Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Wtyczkę mam zupełnie inną- taką jak w opisie pod tym linkiem:
http://www.2carpros.com/articles/ford-l ... -retrieval" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko że u mnie po prostu nie ma tej małej wtyczki do której należy zrobić zworkę- w obudowie w której jest zamontowana ta większa wtyczka jest także miejsce dla tej małej, jedno pinowej ale po prosty jej nie ma. Nie widać też aby coś było rzeźbione- wszytskie izolacje wiązek fabryczne, nic nie jest przerabiane.
http://www.2carpros.com/articles/ford-l ... -retrieval" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko że u mnie po prostu nie ma tej małej wtyczki do której należy zrobić zworkę- w obudowie w której jest zamontowana ta większa wtyczka jest także miejsce dla tej małej, jedno pinowej ale po prosty jej nie ma. Nie widać też aby coś było rzeźbione- wszytskie izolacje wiązek fabryczne, nic nie jest przerabiane.
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Zlokalizowałem wtyczkę, udało mi się także sprawdzić błędy.
Wyskoczył bląd 12- idle control fault.
Co to za ustrojstwo, oraz jak się dobrać do tego? Czy może wystarczyć przeczyszczenie czy konieczna jest wymiana na nowe?
Wyskoczył bląd 12- idle control fault.
Co to za ustrojstwo, oraz jak się dobrać do tego? Czy może wystarczyć przeczyszczenie czy konieczna jest wymiana na nowe?
-
- Posty: 690
- Rejestracja: 25 paź 2010, 21:52
- Skąd: Sulejówek k/Wawy
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Możesz spróbować wymontować i umyć porządnie w benzynie ale czy to coś pomoże nikt Ci tego nie potwierdzi. Prawdź czy uszczelka jest cała i nigdzie nie łapie "lewego" powietrza itd. Powinno być coś takiego
http://www.grusgarage.pl
detroitiron.pl/forum
detroitiron.pl/forum
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Dzięki, już to zlokalizowałem, wymontowałem i widząc ile jest z tym roboty zamówiłem nowe nie ryzykując. 56$ i tydzień oczekiwania
Pokazany na zdjęciu IDLE jest od nowszego rocznika, mój jest nieco inny.
Z innej beczki- czy możecie bez problemu wejść na forum markviii.org? Ja za każdym razem kiedy chcę je otworzyć wyskakuje błąd "403 Forbidden" i informacja "You don't have permission to access /htdocs/dc/dcboard.php on this server". Próbowałem na różnych komputerach, z różnych przeglądarek i ciągle to samo
Pokazany na zdjęciu IDLE jest od nowszego rocznika, mój jest nieco inny.
Z innej beczki- czy możecie bez problemu wejść na forum markviii.org? Ja za każdym razem kiedy chcę je otworzyć wyskakuje błąd "403 Forbidden" i informacja "You don't have permission to access /htdocs/dc/dcboard.php on this server". Próbowałem na różnych komputerach, z różnych przeglądarek i ciągle to samo
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Założyłem nowy IDLE i bez poprawy Silnik nadal trzyma 2 tys obr i nadal wywala mi błąd 12 Jakieś pomysły?
-
- Posty: 690
- Rejestracja: 25 paź 2010, 21:52
- Skąd: Sulejówek k/Wawy
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
chyba tylko tyle, że linka gazu jest uszkodzona i nie wraca na swoje miejsce. Chyba, że jest już elektronicznie?
http://www.grusgarage.pl
detroitiron.pl/forum
detroitiron.pl/forum
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Linka jest ok, odpaliłem furę ze zdjętym dolotem i łopatki od przepustnicy są szczelnie zamknięte.
Kurde nie mam już pomysłu.
Zna ktoś mechanika od amcarów wlkp?
Kurde nie mam już pomysłu.
Zna ktoś mechanika od amcarów wlkp?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Ja znam. Daleko masz do Poznania?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
No tak ale czy to dla ciebie daleko? znam bardzo fajnego i kumatego mechanika w Tulcach pod Poznaniem. 2 razy byłem u niego z Vicki i chłop robi naprawdę fajną robotę. Zna się na rzeczy, jest dokładny i niedrogi. Wal na priw, podam ci nr, to sobie pogadacie jakbyś był zainteresowany.Lisiu pisze:60 km
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
60 km to żabi skok
Poszło PW
Poszło PW
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Lisiu, co to się wtedy Tobie stało, że obroty były w okolicy 2 tysięcy? Dzisiaj mi się to samo stało w tym wozie. Nie mam teraz czasu, żeby w aucie grzebać, ale przydałoby mi się info co było ostatnim razem powodem.
