Cześć!

Tu się witamy i pokazujemy swoje auta
ODPOWIEDZ

Topic author
fxbartek
Posty: 77
Rejestracja: 20 lut 2017, 20:33
Samochód: Chevy Tahoe 2001
Skąd: Polska

Cześć!

Post autor: fxbartek »

Witam wszystkich

Fajnie, że zwyczaj przedstawiania się jest tutaj egzekwowany i o to właśnie zostałem poproszony. Kilka słów ode mnie.

Na forum trafiłem szukając informacji na temat instalacji gazowych dla dużych silników powyżej 4-5 litra. W google wyskoczył mi jeden z wątków i tak zacząłem więcej czytać. Ostatnio powróciło zainteresowanie zakupem amerykańskiego suva. To jest wciąż niespełnione marzenie, które regularnie przekładałem różnymi wymówkami - robię małe dystanse, nie znam się na mechanice, problemy z parkowaniem, sporo pali itd itd. A skąd te marzenie? Otóż mając 18 lat pojechałem na 3 miesiące do USA do rodziny zarobić trochę $. Tam zdałem pierwsze prawo jazdy i na tamtych drogach wśród amerykańskiej motoryzacji uczyłem się poruszać na ulicy. Na co dzień jeździłem sedanami - Toyota Camry, Chevrolet Prizm i Nissan Sunny. Jak na pierwsze samochody były naprawdę przyzwoite.

Przełomem był moment kiedy dodatkowo zatrudniłem się na weekendy jako chłopak odprowadzający samochody na parkingi sprzed knajp czyli tzw. valet boy. W ciągu 5 weekendów codziennie jeździłem po 20-30 razy różnego rodzaju samochodami. Wśród nich zdarzały się i porsche i ferrari jednak największą frajdę sprawiały te największe suvy. Większość marek już nie pamiętam jednak kilka najbardziej ekscytujących wspominam do dziś Lincoln Navigator, Cadillac Escalade, Suburban czy Hammer h2.

Tak więc witam wszystkich forumowiczów jeszcze raz i proszę o wyrozumiałość przy zbyt banalnych pytaniach. Jeszcze sporo wiedzy przede mną do opanowania :)

Szukam: dużego Suva, na ten moment na celowniku Tahoe i Blazer

Awatar użytkownika

crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: Cześć!

Post autor: crownvictoriase »