Bo silikon zdobyty z firmy produkującej kuchnie gazowe Wklejają nim szyby do drzwi więc jest dość wytrzymały
Jak odkręciłeś te 4 śruby od góry to spróbuj przepustnicę po prostu przesunąć( puknąć delikatnie młotkiem przez drewnianą deseczkę), powinna się przesunąć i ściąć silikon
Upewnij się że na pewno zamówiłeś TPS o poprawnym numerze. Pierwszy jaki zamówiłem ze stanów też miał niby pasować a różnił się delikatnie wymiarami i nie dało się go zainstalować
Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Próbowałem ją opukać delikatnie i mniej delikatnie i nawet mocno, ale jedynie ślad po trzonku pozostał
Jutro spróbuję od zewnątrz smarnąć to jakim sili-kill'em
Oczywiście po drodze natrafiłem na cięte kable, jakby inaczej poklejone jedynie taśmą PCV. Zielone już się nieźle zagnieździło.
W tym Marku chyba nie ma takiej wiązki, która byłaby cała, nigdy nie ruszana przez "elektryka". Ale każde takie miejsce natychmiast naprawiam jak należy
Jutro spróbuję od zewnątrz smarnąć to jakim sili-kill'em
Oczywiście po drodze natrafiłem na cięte kable, jakby inaczej poklejone jedynie taśmą PCV. Zielone już się nieźle zagnieździło.
W tym Marku chyba nie ma takiej wiązki, która byłaby cała, nigdy nie ruszana przez "elektryka". Ale każde takie miejsce natychmiast naprawiam jak należy
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
TPS wymieniony na nowy Motorcrafta. Wszystko wróciło do normy