Mark przejechał w weekend ponad 900 mil bez problemów, a dziś w drodze z pracy nagle przestał reagować na puszczanie pedału gazu. Nie powiem - nerwowo się tak po zakorkowanym mieście jedzie. Objawy identyczne, jak opisujesz - na jałowym trzyma około 1800, na biegu jak zduszę hamulcem, jest ok, puszczę hamulec i po chwili przyspiesza do 1500 - 1700 rpm. Nie od razu, więc manewrować na parkingu się da na szczęście.
Tego starego idle control (czyli chyba silnik krokowy) znalazłem w bagażniku, ale wymiana go ponoć nie pomogła w Twoim przypadku.
Daj znać proszę, co tam się mogło stać.
Mark przejechał w weekend ponad 900 mil bez problemów, a dziś w drodze z pracy nagle przestał reagować na puszczanie pedału gazu. Nie powiem - nerwowo się tak po zakorkowanym mieście jedzie. Objawy identyczne, jak opisujesz - na jałowym trzyma około 1800, na biegu jak zduszę hamulcem, jest ok, puszczę hamulec i po chwili przyspiesza do 1500 - 1700 rpm. Nie od razu, więc manewrować na parkingu się da na szczęście.
Tego starego idle control (czyli chyba silnik krokowy) znalazłem w bagażniku, ale wymiana go ponoć nie pomogła w Twoim przypadku.
Daj znać proszę, co tam się mogło stać.
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Hej. wyskoczył błąd nr 121 - Closed Throttle Voltage Higher Or Lower Than Expected - czyli czujnik TPS jak byk. Strasznie mało żywotne te części z Rock Auto, choć nie wiem, jakiego producenta TPS Lisiu tam wstawił
Do tego mam jeszcze kody Continous Memory:
189 - Fuel System At Rich Adaptive Limit
634 - Manual Lever Position Sensor Voltage Higher Or Lower Than Expected
Pomoże mi ktoś zidentyfikować te dwa błędy z CMC?
Jeszcze błędy KOER:
412 - Cannot Control RPM During KOER High RPM Check - czyli znowu TPS
121 - Closed Throttle Voltage Higher Or Lower Than Expected - czyli znowu TPS
411 - Cannot Control RPM During KOER Low RPM Check - czyli znowu TPS
225 - Knock Not Sensed During Dynamic Response Test KOER - było "pedal to the metal", czyli moim zdaniem może to mieć związek z TPS.
Do tego mam jeszcze kody Continous Memory:
189 - Fuel System At Rich Adaptive Limit
634 - Manual Lever Position Sensor Voltage Higher Or Lower Than Expected
Pomoże mi ktoś zidentyfikować te dwa błędy z CMC?
Jeszcze błędy KOER:
412 - Cannot Control RPM During KOER High RPM Check - czyli znowu TPS
121 - Closed Throttle Voltage Higher Or Lower Than Expected - czyli znowu TPS
411 - Cannot Control RPM During KOER Low RPM Check - czyli znowu TPS
225 - Knock Not Sensed During Dynamic Response Test KOER - było "pedal to the metal", czyli moim zdaniem może to mieć związek z TPS.
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Producenta nie pamiętam ale wybrałem jeden z droższych, o ile dobrze pamiętam kosztował w okolicy 100$Strasznie mało żywotne te części z Rock Auto, choć nie wiem, jakiego producenta TPS Lisiu tam wstawił
Wymiana TPS to pikuś w porównaniu z tym ile się namęczyłem aby wymienić to drugie ustrojstwo
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Obroty biegu jałowego blisko 2 tys
Dla mnie wymiana TPS nie jest wcale pikuś, bo nie mogę ruszyć przepustnicy na tym silikonie się trzyma tak, że za ch...a nie da się jej zdjąć. Nie wiem jak to ruszyć póki co. Zamówiłem nowy TPS Motorcrafta (znalazłem w Polszy za 165 PLN)
PS. Dzięki Lisiu za wsparcie.
Po odpięciu czujnika silnik ma obroty niskie, nawet bardzo niskie i niestabilne 400-600rpm. Po lekkiej przegazówce schodzi z obrotów tak nisko, że zdycha. Póki co wóz sobie stoi i czeka na nową część.
PS. Dzięki Lisiu za wsparcie.
Po odpięciu czujnika silnik ma obroty niskie, nawet bardzo niskie i niestabilne 400-600rpm. Po lekkiej przegazówce schodzi z obrotów tak nisko, że zdycha. Póki co wóz sobie stoi i czeka na nową część.