Problemy Taurusa na emigracji...
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Ja juz w koncu obrobilem pierwsze foty i zaraz zapodaje na forum. To bedzie pierwsza internetowa publikacja naszej podrozy po Norwegii a w planach mam stworzenie bardzo obszernej relacji z fotami i filmami zeby zachecic ludzi do odwiedzania tego kraju. Norwegia jest wspaniala, juz nie moge sie doczekac zeby jechac tam znowu, zreszta sami zobaczycie na zdjeciach...
P.S.
Cos cie Michal dlugo nie bylo u nas, myslalem juz ze sie o cos pogniewales. Czekam na twoja relacje z wakacji.
P.S.
Cos cie Michal dlugo nie bylo u nas, myslalem juz ze sie o cos pogniewales. Czekam na twoja relacje z wakacji.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
Nie no, co ty Zarobiony strasznie bylem...RadAg! pisze:P.S. Cos cie Michal dlugo nie bylo u nas, myslalem juz ze sie o cos pogniewales. Czekam na twoja relacje z wakacji.
Relacja bedzie, tylko mam nadzieje ze wrocimy szczesliwie (skrzynia mnie troche niepokoi).
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Wracam do problemow z moim autem bo bylo dzis u mechanika i niestety okazalo sie ze wyszlo pare problemow.
Mam zalany nowy olej, poprosilem o full sintetic. Poprzednio byl semi-sintetic, a wczesniej sintetic, takze zaryzykowalem i wlalem na powrot syntetyczny. Niestety nie udalo sie zmienic swiec. Swiece ktore zamowilem do Taurusa, oryginalne Motorcrafta o oznaczeniu SP 413 wedlug mechanika nie pasuja. Maja za dlugi lub za krotki gwint - nie jestem pewien czy go dobrze zrozumialem - co wy na to? Zamowilem do mojego silnika, dziwne, nie powinno byc pomylki.
Druga, sporo powazniejsza sprawa ktora wyszla podczas wymiany strut assembly, czyli sprezyn z amorami, poduszkami - wsio w jednym - z tylu. Otoz mialem zle zalozone kolo z jednej strony (lewej) z tylu bowiem nakretki byly wkrecone odwrotnie czy jakos tak (zona odbierala auto i nie jestem pewien cz y dobrze mi to opisala, zejde pozniej do auta i zobacze). Ponoc sprawa bardzo niebezpieczna - nie bylo tego zjawiska ze nakretki sie same dokrecaja - chyba chodzi o to ze z jednejstrony nakretka ma stozek i on piwinien isc w kierunku kola a pewnie nakretka byla nakrecona odwrotnie, ze stozkiem na zewnatrz...
Tak czy siak musze ponoc zmienic sruby i nakretki do tego kola bo cos jest nie tak z gwintami teraz....
Co wy na to? Jak pamietam to sruby sa zespolone z takim elementem kotwicznym, to jak je wymienic? Nakretki to pikus...
Mam zalany nowy olej, poprosilem o full sintetic. Poprzednio byl semi-sintetic, a wczesniej sintetic, takze zaryzykowalem i wlalem na powrot syntetyczny. Niestety nie udalo sie zmienic swiec. Swiece ktore zamowilem do Taurusa, oryginalne Motorcrafta o oznaczeniu SP 413 wedlug mechanika nie pasuja. Maja za dlugi lub za krotki gwint - nie jestem pewien czy go dobrze zrozumialem - co wy na to? Zamowilem do mojego silnika, dziwne, nie powinno byc pomylki.
Druga, sporo powazniejsza sprawa ktora wyszla podczas wymiany strut assembly, czyli sprezyn z amorami, poduszkami - wsio w jednym - z tylu. Otoz mialem zle zalozone kolo z jednej strony (lewej) z tylu bowiem nakretki byly wkrecone odwrotnie czy jakos tak (zona odbierala auto i nie jestem pewien cz y dobrze mi to opisala, zejde pozniej do auta i zobacze). Ponoc sprawa bardzo niebezpieczna - nie bylo tego zjawiska ze nakretki sie same dokrecaja - chyba chodzi o to ze z jednejstrony nakretka ma stozek i on piwinien isc w kierunku kola a pewnie nakretka byla nakrecona odwrotnie, ze stozkiem na zewnatrz...
Tak czy siak musze ponoc zmienic sruby i nakretki do tego kola bo cos jest nie tak z gwintami teraz....
Co wy na to? Jak pamietam to sruby sa zespolone z takim elementem kotwicznym, to jak je wymienic? Nakretki to pikus...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Dziwne. Ciekawe, ktoz to mogl zalozyc nakretki stozkami do gory?RadAg! pisze: Otoz mialem zle zalozone kolo z jednej strony (lewej) z tylu bowiem nakretki byly wkrecone odwrotnie czy jakos tak (zona odbierala auto i nie jestem pewien cz y dobrze mi to opisala, zejde pozniej do auta i zobacze). Ponoc sprawa bardzo niebezpieczna - nie bylo tego zjawiska ze nakretki sie same dokrecaja - chyba chodzi o to ze z jednejstrony nakretka ma stozek i on piwinien isc w kierunku kola a pewnie nakretka byla nakrecona odwrotnie, ze stozkiem na zewnatrz...
Tak czy siak musze ponoc zmienic sruby i nakretki do tego kola bo cos jest nie tak z gwintami teraz....
Co wy na to? Jak pamietam to sruby sa zespolone z takim elementem kotwicznym, to jak je wymienic? Nakretki to pikus...
