Pytanie o gaz
-
Topic author - Posty: 90
- Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
- Samochód: Lincoln Continental 1966, JagXJ'98,, Silverado'00
- Skąd: Tarnobrzeg
Pytanie o gaz
Witam,
dzis zaprowadzilem lincolna na ogledziny pod katem zalozenia gazu i okazuje sie ze ma on plastikowy kolektor co oznacza ze nici z mojego planu zeby zalozyc klasyczna instalacje. instalowanie sekwencji nie bardzo mi lezy ze wzgledu na charakter tego systemu: samoczynne zalaczanie gazu po osiagnieciu zadanej temperatury, ze wzgledu na male odleglosci jakie pokonuje do pracy obawiam sie ze wiekszosc trasy bede jednak pokonywal na benzynie, czy do lincolna 1996 4.6 TC mozna zalozyc aluminiowy kolektor lub jakos wybrnac z zakladania sekwencji? z gory dzieki za wskazowki i komentarze. jak nic nie wymysle pewnie bedzie sekwencja ale wcale nie jestem do niej przekonany, tym bardziej ze koszt jej zalozenia jest podwojny w stosunku do klasycznej instalacji.
dzis zaprowadzilem lincolna na ogledziny pod katem zalozenia gazu i okazuje sie ze ma on plastikowy kolektor co oznacza ze nici z mojego planu zeby zalozyc klasyczna instalacje. instalowanie sekwencji nie bardzo mi lezy ze wzgledu na charakter tego systemu: samoczynne zalaczanie gazu po osiagnieciu zadanej temperatury, ze wzgledu na male odleglosci jakie pokonuje do pracy obawiam sie ze wiekszosc trasy bede jednak pokonywal na benzynie, czy do lincolna 1996 4.6 TC mozna zalozyc aluminiowy kolektor lub jakos wybrnac z zakladania sekwencji? z gory dzieki za wskazowki i komentarze. jak nic nie wymysle pewnie bedzie sekwencja ale wcale nie jestem do niej przekonany, tym bardziej ze koszt jej zalozenia jest podwojny w stosunku do klasycznej instalacji.
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Pytanie o gaz
Mi sie gaz załącza w sekwencji zanim wyjadę z osiedla, a w wielkie mrozy to minutę później. Silnik 6 cylindrowy.
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 05 lut 2014, 17:15
- Samochód: LINCOLN TOWN CAR 1997 4.6 limuzyn 9m
- Skąd:
Re: Pytanie o gaz
jaka jest cena instalacji do silnika 4.6 chodzi mi o zwykłą i sekwencję
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 28 paź 2013, 20:51
- Samochód: lincoln
- Skąd:
Re: Pytanie o gaz
na allegro widziałem zestawy do montażu poważnie się nad tym zastanawiam
Ostatnio zmieniony 11 lut 2014, 13:16 przez RadAg!, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: brak tagów dla linku do filmu - tagujemy [video]link[/video]
Powód: brak tagów dla linku do filmu - tagujemy [video]link[/video]
-
Topic author - Posty: 90
- Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
- Samochód: Lincoln Continental 1966, JagXJ'98,, Silverado'00
- Skąd: Tarnobrzeg
Re: Pytanie o gaz
cena jaka mi zaproponowano to 1500 zeta za tradycyjna i 3500 za sekwencje silnik oczywiscie v8, butla 76 litrow na jednym parowniku.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Pytanie o gaz
Na wodę? Co to spala w komorze silnika?
Dlaczego przy tradycyjnej instalacji gazowej nie można stosować plastykowych kolektorów?
Edelbrock robi aluminiowe kolektory:
http://www.summitracing.com/dom/parts/e ... /make/ford" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nie wiem czy dokładnie ten będzie ci pasował.
Dlaczego przy tradycyjnej instalacji gazowej nie można stosować plastykowych kolektorów?
Edelbrock robi aluminiowe kolektory:
http://www.summitracing.com/dom/parts/e ... /make/ford" onclick="window.open(this.href);return false;
ale nie wiem czy dokładnie ten będzie ci pasował.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1425
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Pytanie o gaz
o ile dobrze kojarzę to tradycyjna instalka lubi sobie strzelić w dolot, kilka takich strzałów i po kolektorzeRadAg! pisze:
Dlaczego przy tradycyjnej instalacji gazowej nie można stosować plastykowych kolektorów?
ale niech się wypowie ktoś mający taką instalkę, może o coś innego chodzi...
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 18 lis 2012, 17:14
- Samochód: Lincoln Continental 1978, Lincoln Town Car 1994
- Skąd:
Re: Pytanie o gaz
W tych lincolnach te kolektory to byla najwieksza bolaczka. Nie trzeba bylo lpg pod maska zeby pekały. Ot takie zagranie ksiegowych aby oszczedzic pare $$$ a wyszla kupa.
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 30 paź 2012, 12:06
- Samochód: '89 Cadillac Fleetwood; '97 Dodge Grand Caravan
- Skąd: Kębłowo/ Wolverhampton
Re: Pytanie o gaz
Zależy w jakim silniku. W Cadim ani jednego strzału odkąd go mam. W Dodgu też mam zwykłą instalację (wiem, wiem, powinna być sekwencja). Strzał przytrafił mi się ze dwa razy, zawsze przy dynamicznym dodawaniu gazu.pecha pisze: o ile dobrze kojarzę to tradycyjna instalka lubi sobie strzelić w dolot, kilka takich strzałów i po kolektorze
ale niech się wypowie ktoś mający taką instalkę, może o coś innego chodzi...
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Pytanie o gaz
zależy w jakim silniku i zależy jaka jakość instalacji. U mnie w pontiacu dwa razy miałem wystrzał. Trochę zmian w instalacji dolotowej (inny mikser) i spokój od kliku lat.
Jeśli mogę coś powiedzieć o użytkowaniu jeszcze zimnej instalacji... reduktor źle znosi niską temperaturę i ulega szybszemu zużyciu, zakładanie wiec, że po starcie zaraz wskoczy gaz i się będzie tak samo jechać jak na benzynie jest raczej błędne. W instalacji sekwencyjnej można oczywiście ustawić w komputerze przy jakiej temperaturze reduktora ma się załączać gaz, to nie jest problem, problemem jest tak jak wcześniej pisałem temperatura w jakiej pracuje reduktor, zbyt niska uszkadza ten element. Elektronika wszystkiego pilnuje żeby działało jak najlepiej.
Jeśli mogę coś powiedzieć o użytkowaniu jeszcze zimnej instalacji... reduktor źle znosi niską temperaturę i ulega szybszemu zużyciu, zakładanie wiec, że po starcie zaraz wskoczy gaz i się będzie tak samo jechać jak na benzynie jest raczej błędne. W instalacji sekwencyjnej można oczywiście ustawić w komputerze przy jakiej temperaturze reduktora ma się załączać gaz, to nie jest problem, problemem jest tak jak wcześniej pisałem temperatura w jakiej pracuje reduktor, zbyt niska uszkadza ten element. Elektronika wszystkiego pilnuje żeby działało jak najlepiej.
-
Topic author - Posty: 90
- Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
- Samochód: Lincoln Continental 1966, JagXJ'98,, Silverado'00
- Skąd: Tarnobrzeg
Re: Pytanie o gaz
No to nie mam wyjscia - panowie z gazowni sie uciesza na sekwencje do V8 bo nie zaryzykuje zwyklej instalacji do plastikowego kolektora, prawdopodobienstwo zlej regulacji i strzalu jest zbyt duze. Narazie dzisiaj Lincoln przechodzi operacje przeszczepu nagrzewnicy jak przezyje dostanie sekwencje.
-
- Posty: 690
- Rejestracja: 25 paź 2010, 21:52
- Skąd: Sulejówek k/Wawy
Re: Pytanie o gaz
A policzone, że zamontowanie instalacji i zmiana kolektora a jazda na Pb to się opłaca?
http://www.grusgarage.pl
detroitiron.pl/forum
detroitiron.pl/forum
-
Topic author - Posty: 90
- Rejestracja: 19 sty 2014, 17:01
- Samochód: Lincoln Continental 1966, JagXJ'98,, Silverado'00
- Skąd: Tarnobrzeg
Re: Pytanie o gaz
Policzone, maksymalnie w dwa lata instalacja sie zwroci. Podejrzewam jednak ze duzo wczesniej
Re: Pytanie o gaz
to nie ma się co zastanawiać
paliwo jak inne
chyba że rudemu chcesz oddawać swoje ciężko zarobione pieniądze
paliwo jak inne
chyba że rudemu chcesz oddawać swoje ciężko zarobione pieniądze
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Pytanie o gaz
Ja bym dał sobie spokój z tą sekwencją...
Zwykła instalacja zupełnie wystarczy,u nas lincoln jest w posiadaniu od 6 lat.Nigdy nie było żadnych problemów z instalacją gazową,zero wystrzałów ani nic takiego.Samochód zachowuje się identycznie jak na benzynie-Cud i miód
Trzeba pomyśleć z tym kolektorem,ja bym się w sekwencje nie pchał.
Kaczka widziałem kiedyś ten filmik-Chciałem to samo zaproponować
Zwykła instalacja zupełnie wystarczy,u nas lincoln jest w posiadaniu od 6 lat.Nigdy nie było żadnych problemów z instalacją gazową,zero wystrzałów ani nic takiego.Samochód zachowuje się identycznie jak na benzynie-Cud i miód
Trzeba pomyśleć z tym kolektorem,ja bym się w sekwencje nie pchał.
Kaczka widziałem kiedyś ten filmik-Chciałem to samo zaproponować
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71