Check Ride Control - Continental '95

Lincoln
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
kelpin
Posty: 135
Rejestracja: 13 mar 2013, 11:56
Samochód: Camaro4gen / ex 95'Continental V8/ 99'Trep /94 TC
Skąd: Wawa

Check Ride Control - Continental '95

Post autor: kelpin »

Witajcie, mam problem z zawieszeniem, pewnie nic nowego ;)

Objawy:
zaraz po uruchomieniu silnika wyskakuje "check ride control" i nie uruchamia się sprężarka.

Sprawdzone:
Kompresor działał tylko, głośno. Po podłączeniu na krótko działa zawsze. Trochę przecieka na łączeniu osuszacza ale jest w stanie podnieść auto z gleby na 2 razy (przód później tył).

Ostatni przypadek:
Po wyjeździe z garażu ze dwa tygodnie temu nagle spuścił powietrze ze wszystkich poduch. Co się okazało, mam "polską przeróbkę" przewodu powietrza idącą do prawej przedniej poduchy - czyli klika węży połączonych cybantami i silikonem - po prostu się rozłączył. Po "naprawie" jeździłem tydzień i było ok (tzn. włączał się check po krótkiej jeździe jak już kompresor skończył pompować), aż do dziś.... (nie sprawdzałem ale może sytuacja się powtórzyła)

Czy te wycieki (kompresor i dojście do poduchy) mogą od razu blokować włączenie kompresora? Zawór do poduchy kupię gdzieś w PL czy eBay? Może ktoś ma na zbyciu?

Sorry za nieład :)

Awatar użytkownika

siwrelax
Posty: 518
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Check Ride Control - Continental '95

Post autor: siwrelax »

błąd wywalał Ci dla tego, że kompresor nie był w stanie napompować wszystkiego odpowiednio w nastawionym czasie. To przez te przecieki. Najpierw uszczelnij porządnie układ. Może dobrze zrobić procedurę testową air ride.
Nie wiem, jaka jest ona w conti, ale w Marku VIII procedurę podawał Shevretti w wątku o pneumatyce Marka. Poszukaj tej procedury do swojego modelu, a może szybko znajdziesz przyczynę.
W razie czego mam zaworki z przednich poduszek Marka VIII, ale upewnij się, czy na pewno są Ci potrzebne i czy pasują.

Awatar użytkownika

Topic author
kelpin
Posty: 135
Rejestracja: 13 mar 2013, 11:56
Samochód: Camaro4gen / ex 95'Continental V8/ 99'Trep /94 TC
Skąd: Wawa

Re: Check Ride Control - Continental '95

Post autor: kelpin »

Na początku było pewnie tak jak piszesz, że nie był w stanie napompować i wywalał błąd. Teraz wywala od razu więc albo wywalił bezpiecznik albo przekaźnika (wg procedury).

Ten elektrozawór raczej mi potrzebny bo mam przerobiony po polsku - wyrwaną z niego złączkę do wężyka powietrza, wklejony przewód czarny olejowy i później jeden cieńszy do rozmiaru wężyka. Połączone na skręcane opaski :)
A zwór jest taki: http://www.ebay.com/itm/1993-94-95-96-9 ... fa&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

A Ty masz jeszcze air ride czy sprężyny??

Awatar użytkownika

siwrelax
Posty: 518
Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
Samochód: PTS '90
Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL

Re: Check Ride Control - Continental '95

Post autor: siwrelax »

Powinien pasować. Jak znajdę trochę czasu to go sprawdzę, cyknę fotkę. U mnie jest Air ride, nie chcę (póki co) zakładać sprężyn. Mimo wszystko też ostatnio krzyczał, żeby sprawdzić air ride system po przekroczeniu 60mph, czyli pewnie zaciął się u mnie któryś zawór i samochód nie mógł zejść niżej :)

ODPOWIEDZ