Problemy Taurusa na emigracji...
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Problemy Taurusa na emigracji...
Szybkie pytanie odnosnie kilku spraw w moim byku. W najblizsza niedziele jade do Londynu i wolalbym zeby nic mnie zlego po drodze nie spotkalo a mam 2 problemy z autem.
Pierwszy bardzo prosty. Mechanik ktory zmienial mi pasek wielorowkowy z rolka napinajaca prawdopodobnie uszkodzil mi cos od spryskiwacza przedniej szyby bo nie dziala. Multiswitch dziala bo wycieraczki sie zalaczaja ale nie leci plyn na szybe. Zeby wymienic pasek trzeba raczej wymontowac zestaw zbiorniczkow; na plyn chlodzacy i plyn do spryskiwacza. Podejrzewam ze przy montazu z powrotem koles czegos nie podlaczyl. Pytanie moje brzmi co to moze byc? Jak to ugryzc na szybko...?
Druga sprawa bardziej skomplikowana zwiazana z instalacja gazowa. Wywalilem ostatnio butle na gaz z bagaznika bo na gazie nie jezdze od roku. Butla tylko zawadza. Odlaczylem przewody od butli, odcialem kabelki, odkrecilem butle i wywalilem...I wszystko jest super poza tym ze od tego czasu zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE co jakis czas jak jade. Swieci troche potem gasnie, potem znowu sie zapala, ale silnik pracuje bez problemu...Czym to moze byc spowodowane? Czy odlaczenie kabelka ktory wchodzil do butli powoduje ze komputer od gazu podaje jaskies bledne informacje teraz czy co jak nie ma butli...??
Pierwszy bardzo prosty. Mechanik ktory zmienial mi pasek wielorowkowy z rolka napinajaca prawdopodobnie uszkodzil mi cos od spryskiwacza przedniej szyby bo nie dziala. Multiswitch dziala bo wycieraczki sie zalaczaja ale nie leci plyn na szybe. Zeby wymienic pasek trzeba raczej wymontowac zestaw zbiorniczkow; na plyn chlodzacy i plyn do spryskiwacza. Podejrzewam ze przy montazu z powrotem koles czegos nie podlaczyl. Pytanie moje brzmi co to moze byc? Jak to ugryzc na szybko...?
Druga sprawa bardziej skomplikowana zwiazana z instalacja gazowa. Wywalilem ostatnio butle na gaz z bagaznika bo na gazie nie jezdze od roku. Butla tylko zawadza. Odlaczylem przewody od butli, odcialem kabelki, odkrecilem butle i wywalilem...I wszystko jest super poza tym ze od tego czasu zapala mi sie kontrolka CHECK ENGINE co jakis czas jak jade. Swieci troche potem gasnie, potem znowu sie zapala, ale silnik pracuje bez problemu...Czym to moze byc spowodowane? Czy odlaczenie kabelka ktory wchodzil do butli powoduje ze komputer od gazu podaje jaskies bledne informacje teraz czy co jak nie ma butli...??
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Na szybko to obejrzyj zbiorniczki. Albo nie podpiął silniczka do pompowania, albo - jeśli silnik "pompuje" to nie założył przewodu i sika Ci gdzieś po okolicy. Prosta robota, na 100% sobie poradzisz jeśli umiesz zmienić koło Silnik od pompki jest zainstalowany na zbiorniku, tak od tyłu. Raczej będziesz musiał zdjąć zboirniczki (1 śruba) bo inaczej się nie dostaniesz. Nie zalej się płynem od chłodnicy
A gaz... wywaliłeś tylko butlę? Te kabelki to gdzie odciąłeś? Przełącznik gaz/paliwo został? Jeśli tak, to zostaw przełączone na paliwo i looozik To że się zapala i gaśnie to spokojnie, jakby zapaliło się i zostało to gorzej...
Powodzenia
A gaz... wywaliłeś tylko butlę? Te kabelki to gdzie odciąłeś? Przełącznik gaz/paliwo został? Jeśli tak, to zostaw przełączone na paliwo i looozik To że się zapala i gaśnie to spokojnie, jakby zapaliło się i zostało to gorzej...
Powodzenia
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Spryskiwacz dziala, po prostu nie podpial silniczka do pradu, juz jest OK.
co do gazu. Wywalilem tylko butle z bagaznika. Odrecilem od butli przewody miedziane - jeden doprowadzajacy gaz do butli od zaworu do tankowania a drugi prowadzacy gaz pod maske auta. Kabelek jaki odcialem to jedyny kabelek jaki tam byl, wychodzi ze wskaznika poziomu gazu na butli i pewnie idzie do przelacznika gaz/benzyna bo jak jest rezerwa gazu to tam wtedy mruga lampka w tym przelaczniku. Nic wiecej nie ruszalem.Dziwi mnie po rpostu ten CHECK ENGINE bo mialem spokoj z ta lampka od roku kiedy przestalem jezdzic na gazie, teraz wywalilem butle a tu nagle mi ta kontrolka zaczyna wariowac jak kiedys...
co do gazu. Wywalilem tylko butle z bagaznika. Odrecilem od butli przewody miedziane - jeden doprowadzajacy gaz do butli od zaworu do tankowania a drugi prowadzacy gaz pod maske auta. Kabelek jaki odcialem to jedyny kabelek jaki tam byl, wychodzi ze wskaznika poziomu gazu na butli i pewnie idzie do przelacznika gaz/benzyna bo jak jest rezerwa gazu to tam wtedy mruga lampka w tym przelaczniku. Nic wiecej nie ruszalem.Dziwi mnie po rpostu ten CHECK ENGINE bo mialem spokoj z ta lampka od roku kiedy przestalem jezdzic na gazie, teraz wywalilem butle a tu nagle mi ta kontrolka zaczyna wariowac jak kiedys...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
@ RadAg!
Z tym gazem i check engine... to może czysty przypadek? A jak odpinałeś butlę to odłączałeś akumulator? Albo ten magik, który zmieniał pasek? Bo to może być przyczyna... To znaczy nic się nie dzieje, wszystko OK, tylko po odłączeniu akumulatora jakieś tam sztuki później robi komputer, żeby wiedzieć jaki skład mieszanki, którego dzisiaj i inne takie..
Z tym gazem i check engine... to może czysty przypadek? A jak odpinałeś butlę to odłączałeś akumulator? Albo ten magik, który zmieniał pasek? Bo to może być przyczyna... To znaczy nic się nie dzieje, wszystko OK, tylko po odłączeniu akumulatora jakieś tam sztuki później robi komputer, żeby wiedzieć jaki skład mieszanki, którego dzisiaj i inne takie..
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No nie wiem....moze przypadek, ale bardzo dziwny...Dokladnie po wyjeciu butli nagle podczas jazdy zapala sie check engine....A pasek i reszta byly robione pozniej...
Czy jak odlacze akumulator na noc to wykasuje komputer z bledow? Moze to pomoze?
Czy jak odlacze akumulator na noc to wykasuje komputer z bledow? Moze to pomoze?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
mylisz sie, w stanach jest duzo aut jezdzacych na gazie widzialem duzo vanow, busow, gaz jest bardziej ekologiczny no i ekonomiczny...Taurus_GL pisze:No u nas to nikt na gazie nie jeździ na takim wynalazku- i bardzo dobrze bo Taurus byłby pewnie tutaj czymś takim jak w Polsce duży Fiat, Kadet czy Poldek- że kupić za tysiaka, zagazować i wozić kartofle
tak samo jak wiele jest autek na biodiesla albo nawet na zwykly olej roslinny, a nowy mustang jezdzi tez na etanolu...
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Ja osobiscie czytalem, chyba BoMBowiec o tym gdzies pisal, ze jazda na gazie jest nawet w modziei swiadczy o prestizu...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Na biopaliwie to jeżdżą głównie właśnie vany i żółte autobusy szkolne. Były też specjalne wersje Taurusa III i IV Gen przystosowane do zasilania paliwem z dodatkiem etanolu- miały one takie charakterystyczne naklejki z zielonym listkiem na błotnikach. Nawet kiedyś oglądałem taki specjalny filmik szkoleniowy dla mechaników, że Taurus biofuel może jeździć na benzynie jeśli zajdzie taka potrzeba natomiast benzyniak nie może na biopaliwie. Poza tym spotyka się po Chicago hybrydowe Priusy- moim zdaniem niewypał. Japończycy to zawsze wymyślą jakieś głupoty a tak naprawdę to najlepsze dla mnie są amerykańskie samochody DO lat 80- długie na prawie 6m, chromy, zderzaki jak od Stara to nic, że V8 pod maską i pali jak smok- ale ten styl!!! Ostatnio widziałem niestety na szrocie Lincolna Continental z 1961 jeszcze w tej wersji z tylnymi drzwiami jak w Syrenie kurołapie. Coś pięknego i pomyśleć, że kiedyś te samochody normalnie jeździły nawet po autostradach i nikt sie cenami paliwa nie przejmował...GAZDA pisze:mylisz sie, w stanach jest duzo aut jezdzacych na gazie widzialem duzo vanow, busow, gaz jest bardziej ekologiczny no i ekonomiczny...
tak samo jak wiele jest autek na biodiesla albo nawet na zwykly olej roslinny, a nowy mustang jezdzi tez na etanolu...
----W każdym razie to dalej nie jest to samo, co chłop zakłada w jakimś garażowym prywaciarskim warsztacie do Dużego Fiata czy Poldka przejściówki butlę na cały bagażnik Na coś takiego po prostu nie ma mody w stanach, bo jak pamiętam kiedy wyjeżdżałem z Polski w 2004 to praktycznie co drugi samochód miał ten cycek do tankowania gazu
Pozdro
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
no i tak jest nadal, i w sumie jestesmy na swiecie numerem 2 jesli chodzi o stosowania ekologicznego gazu w samochodach osobowych, w anglii i holandii tez duzo tego i teraz niemcy tez sie przekonali, wlasciciele takich autek moga liczyc na dotacje. a hybryd prius i podobne, sa hitami sprzedazy w stanach wiec chyba sie mylisz z tym niewypalem...
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Powiedziałem, że to po prostu niewypał jak dla mnie Nieznoszę tych wszystkich japońskich plastikowych "samochodów" prawdziwe Samochody skończyły się w latach 90GAZDA pisze:no i tak jest nadal, i w sumie jestesmy na swiecie numerem 2 jesli chodzi o stosowania ekologicznego gazu w samochodach osobowych, w anglii i holandii tez duzo tego i teraz niemcy tez sie przekonali, wlasciciele takich autek moga liczyc na dotacje. a hybryd prius i podobne, sa hitami sprzedazy w stanach wiec chyba sie mylisz z tym niewypalem...
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX