Przez problem z Mercurym, aż zapomniałem się grzecznie przywitać w odpowiednim temacie
Także witam wszystkich zgromadzonych. Mam nadzieję, że się nie gniewacie, że dopiero teraz to piszę
No to może trochę o mnie:
Mam na imię Kamil, jestem z Poznania, a lat 19. Od małego walnięty na punkcie AmCarów. Skutecznie w pogłębianiu wiedzy pomagał mi mój ojciec. Początki zaczęły się niewinnie. Podstawówka, gry wyścigowe...masa gier wyścigowych i zawsze jazda autami muscle. Im więcej miałem z nimi do czynienia tym bardziej chciałem pogłębiać o nich wiedzę. Im bliżej "osiemnastki" coraz bardziej zacząłem się interesować samą mechaniką. Czytałem, czytałem, pomagałem ojcu i powoli się uczyłem. W sumie nadal się uczę (co widać po odpowiednim wątku )
Prawo jazdy po ciężkich bólach mam od prawie roku. Uczyłem się na Clio 3-gen, a skutecznie jeździć uczyłem się pracując na Transicie z 2002 roku (i jeżdżąc na czarno w Taurusie i Mercurym na placu ale cii )
Z historii dlaczego amerykany? Ojciec miał i nadal ma fioła na punkcie amerykańskiej motoryzacji. Odkąd pamiętam pomijając auta z ery PRLu zdobył Toyotę Celicę TA40 Coupe z 1980, która była sprowadzona ze stanów przez poprzedniego właściciela, czyli wersję po lifcie. Kilkanaście lat później nastąpiła zmiana na Forda Taurusa 1-gen z jak mnie pamięć nie myli 1988 roku. Zmiana to było jedne z marzeń - Właśnie w tamtym okresie kiedy pierwsza generacja królowała na drogach, jeden z Poznańskich komisów oferował go w sprzedaży. Zaliczka 1000zł i na drugi dzień można go odebrać i zapłacić. Na drugi dzień nie było ani aut, ani komisu. Kwitek leży gdzieś do dziś
Na przełomie 2005-2006 padła skrzynia prosto przed wakacjami. Nie za dużo pamiętam z tamtego okresu, ale wiem że to było na 2 tygodnie przed wakacjami. I tak wtedy z ciekawości przeglądając allegro wpadł nam w oczy Mercury Sable LS z 1993. Cena niska, przebieg prawie jak nowy, garażowany, sprowadzony z Kanady. Auto ma bardzo ciekawą historię (Jak w filmach. Kupił, nie zapłacił, potem go ścigali Może kiedyś opowiem w odpowiednim wątku ) I tak auto jest z nami 10 lat. Lata mijają i nadal uważam, ze to niezawodne auto.
Osobiście przez te wszystkie lata bardzo się z nim zżyłem. W miarę czasu, pieniędzy i jeszcze raz pieniędzy będę próbował wraz z ojcem doprowadzić go do stanu jak z salonu.
Może teraz powiem czemu AmCary? Wygoda, niepowtarzalność i jeszcze raz wygoda. Komfort jazdy jest niesamowity. Po prostu wsiadasz i delektujesz się jazdą. Za każdym razem kiedy nim jeździmy widząc miny pieszych lub kierowców mamy ubaw. A na pytanie "Ile to pali" zawszę odpowiadamy "Ile się wleje"
Wymarzone auto? Może nie powiem tego tylko w swojej osobie ale i ojca: Dodge Challenger z 1970 i Ford Crown Victoria Police Interceptor (bądź Grand Marquis).
Co dalej? Na pierwsze osobiste auto raczej wybiorę Taurusa. Najlepiej pierwszej generacji. Obecnie Mercury jest wspólny.
A na forum trafiłem szukając wszelkich wskazówek co mogło w Mercurym nawalić i mam nadzieję, że zostanę tu na dłużej
Mam nadzieje, że powitanie nie za długie i że się jakoś dogadamy (patrząc na to, że się nadal uczę mechaniki )
Pozdrawiam wszystkich!
Witam wszystkich!
-
Topic author - Posty: 47
- Rejestracja: 15 paź 2016, 18:02
- Samochód: Mercury Sable 93' 3.0 V6
- Skąd:
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Witam wszystkich!
Siema
Taurus pierwszej generacji w jakimś znośnym stanie to już prawie biały kruk, kto by go nie chciał . Niemniej, powodzenia w poszukiwaniach!
Taurus pierwszej generacji w jakimś znośnym stanie to już prawie biały kruk, kto by go nie chciał . Niemniej, powodzenia w poszukiwaniach!
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Witam wszystkich!
Cześć młodziaku
Zapomnienie i przydługość masz wybaczone...
Zapomnienie i przydługość masz wybaczone...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Re: Witam wszystkich!
.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2018, 19:23 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Witam wszystkich!
też witam
Re: Witam wszystkich!
No sie ma Taurus I generacji jak najbardziej, ale po 90 roku, zmienili wtedy deskę rozdzielczą i kierownicę na ładniejszą (moim zdaniem) Powodzenia w serwisowaniu autka
-
Topic author - Posty: 47
- Rejestracja: 15 paź 2016, 18:02
- Samochód: Mercury Sable 93' 3.0 V6
- Skąd:
Re: Witam wszystkich!
Dziękuje wszystkim za ciepłe przywitanie
Niestety. Trochę minie zanim się coś ciekawego pojawi i będzie mnie na niego stać, ale bądźmy dobrej myśliPan Arek pisze: Taurus pierwszej generacji w jakimś znośnym stanie to już prawie biały kruk, kto by go nie chciał . Niemniej, powodzenia w poszukiwaniach!
Również model po 90' mi się bardziej podoba. No i jeszcze raz dzięki. Mam nadzieję, że w końcu zacznie działaćpiotrekzet pisze:Taurus I generacji jak najbardziej, ale po 90 roku, zmienili wtedy deskę rozdzielczą i kierownicę na ładniejszą (moim zdaniem) Powodzenia w serwisowaniu autka
Uffcezar62 pisze:Cześć młodziaku
Zapomnienie i przydługość masz wybaczone...
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Witam wszystkich!
Żeby nie przekreślac z miejsca wszystkich nadziei - Taurus I generacji wciąż się czasem pojawia, najczęściej w stanie agonalnym dla kogoś z grubym portfelem
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6