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Nakretki do gory nogami zalozyli panowie z serwisu opon ktorzy w styczniu tego roku zmieniali mi opony (firma novax z Poznania) i ja tak przejezdzilem z pare tys. mil....
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Boze co za palanty Kolejny raz potwierdza sie opinia, ze zeby miec dobrze zrobiony samochod to trzeba miec po prostu garaz, narzedzia i WIEDZE bo wiekszosc mechanikow to rutyna wszystko szybko i na odpier...RadAg! pisze:Nakretki do gory nogami zalozyli panowie z serwisu opon ktorzy w styczniu tego roku zmieniali mi opony (firma novax z Poznania) i ja tak przejezdzilem z pare tys. mil....
Pozdro
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Prawda.
Bylem juz przy aucie w garazu i tak...
Jest zajebiscie wysoki z tylu teraz W koncu juz nie wyglada jak jeden z wielu przydupczonych bykow, urosl z 10-15 cm...
a co do kola. Sprawdzilem wszystkie i tylko jedno bylo zle zalozone, obrocilem nakretki tak jak powinny byc, sruby obejrzalem i wygladaja spoko.Wyczyscilem, przesmarowalem, wyszlifowalem nakretki bo przez to ze byly odwrotnie zalozone to sie tak zdeformowale ze klucza nie szlo zalozyc. Nakrecilem jak trzeba, powinno byc OK. A co do swiec to sprawdzam w necie co i jak...
Bylem juz przy aucie w garazu i tak...
Jest zajebiscie wysoki z tylu teraz W koncu juz nie wyglada jak jeden z wielu przydupczonych bykow, urosl z 10-15 cm...
a co do kola. Sprawdzilem wszystkie i tylko jedno bylo zle zalozone, obrocilem nakretki tak jak powinny byc, sruby obejrzalem i wygladaja spoko.Wyczyscilem, przesmarowalem, wyszlifowalem nakretki bo przez to ze byly odwrotnie zalozone to sie tak zdeformowale ze klucza nie szlo zalozyc. Nakrecilem jak trzeba, powinno byc OK. A co do swiec to sprawdzam w necie co i jak...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No i kurde nie rozumiem.
Do tego samego silnika 3.0 V6 OHV mozna znalezc swiece z dwoma roznymi dlugosciami gwintow. U mnie obecnie w silniku sa swiece z krotkim gwintem jak na lewym obrazku, ja mam natomiast na wymiane swiece z dluzszym gwintem, jak po prawej. O co chodzi??
Do tego samego silnika 3.0 V6 OHV mozna znalezc swiece z dwoma roznymi dlugosciami gwintow. U mnie obecnie w silniku sa swiece z krotkim gwintem jak na lewym obrazku, ja mam natomiast na wymiane swiece z dluzszym gwintem, jak po prawej. O co chodzi??
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Nikt mi nie jest w stanie pomoc w sprawie tych swiec?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Hmmmm, to jest mysl. Poruszylem ten problem tez na innym forum i tam mi pisza ze jest pewnie blad w tabeli swiec dla tego silnika ale nie wierze w to. To nie jedyny typ swiecy z dlugim gwintem, produkuja tez takie AKG, BOSCH czy Autolite jak na zdjeciach....
Twoj pomysl Gazda wydaje sie lepszy ale wychodzi na to ze musialbym miec Duratek jak ty....
Twoj pomysl Gazda wydaje sie lepszy ale wychodzi na to ze musialbym miec Duratek jak ty....
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Sprawdzilem w encyklopedii Taurusa i jednak nie ma pomylki.
Moj Vulcan wyglada tak:
A Vulcan na 1996-1999 wyglada tak:
O Duratecu nie ma mowy:
A co do skrzyni to w encyklopedii znalazlem taki wpis na temat AX4N:
Some 1994-1999 Vulcans got this transaxle although there was no reason why and they were pretty random
Czyli po prostu trafil mi sie model akurat z AX4N (boze poblogoslaw ) zupelnie przypadkowo....
Moj Vulcan wyglada tak:
A Vulcan na 1996-1999 wyglada tak:
O Duratecu nie ma mowy:
A co do skrzyni to w encyklopedii znalazlem taki wpis na temat AX4N:
Some 1994-1999 Vulcans got this transaxle although there was no reason why and they were pretty random
Czyli po prostu trafil mi sie model akurat z AX4N (boze poblogoslaw ) zupelnie przypadkowo....
Ostatnio zmieniony 02 lis 2007, 08:57 przez RadAg!, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Wkleil Ci sie dwa razy ten sam obrazek A co do swiec to robi mi to wode z mozgu- jak zamawiales przez neta to prawdopodobnie mieli cos nie tak z danymi i wyslali Ci swiece do III albo IV Generacji. Oczywiscie parametry silnikow Vulcan zmienialy sie na przestrzeni tych 20 lat ale najlepsze byly chyba te pierwsze i III Generacje z metalowym kolektoremRadAg! pisze:A Vulcan na 1996-1999 wyglada tak:
Obrazek
Czyli po prostu trafil mi sie model akurat z AX4N (boze poblogoslaw ) zupelnie przypadkowo....
Pozdro
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Nie wyslali mi zlych swiec. Mam na nich dokladnie to samo oznaczenie co na stronie internetowej rockauto.com i pisalem juz wczesniej ze te swiece wg. specyfikacji forda sa do silnika OHV 3.0 V6.moze sprawdzicie jakie macie swiece u siebie? Maja krotki czy dlugi gwint? Albo zobaczcie w necie, gdziekolwiek specyfikacje dla swiec Motorcraft SP-413 (AGSF32N). Jestem pewien ze wyjdzie wam ze to sa swiece do mojego silnika.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<