ku remontowi tylko znaleść kogoś kto zna temat i podejdzie powaznie do niego musze zeby zrobic raz i juz nie wracać do tematu
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 09 paź 2016, 18:20
- Samochód: Lincoln town car
- Skąd:
Re: Witam z Gdanska
Bo niby wszystko proste niby każdy powinien ogarnąć a jednak mam watpliwości czy tak jest...a niestety czas mnie trochę goni bo moj LNC to nie tylko pasja ale tez nim pracuje a od ponad miesiąca stoi
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Witam z Gdanska
Dzwoń do Rodz Factory. Polecałbym jeszcze pogadać z Duchem z Gdańska (jest na forum, choć dawno nie zaglądał, jak będziesz zainteresowany podam ci numer tel). On mocno siedzi w temacie amcarów, może poleci kogoś sensownego. Remont brzmi sensowniej. Tak naprawdę Wymiana uszczelek nie powinna być dużym problemem. 3,5k PLN to sporo za taką usługę. Mogę zeskanować instrukcję w razie potrzeby, co i jak po kolei odkręcać.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Witam z Gdanska
remont tego silnika nie przysparza żadnych problemów fachowcowi od silników. W zasadzie można rozbierać i składać bez instrukcji. Musisz tylko znaleźć kogoś kto zna się na silnikach, nie koniecznie amerykańskich.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Witam z Gdanska
Jeżeli nie przerażają Cie podróże na lawecie to na pewno ogarnie Ci remont:
Grus Garage - Sulejowek k. Wawy
Winnicki Oldtimer Garage - Wrocław
Best Garage - Oleśnica k. Wrocławia
I pewnie każdy z nas w swoim rejonie może kogoś polecić
Wysłane z Tapatalk
Grus Garage - Sulejowek k. Wawy
Winnicki Oldtimer Garage - Wrocław
Best Garage - Oleśnica k. Wrocławia
I pewnie każdy z nas w swoim rejonie może kogoś polecić
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 12
- Rejestracja: 09 paź 2016, 18:20
- Samochód: Lincoln town car
- Skąd:
Re: Witam z Gdanska
Podzwoniłem i mam dwa namiary wiec jutro jade obgadać co i jak i mam nadzieje ze na koniec msc bede juz mógł pojezdzic