Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Dział poświęcony Taurusowi/Sable z lat 1992-1995

Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 23 maja 2010, 13:53

Witam wszystkich. Mam taki problem bo posiadam taurusa SHO 3,2 robiłem remont generalny silnika i ustawiłem rozrząd tak jak na znakach,dwa znaki na dwóch wałkach znalazłem tylko nie jestem pewny ze znakiem na wale korbowym i nie mogę nigdzie z naleć schematu rozrządu tego silnika,bo jak próbuje odpalać to cały czas zalewa świece i nie wiem co już mam robić. Może wy koledzy wiecie jak pomóc i jak na internecie z naleć schemat.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: RadAg! » 23 maja 2010, 14:23

Znalazlem cos takiego:
http://www.justanswer.com/questions/29p ... us-sho-3-2

Nie mam juz manuala od byka ale czy tam nie ma opisu timingu dla 3,2 SHO? Niech ktos luknie...
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 23 maja 2010, 16:06

Dzięki za pomoc, to wychodzi że ja zile ustawiłem rozrząd na wale korbowym jutro się okaże jak przestawię rozrząd czy odpali. I jeszcze raz dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: RadAg! » 23 maja 2010, 18:05

Daj znac...
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 24 maja 2010, 21:17

Witam cię kolego,dziękuje ci za pomoc auto odpaliło i pracuje bardzo silnik. Jeszcze raz dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: RadAg! » 24 maja 2010, 21:26

Hej, no ciesze sie, super....
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


michal_5000
Posty: 450
Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
Skąd: Warszawa

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: michal_5000 » 28 maja 2010, 21:39

Hej, jakiego masz tego SHO?
Wrzuc jakieś fotki, napisz coś o aucie... :cool: Tych samochodów w Polsce jest pewnie kilka-kilkanaście sztuk :)
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 05 cze 2010, 20:57

Ja nabyłem auto z uszkodzonym silnikiem. Bo tym mechanikom co dawał do usunięcia wycieków z silnika to zamiast zamówić komplet uszczelek to uszczelki zastąpiły zwykłym silikonem sanitarnym,i takim sposobem poprzedni właściciel wytłukł panewkę na wale korbowym,i mechaniki powiedziały że silnik jest złom i właściciel w taki sposób sprzedał auto mi za cenę złomu.Ja sam silnik rozebrałem i sam go zrobiłem trochę mnie to kosztowało wysiłku i pracy robiłem go sam przez dwa lata, bo trochę mi zajęło czasu znalezienie części musiałem zrobić śliw wału korb tłokowych i uszczelnienia silnika. Ja nie jestem mechanikiem i nie mam zakładu mechanicznego,auto robiłem u babci na wsi w stodole to są warunki tylko na wiosnę i lato. A mechanikom nie od dawałem bo było by to samo? A mechanika i amerykańskie auta to moje hobby. Zdjęcia dodam puzniej.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Alexander25

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: Alexander25 » 05 cze 2010, 23:46

heh zastanawialem sie dlaczego ten sho zniknal z allegro:)
A niedawno byl jakis niebieski z Plocka za 5tys. Teraz pojawil sie gl z 1995 tego czerwony ale skubaniec ma rozwalona skrzynie bo szarpie z 1 na 2.
nie pozostaje nic innego jak zyczyc szybkiego zlozenia taurusa:)
Dzis mignal mi srebrny sho 2 gen z karteczka sprzedam WI...... zadzwoni i zaptam sie ile gosc chce bo autko w stanie idealnym. Jechalem za nim mustagniem i obejzalem go sobie z kazdej strony zero rdzy wszytkie oznaczenia listwy zderzaki wygladaja na oryg.
Wole taurusa 3.8 lub z prezekladka V8 z sho 3gen ale nie ma na rynku wtornym zadnego teraz wiec sprobuje z tym sho


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 06 cze 2010, 09:40

Ten sho nigdy nie był na allegro a ja już nim jeżdżę tylko jeszcze muszę kupić przewody do świec i chyba jeszcze raz rozebrać rozrząd bo za bardzo mi strzela,chyba o ząbek jest zle ustawiony.Mój sho 3,2 jest na manual i 93rocznik trochę nie zadbany przez poprzedniego właściciela.


Alexander25

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: Alexander25 » 06 cze 2010, 16:41

acha to dziwne to musialem jakies inne sho w manualu ogladac tak zy inaczej wrzuc fotek wiecej
pozdro


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 11 cze 2010, 08:22

Witam,czy koś wie jak po wina iść kolejność przewodów na cewce i świecach bo jak go odpalam to mi strzela w kolektor wydechowy, świece nowe kupiłem i przewody i dalej to samo się dzieje.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: RadAg! » 11 cze 2010, 10:43

Polecam instrukcje jak tyle grzebierz przy aucie:
download-instrukcje-schematy-f52/instru ... -t838.html
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 11 lip 2010, 12:00

Witam wszystkich, sprzedam forda taurusa SHO 3,2 24V skrzynia biegów manualna po remoncie silnika tak jak wcześniej, więcej zdjęć dodam po niedzieli mój numer telefonu 785660821.więcej informacji pod telefonem.


Topic author
mario756
Posty: 23
Rejestracja: 14 gru 2008, 18:41
Skąd: Janów Lubelski

Re: Problem z odpaleniem 3,2 24V SHO 2 gen

Post autor: mario756 » 05 sie 2010, 18:30

dodaje trochę zdjęć :cool:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika