Kupiłem Lincolna Town Car !
-
Topic author - Posty: 25
- Rejestracja: 08 wrz 2014, 21:50
- Samochód: może lincoln
- Skąd:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Z ciekawości ile wytrzymuje oryginalna sprężyna AIR ride ? przy okazji podpytam jak często załącza wam się kompresor, i jeden kolega nie odpowiedział mi na pytanie co oznacza dźwięk "oddechu" z kompresora po zakończonej jeździe i zamknięciu drzwi.
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Moje air springs z tyłu są jeszcze oryginalne - mają prawie 22 lata i 155 tyś mil nalatane, póki co dobrze trzymają... Na pytanie o to jak często włącza się kompresor mogę odpowiedzieć Ci tylko na podstawie doświadczenia z Mark VIII, ale algorytmy sterowania zawieszeniem w naszych modelach są raczej zupełnie różne.
U mnie kompresor załącza się za każdym razem jak wsiadam do auta i odpalam silnik. W trasie włącza się za każdym razem gdy przekroczę 60mph a następnie zwolnię poniżej 30mph. Włącza się też za każdym razem, gdy dorzucę obciążenie do auta. Czasem w trakcie jazdy też się załączy na chwilkę. Kompresor załącza się również podczas testu systemu, w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok
Nie wiem co masz na myśli przez dźwięk "oddechu", ale po wyłączeniu silnika i zamknięciu drzwi przy kompresorze powinno być słychać kliknięcie zaworu, spuszczanie powietrza i ponowne kliknięcie zaworu powodujące zamknięcie wylotu powietrza. W czasie spuszczania powietrza, czy tam "wydechu", "oddechu" czy jak to tam nazywasz powinno być zauważalne zmniejszanie się wysokości tylnego zawieszenia.
Air ride jest na prawdę bardzo prostym systemem mimo całego swojego skomplikowania
U mnie kompresor załącza się za każdym razem jak wsiadam do auta i odpalam silnik. W trasie włącza się za każdym razem gdy przekroczę 60mph a następnie zwolnię poniżej 30mph. Włącza się też za każdym razem, gdy dorzucę obciążenie do auta. Czasem w trakcie jazdy też się załączy na chwilkę. Kompresor załącza się również podczas testu systemu, w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok
Nie wiem co masz na myśli przez dźwięk "oddechu", ale po wyłączeniu silnika i zamknięciu drzwi przy kompresorze powinno być słychać kliknięcie zaworu, spuszczanie powietrza i ponowne kliknięcie zaworu powodujące zamknięcie wylotu powietrza. W czasie spuszczania powietrza, czy tam "wydechu", "oddechu" czy jak to tam nazywasz powinno być zauważalne zmniejszanie się wysokości tylnego zawieszenia.
Air ride jest na prawdę bardzo prostym systemem mimo całego swojego skomplikowania
-
Topic author - Posty: 25
- Rejestracja: 08 wrz 2014, 21:50
- Samochód: może lincoln
- Skąd:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Dzięki za pomoć dźwięk przypomina mi westchnięcie, kompresor widzę że załącza się podobnie dźwięk to tak jak by ktoś westchnął przejechane nod nowości mam 250 tyś km. Ps miałeś problemy z szybami ? kolega tu wrzucił PDF z naprawą ale zastanawiam się czy naprawiać czy dać nowe silniczki bo są za grosze
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Problemów z szybami nie miałem.
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
A jesteś pewien, że to problem z silniczkami? Moim skromnym zdaniem to dość mało prawdopodobne, może masz zasyfiony/zardzewiały mechanizm i jest zablokowany? Silniczki - przynajmniej u mnie i w taurusie/sable mają wbudowane coś na kształt sprzęgła, więc robią kawalek obrotu i dopiero sie blokuje.alphamale pisze:Dzięki za pomoć dźwięk przypomina mi westchnięcie, kompresor widzę że załącza się podobnie dźwięk to tak jak by ktoś westchnął przejechane nod nowości mam 250 tyś km. Ps miałeś problemy z szybami ? kolega tu wrzucił PDF z naprawą ale zastanawiam się czy naprawiać czy dać nowe silniczki bo są za grosze
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Najczęściej takie rzeczy jak silniczki psują się jako ostatnie. Po drodze są cięgna, mechanizmy, kable, kostki, przekaźniki, śrubki itp, które zwykle okazują się przyczyną niesprawności układu. Po nitce do kłębka. Uszkodzenia elektryczne szuka się od końca układu, czyli w tym wypadku najpierw powinno się sprawdzić sam silnik. Tak czy inaczej najpierw demontaż drzwi, diagnostyka, później ewentualne zakupy
-
Topic author - Posty: 25
- Rejestracja: 08 wrz 2014, 21:50
- Samochód: może lincoln
- Skąd:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Silniczki słyszę ale szyby nie chodzą, linka w jednych drzwiach nienapięta wcale jak silnik chodzi hmmm
-
- Posty: 560
- Rejestracja: 24 wrz 2012, 20:44
- Samochód: '94 ZJ 5.2; '90 Skylark 3.3; '89 Ford Taurus
- Skąd:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Możliwe, że się zerwała. Albo - szyba nie jest w szynie. Da się ją opuścić ręką? Sprawdzałeś? Ostatnio w Jeep'ie przez przypadek wcisnąłem otwieranie tylnej szyby, przed samym uszczelnieniem usłyszałem potężny huk, okazało się - po rozebraniu boczka - że szyba wyleciała z szyny. Trochę silikonu silnikowego i zabawy z rozmontwaniem boczków uwaga na spinki, marne szanse by przetrwały) i hula jak nowa.
Knight Rider. A shadowy flight into the dangerous world of a man who does not exist. Michael Knight, a young loner on a crusade to champion the cause of the innocent, the helpless, the powerless, in a world of criminals who operate above the law.
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Masz mechanizm na lince? Myślałem, że jest tak jak w taurusie i sable, na zębatce...alphamale pisze:Silniczki słyszę ale szyby nie chodzą, linka w jednych drzwiach nienapięta wcale jak silnik chodzi hmmm
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
W moim Lincolnie też jest na zębatce i nie ma żadnych linek, ale Town Carowi do drzwi nie zaglądałem.
-
Topic author - Posty: 25
- Rejestracja: 08 wrz 2014, 21:50
- Samochód: może lincoln
- Skąd:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Cóż są jak byk na bank drzwi wcześniej nie były rozbierane żeby coś podmieniać. Faktycznie dziwne że wszystkie słychać silniki a szyba ani mru mru. Fakt Faktem auto jest od klolekcjonera i stało w garażu długoa, przebieg z 2004r 145 mil auto w 10 lat zrobiło niecale 20 tyś km.
Ps czy ktoś zna owego kolekcjonera z wrocławia lub ma namiar ? ponoć pan występował w jakimś programie telewizyjnym.
Ps czy ktoś zna owego kolekcjonera z wrocławia lub ma namiar ? ponoć pan występował w jakimś programie telewizyjnym.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
Jakby co mam mechanizm w całości otwierania szyby oraz silniczki
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: Kupiłem Lincolna Town Car !
alphamale,dlaczego nie aktualizujesz wątku ? Fotki please Jak się fura spisuje ?
Cholera,mam okazję powrócić do Town Cara-Postaram się tego nie przepuścić
Cholera,mam okazję powrócić do Town Cara-Postaram się tego nie przepuścić
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71