town car 02 schemat elektryczny

Lincoln
ODPOWIEDZ

Topic author
oskr
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2012, 14:18
Samochód: Lincoln Mark VIII
Skąd:

town car 02 schemat elektryczny

Post autor: oskr »

Od jakiegoś czasu z kiepskim efektem szukam schematów elektrycznym do town cara. Może ktoś wie skąd takie zdobyć?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: town car 02 schemat elektryczny

Post autor: RadAg! »

A gdzie szukasz? Coś konkretnie cię interesuje?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
oskr
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2012, 14:18
Samochód: Lincoln Mark VIII
Skąd:

Re: town car 02 schemat elektryczny

Post autor: oskr »

Zniknęły kierunkowskazy. Pomimo włączonego silnik i świateł zapalają się tylko przednie pozycje lewa lub prawa, awaryjne działają normalnie. Wcześniej ktoś odciął tylne stopy i podłączył pod światło centralne. Kierunkowskazy tylne były podłączone pod przednie. LCM zmieniony na drugi, dźwignia przy kierownicy sprawna. Przekaźniki i bezpieczniki też całe. Stało się to zaraz po kupnie samochodu. Kierunku działały normalnie. Po drodze mrygały coraz szybciej. Z czasem choinka zrobiła się na liczniku i tyle ich było widać. Wygląda to tak jakby moduł nie widział plusa po zapłonie. Zapala pozycję po przełączeniu wajchy, jak przy zgaszonym silniku.


piotrekzet

Re: town car 02 schemat elektryczny

Post autor: piotrekzet »

Ech... Chyba ktoś Ci nieźle namajstrował. Po odcięciu stopu/kierunkowskazu trzeba przeciąć jeden kabel przy kierownicy, bo robi się kicha. Ale nie podłącza się tylnych kierunkowskazów pod przednie. Niestety już nie pamiętam całej procedury, do tego nie mam pojęcia co u Ciebie jest namieszane, ale jeśli chcesz w tym grzebać to uwzględnij wiązkę przy kierownicy i oczywiście same lampy z tyłu. Przypuszczam, że przy kierownicy masz stan fabryczny, o czym świadczą działające awaryjne (wydaje mi się, że przecinałem przewód właśnie od awaryjnych, ale nie dam głowy. Tam gdzieś pojawia się zasilanie po wciśnięciu stop, albo znika, nie pamiętam...). Większa częstotliwość migania to sygnał o spalonej żarówce. Zasadniczo można to rozkminić na logikę, wystarczy piwo i ciut abstrakcyjnego myślenia, np. o zwarciach. No i miernik, bo bez tego nie ma co zaczynać. Mi przeróbka zajęła ok. godziny. Oczywiście wszystko potem działało, łącznie z awaryjnymi.
Nie rozumiem zdania o zapalonej pozycji po przełączeniu wajchy. Masz tam autolamp? Jeśli tak, to wyłącz.

ODPOWIEDZ