1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Lincoln
Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 22 lut 2017, 11:23

Własnie, one chyba nie działają tylko trochę. Czyli pod obciążeniem lekkim.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: RadAg! » 22 lut 2017, 12:43

No dokładnie. Na jalowym na postoju pewnie wszystkie będą ok ale sprawdzić możesz.

Wysłane z komóry
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 24 lut 2017, 08:41

A miales takie problemy ze swoim? Po cholere dali 8 cewek zamiast 2 jak wczesniej.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 792
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: wojtekrobert » 24 lut 2017, 09:43

Jak jedna albo dwie padna to pojedziesz, a jak padnie polowa cylindrow to nie. Niezawodnosc :)
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 24 lut 2017, 09:49

Wolałbym zeby padła połowa cylindrów. Wiem przynajmniej która połowa :) I kupuje jedna cewke.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11606
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: RadAg! » 24 lut 2017, 10:23

b182 pisze:Wolałbym zeby padła połowa cylindrów. Wiem przynajmniej która połowa :) I kupuje jedna cewke.
To jest o wiele lepsze rozwiązanie - cewka na świecy bo masz lepsze sterowanie iskrą przez komuter no i oczywista oczywistość nie ma przewodów WN. Po to jest OBD2 żeby bez zbędnych ceregieli było od razu wiadomo gdzie co hula. Najbardziej mnie właśnie dziwi fakt, że ludzie szukają problemów na około, kombinują, główkują a przecie wystarczy zczytać błędy a odpowiednia ich interpretacja pozwala działać o wiele szybciej i efektywniej. Jak chcesz mieć 1 cewke i gaźnik to musisz się przesiąść na coś z GM :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Prezes_XJ
Posty: 83
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
Skąd: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: Prezes_XJ » 24 lut 2017, 22:21

Czy to ten Cartier spod Łodzi? :) Fajny Lincz - czekam na więcej fotek! :D
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000

Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 28 lut 2017, 06:29

Tak. Cartier z Zgierza dokładnie. Bardzo ładne auto jak za te pieniądze. Rama jak nówka, podłoga również. Nie jeżdżone w zimie przez przynajmniej 11 lat. Niestety feler to cewka. dzisiaj zamawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Prezes_XJ
Posty: 83
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
Skąd: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: Prezes_XJ » 28 lut 2017, 17:03

Fajny ma kolor :D I pomyśleć, że mój znajomy zbierał się tyle czasu żeby go obejrzeć... :/

Przód się lekko odcina na fotkach. Sprawdzałeś jego przeszłość wypadkową?
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000

Awatar użytkownika

crownvictoriase
Posty: 350
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: crownvictoriase » 28 lut 2017, 22:36

Piękna sztuka
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 01 mar 2017, 07:06

Pocałowane przodem. Leciutko. Tak, że tylko zderzak był pęknięty atrapa itp. Stąd wymiana błotnika- troszkę nie siadł kolor.

Awatar użytkownika

Prezes_XJ
Posty: 83
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
Skąd: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: Prezes_XJ » 01 mar 2017, 22:13

No to świetnie :) Najlepsze możliwe wyposażenie :D Przygarnąłbym zegarek i felgi do siebie :D
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 773
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: :(
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: Pan Arek » 01 mar 2017, 22:30

To on jest biały, ale w świetle zachodzącego słońca wygląda na "niebiały" czy to jest jakiś kremowy kolor ?
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

Topic author
b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: b182 » 06 mar 2017, 07:01

To jakaś kremowa perła. HGW :). Ciekawe jak z malowanie takiego. Czy lakiernik podoła.
W końcu uporałem się z cewkami. Teraz ODPUKAĆ chodzi ślicznie i jedzie leciutko. Kupiłem 2 nowe cewki. Jedną starą która była całkiem padnięta podmieniłem na nowa i było już lepiej ale dalej przy przyspieszaniu poszarpywał. Potem na pałę podmieniłem na nową jedna z cewek w drugim rzędzie cylindrów i auto chodzi jak powinno. Przyznam że logika mnie tu zawodzi. Podmieniłem losowa cewkę i przestało szarpać. Jak to możliwe.


hubu
Posty: 164
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)

Post autor: hubu » 06 mar 2017, 18:43

b182 pisze:
06 mar 2017, 07:01
Przyznam że logika mnie tu zawodzi. Podmieniłem losowa cewkę i przestało szarpać. Jak to możliwe.
Czas zagrać w lotto ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika