Cewki Zapłonowe

Lincoln
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: RadAg! »

RadAg! pisze: Jezeli cewki sa ok, swiece sa ok, kable sa ok, napiecia na kablach sa w normie (co elimunuje problem z aku lub alternatorem) pozostaja moduly zaplonowe, wtryski, czujnik polozenia walu albo CPM. Nadal nie powiedziales jakie masz napiecia na kablach wiec zaczalbym od tego - to nam wyeliminuje problem z elektryka lub wskaze na problem z elektryka :)
Bardzo prosze Hodik. :shoot:
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: hodik »

Od początku wiedziałem, że mogą być to wtryski, ale do końca nie miałem pojęcia jak je sprawdzić - bo ciągle myślałem że to coś w prądzie.

Problem rozwiązany, a tu jeszcze do mnie strzelają.... Nie ogarniam was ? Nie ważne - Temat można zamknąć i usunąć
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: KARLone »

jmichlicki pisze:Ale wiadomo gdzie szukac.
no właśnie, hodik, próbowałem od Ciebie wyciągnąć kilka razy czy ta cewka dostaje napięcie ale jakoś to zlałeś. Można było szybciej i mnie stresu by do tego dojść ;)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: RadAg! »

Z calym szacunkiem ale strasznie Hodik z siebie jestes dumny bo 'odkryles' cos na co nikt wczesniej nie wpadl? Wypadaloby moim zdaniem okazac wiecej wdziecznosci za czas i zaangazowanie. Temat zostaje bo to forum publiczne - moze sie przydac komus innemu kto chetnie wyslucha naszych porad.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: hodik »

radAg! Przecież podziękowanie napisałem - ale skoro mało ( nie chciałem się rozpisywać ) to jeszcze raz dzięki za odpowiedzi w tym temacie i różne rady i wskazówki ! , dumny nie jestem tylko ucieszyłem się, że auto może będzie jeździć. KARLone, cewka dostawała napięcie po kablu, ale nie mogłem sprawdzić czy daje iskrę gdyż tak jak napisał MarkSeven było to dość niebezpieczne dla kompa bez tego testera.
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'


jmichlicki
Posty: 313
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:48
Samochód: Ford Taurus 1999, GMC Suburban 6,5 TD 1994
Skąd: Torun

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: jmichlicki »

Nie strzelaja , nie strzelaja. Po prostu Twoj problem byl akurat jedynym technicznym problemem w tym czasie na forum a niestety dyskusja byla absolutnie jalowa. Tak naprawde to forum po to wlasnie istnieje zeby takie problemy rozwiazywac i kazdy to wie. Fury made in USA sa bezawaryjne ... zartowalem i kazdy mechanik je naprawi ... tez zartowalem. Dlatego wlasnie ludzie zakladaja takie fora zeby dzielic sie doswiadczeniami i wiedza zeby moc poradzic sobie samemu lub doradzic cos mechanikowi zeby nie otwieral dawno otwartych drzwi. Roadrunners istnieje krotko i zrzesza posiadaczy roznorakich wehikulow w zwiazku z tym nie jest latwo o specjaliste bo przynajmniej wg. mnie genialni Amerykanie potrafia z kazdego modelu zrobic unikat techniczny :o . Mimo to jest tu paru ludzi , ktorzy za reke mogli Cie przeprowadzic przez ten problem w jeden wieczor. Wystarczylo stosowac jasny przekaz - Jest iskra? - Nie mam testera i boje sie sprawdzic. - Nie boj sie i sprawdzaj nic sie nie stanie. I juz wiesz ze iskra jest wiec prad dochodzi. I tak po kolei. O moim pierwszym samochodzie pt. volvo 240 w dieslu nie wiedzialem nic i placilem mechanikom jak za zboze a byl prosty jak budowa cepa. Tyle , ze nie korzystalem z netu wowczas. Gdybys nie wiedzial co to akumulator to pytaj jak wyglada , ktos sie zdziwi , bedzie Ci glupio ale odpowie i wiesz na cale zycie. Niektorzy maja szczescie i ojca , ktory ma pojecie przyjdzie i pokaze ale zyjemy w czasach gdy niestety net zastepuje takze to.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: KARLone »

żeby nie było że się obraziłem ;) ja się nigdy nie obrażam

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: RadAg! »

KARLone pisze:żeby nie było że się obraziłem ;) ja się nigdy nie obrażam
Ja sie za to obrazam od niedawna o kazda pierdole :D . Gdzies uslyszalem madra mysl ze tylko tchorze sie nie obrazaja bo nie maja jaj. Teraz jak sie na wszystko obrazam od razu mi lepiej :D Hodik - obrazilem sie ;D Wogle na wszystkich :viva: :faint:
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: KARLone »

ja się i tak nie obrażam, za to się wk...m :D

Awatar użytkownika

Topic author
hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: hodik »

Witajcie.

