Czyli u mnie wszystko ok. A myslałem ze ktoś coś kombinował. Bo takiego schematu oświetlenia to się nie spodziewałem. Wygląda to pięknie.
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 28 lut 2017, 17:08
autor: Prezes_XJ
Oglądałem jeszcze jednego TC i poza tym co opisałem, to jeszcze przy włączaniu kierunkowskazu zaczynała migać obrysówka w przednich lampach. A u mnie zawsze świeci się na stałe.
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 28 lut 2017, 19:37
autor: Prezes_XJ
Czas na update
Stary wydech wyleciał!
A na jego miejsce trafił nowy, zrobiony zgodnie ze sztuką
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 01 mar 2017, 07:16
autor: b182
SSSS nierdzefffki?
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 01 mar 2017, 09:17
autor: RadAg!
W oryginale też jest z nierdzewki
Wysłane z komóry
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 01 mar 2017, 20:22
autor: Prezes_XJ
Nope, zwykły. Mój egzemplarz miał fabrycznie pojedynczy wydech. Poprzedni właściciel kupił oryginalne H-pipe z jakiegoś TC z rozbiórki i było z normalnej blachy, a nie kwasówki
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 02 mar 2017, 09:03
autor: wojtekrobert
Masz pelen przelot bez tłumików w srodku?
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 02 mar 2017, 17:13
autor: Prezes_XJ
wojtekrobert - tak
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 02 mar 2017, 19:56
autor: crownvictoriase
Pan Arek pisze: ↑16 sty 2017, 22:24
Ktoś mi wytłumaczy czemu w naszym pięknym kraju jest tak (stosunkowo) dużo Lincolnów Town Carów, a tak mało Mercurych i Fordów z tej samej platformy ? Przecież Lincoln był drogi i luksusowy, powinien być według mojego prostego mózgu najdroższy i najrzadziej spotykany i u nas, a jest odwrotnie. To CV była popularnym wołem roboczym i Mercury średniakiem klasy średniej-wyższej-
Tez sie nad tym kiedyś zastanawiałem, w Szwecji mnóstwo jest Twon Car a Fordów dużo dużo mniej
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 02 mar 2017, 22:33
autor: wojtekrobert
Prezes_XJ pisze: ↑02 mar 2017, 17:13
wojtekrobert - tak
Jak wrażenia z jazdy? jak rozumiem wczesniej byly tlumiki czy od zakupu masz tam przelot, tylko, ze teraz poprawiony? Ja mam na razie jeden wydech oryginalny z tlumikiem i jest bardzo cicho.
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 03 mar 2017, 06:33
autor: Prezes_XJ
Już kupiłem bez tłumików. Wcześniej w ogóle nie było słychać silnika (znam samochód z czasów kiedy jeszcze miał).
Teraz jest super. Wyraźny bulgot na niższych obrotach i świetny ryk na wysokich. Oczywiście są też strzały jak schodzi z obrotów
Dla mnie idealnie Może w weekend uda mi się nagrać jakieś filmiki.
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 03 mar 2017, 08:11
autor: wojtekrobert
Prezes_XJ pisze: ↑03 mar 2017, 06:33
Już kupiłem bez tłumików. Wcześniej w ogóle nie było słychać silnika (znam samochód z czasów kiedy jeszcze miał).
Teraz jest super. Wyraźny bulgot na niższych obrotach i świetny ryk na wysokich. Oczywiście są też strzały jak schodzi z obrotów
Dla mnie idealnie Może w weekend uda mi się nagrać jakieś filmiki.
Katalizatory sa? A jak przy powiedmy 120km/h przy dluzszej jezdzie sie to znosi? Pewnie jeszcze nie jechales ale chcialbym wiedziec czy jest to znosne.
Pan Arek pisze: ↑16 sty 2017, 22:24
Ktoś mi wytłumaczy czemu w naszym pięknym kraju jest tak (stosunkowo) dużo Lincolnów Town Carów, a tak mało Mercurych i Fordów z tej samej platformy ? Przecież Lincoln był drogi i luksusowy, powinien być według mojego prostego mózgu najdroższy i najrzadziej spotykany i u nas, a jest odwrotnie. To CV była popularnym wołem roboczym i Mercury średniakiem klasy średniej-wyższej-
Tez sie nad tym kiedyś zastanawiałem, w Szwecji mnóstwo jest Twon Car a Fordów dużo dużo mniej
Wiekszosc tych aut sprowadzanych bylo z mysla o handelku lub biznesie weselno imprezowym.
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 03 mar 2017, 19:31
autor: Prezes_XJ
Wojtek, katy są i nic poza tym. Zrobiłem ostatnio w weekend 700 km i nie odczułem żadnego zmęczenia
Jedi, fakt - lincz kojarzy się z biznesem ślubnym. Dlatego sporo ich sprowadzili. Dla mnie to na plus, samochód wygodny, a części sporo i nie kosztują dużo
Re: 2000 Lincoln Town Car
: 04 mar 2017, 17:44
autor: Prezes_XJ
Póki co nie po drodze mi nagrać podczas jazdy z zewnątrz, więc wrzucam dwa filmiki: