town car 02 schemat elektryczny
-
Topic author - Posty: 21
- Rejestracja: 25 lis 2012, 14:18
- Samochód: Lincoln Mark VIII
- Skąd:
town car 02 schemat elektryczny
Od jakiegoś czasu z kiepskim efektem szukam schematów elektrycznym do town cara. Może ktoś wie skąd takie zdobyć?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: town car 02 schemat elektryczny
A gdzie szukasz? Coś konkretnie cię interesuje?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 21
- Rejestracja: 25 lis 2012, 14:18
- Samochód: Lincoln Mark VIII
- Skąd:
Re: town car 02 schemat elektryczny
Zniknęły kierunkowskazy. Pomimo włączonego silnik i świateł zapalają się tylko przednie pozycje lewa lub prawa, awaryjne działają normalnie. Wcześniej ktoś odciął tylne stopy i podłączył pod światło centralne. Kierunkowskazy tylne były podłączone pod przednie. LCM zmieniony na drugi, dźwignia przy kierownicy sprawna. Przekaźniki i bezpieczniki też całe. Stało się to zaraz po kupnie samochodu. Kierunku działały normalnie. Po drodze mrygały coraz szybciej. Z czasem choinka zrobiła się na liczniku i tyle ich było widać. Wygląda to tak jakby moduł nie widział plusa po zapłonie. Zapala pozycję po przełączeniu wajchy, jak przy zgaszonym silniku.
Re: town car 02 schemat elektryczny
Ech... Chyba ktoś Ci nieźle namajstrował. Po odcięciu stopu/kierunkowskazu trzeba przeciąć jeden kabel przy kierownicy, bo robi się kicha. Ale nie podłącza się tylnych kierunkowskazów pod przednie. Niestety już nie pamiętam całej procedury, do tego nie mam pojęcia co u Ciebie jest namieszane, ale jeśli chcesz w tym grzebać to uwzględnij wiązkę przy kierownicy i oczywiście same lampy z tyłu. Przypuszczam, że przy kierownicy masz stan fabryczny, o czym świadczą działające awaryjne (wydaje mi się, że przecinałem przewód właśnie od awaryjnych, ale nie dam głowy. Tam gdzieś pojawia się zasilanie po wciśnięciu stop, albo znika, nie pamiętam...). Większa częstotliwość migania to sygnał o spalonej żarówce. Zasadniczo można to rozkminić na logikę, wystarczy piwo i ciut abstrakcyjnego myślenia, np. o zwarciach. No i miernik, bo bez tego nie ma co zaczynać. Mi przeróbka zajęła ok. godziny. Oczywiście wszystko potem działało, łącznie z awaryjnymi.
Nie rozumiem zdania o zapalonej pozycji po przełączeniu wajchy. Masz tam autolamp? Jeśli tak, to wyłącz.
Nie rozumiem zdania o zapalonej pozycji po przełączeniu wajchy. Masz tam autolamp? Jeśli tak, to wyłącz.