Zmieniam temat waszych obecnych rozmów i mam pytanie:

Czy w Lincolnie mamy coś takiego jak korek spustowy do BAKU paliwa, ponieważ w układzie mam jeden wielki syf, który po prostu zapycha wtryskiwacza, filtr paliwa nigdy chyba nie był wymieniany i ogólnie to muszę to jakoś wyczyścić, ale nie mam pojęcia jak ? Może znacie jakieś opcje ?
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: RadAg! »

Wymien przede wszystkim filtr paliwa. Nie wiem jak u ciebie ale kupujac nowy filtr paliwa szukaj takiego z nowymi obejmami na wezyk paliwowy (nie motorcraft). Chodzi o to ze obejmy przy wymiania ulegaja zazwyczaj zniszczeniu a bez nowych ryzykujesz ze wezyk nie bedzie sie dobrze trzymal dlatego niektore firmy sprzedaja filtr w zestawie z obejmami. Ja niestety zamowilem oryginalnego Motorcrafta ale moj mechanik zrobil nowe opaski z opasek elektrycznych - jakos dziala...
Co do korka spustowego z baku, nie wiem, nie slyszalem o takich wynalazkach, wejdz pod auto i zobacz...widac wogle bak od spodu?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: hodik »

Filtr paliwa zmieniony, kompresorem przedmuchałem układ paliwa, trochę go wyczyściłem, auto poskładałem do kupy, i zero kodów błędów wszystko jest cacy - Jednak Cieknie mi jeden wtryskiwacz i nie wiem czym to spowodowane ( zamocowany jest dobrze ) jutro muszę go wyjąć i zobaczyć czy może uszczelka się nie podwinęła - na dzisiaj mam dość.
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'


piotrekzet

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: piotrekzet »

hodik pisze:Witajcie.

Zmieniam temat waszych obecnych rozmów i mam pytanie:

Czy w Lincolnie mamy coś takiego jak korek spustowy do BAKU paliwa, ponieważ w układzie mam jeden wielki syf, który po prostu zapycha wtryskiwacza, filtr paliwa nigdy chyba nie był wymieniany i ogólnie to muszę to jakoś wyczyścić, ale nie mam pojęcia jak ? Może znacie jakieś opcje ?
Nie sądzę, żebyś miał syf w baku, który magicznie przedostaje się przewodami ale już raz pokazałeś, że "wiesz lepiej", więc niech Ci będzie.
Co prawda ostatnio totalnie zlałeś co mam co powiedzenia, ale może teraz posłuchasz, bo tak się nieszczęśliwie składa, że wyjmowałem bak w sable - nie lincoln, ale jestem na 85% pewien, że bak masz taki sam. Wracając do tematu - nie ma spustu paliwa, musisz zdjąć cały bak i jest to przegwizdana robota. Poczynając od odkręcenia taśm mocujących bak, poprzez odpięcie elektryki oraz rury od wlewu i odpowietrzenia. Jesli nie znasz się na mechanice to oddaj do warsztatu - wątpię, żebyś zapłacił więcej niż 100 PLN za całą akcję. Tylko pojedź z prawie pustym bakiem.
I drobna uwaga - jeśli pourywasz kable od czujnika poziomu paliwa, uszkodzisz pompe paliwa, ewentualnie urwiesz śruby od dekla, żeby wyjąć filtr to z pretensjami i żalami idź do lusterka :)
Jeśli nadal masz zamiar sam to robić to mam nadzieję, że masz podnośnik "żabę" i klucze o niekoniecznie typowych rozmiarach.

Awatar użytkownika

Topic author
hodik
Posty: 666
Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: hodik »

Teraz to się na mnie chłopaki Uwzieliście na maksa....Dajcie sobie już luz ok ? - Auto w chwili obecnej pracuje dobrze, i nie będę wykręcał baku, przeczyściłem przewody sprężarką, zmieniłem filtr paliwa i jest ok. Przejadę trochę zdejmę filtr i zobaczę w jakim jest stanie. Na razie to tyle.

Piotrek dzięki za odpowiedź, ale takie komentarze na mój temat możesz zostawić dla siebie - Dobrze, że ty jesteś mechanikiem i poradziłeś sobie z bakiem w Sable, niestety ja taki specjalista jak Ty nie jestem i jeżeli będę musiał już ściągać bak posłucham TWOJEJ rady i oddam auto do mechanika.
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Cewki Zapłonowe

Post autor: RadAg! »

Hodik a wspominales cos ze ci wtryskiwacz cieknie?
Co do Piotrka to sie nie martw :D Dostanie bana ostrzegawczego na czas nieokreslony ;D ;)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

ODPOWIEDZ