Lincoln TC 1998 Wita:)

Lincoln
Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11607
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: RadAg! » 04 lut 2018, 19:29

Jeśli rozkminisz temat z wymianą krzyżaków to na pewno pomożesz wielu użytkownikom jak tanio i dobrze to naprawić. Ja kupowałem oryginał na TASCAPARTS ale w 2012. Wtedy płaciłem 90 USD jednak od tamtego czasu cena poszła mocno w górę.
Problem jest taki, że jeśli dobrze pamiętam to krzyżaki są integralną częscią drążków, nie wiem czy spawanie to dobry pomysł. Regeneracja to też ciekawa opcja ale nie drążyłem.
Mój film z wymiany:
phpBB [video]
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
kozacky
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2018, 00:22
Samochód: Lincoln Town Car Signatures 98r
Skąd: Zielona Góra

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: kozacky » 08 lut 2018, 01:43

Jeśli tylko mi się uda zregenerować to zrobię fotorelację . Jeśli nie wyrzuciłeś starego steering shafta to przydałby mi sie w celach badawczo testowych .Chwilowo muszę skombinować jakiegoś kompa bo podczas jazdy zapaliło mi się service engine soon, ale wszystko hula;D chyba ,ze olać tą ikonkę hehe

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: KARLone » 10 lut 2018, 17:41

kozacky pisze:
04 lut 2018, 00:30
w sumie to tylko znać wymiary krzyżaków i można na pewno dobrać:D może ktoś posiada takowe?
ja zrobiłem swoje krzyżaki na kolumnie w serwisie cardan - chyba w mysłowicach. Bez problemu zrobili. Już dobrze nie pamiętam bo to już parę lat temu było. Na pewno pisałem o tym na tu na forum ale sporo szukania. Poszukaj w swojej okolicy fachowców od wałów kardana. Koszt na pewno nie przekroczył 300 zł i dwóch godzin roboty.


Topic author
kozacky
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2018, 00:22
Samochód: Lincoln Town Car Signatures 98r
Skąd: Zielona Góra

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: kozacky » 21 lut 2018, 11:26

Dzięki KARLeone tak myśłałem :) Krzyżaki bez problemu sam wymienię .


Topic author
kozacky
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2018, 00:22
Samochód: Lincoln Town Car Signatures 98r
Skąd: Zielona Góra

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: kozacky » 21 mar 2018, 22:46

Panowie zrobiłem sobie prezent i kupiłem nowe miechy arnotta i kit uszczelek do selenoid bo opadał bo godzinie , lewy miech miał dziurkę prawy był ok. Wymieniłem wszystko cacy ale lewa strona jest niżej niż prawa, ktoś wie o co come on ? Od czego zacząć ?

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3490
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: KARLone » 23 mar 2018, 15:00

może to oczywiste ale czy przednie koła masz na wprost skierowane?


Topic author
kozacky
Posty: 18
Rejestracja: 31 sty 2018, 00:22
Samochód: Lincoln Town Car Signatures 98r
Skąd: Zielona Góra

Re: Lincoln TC 1998 Wita:)

Post autor: kozacky » 24 mar 2018, 23:41

KARLone pisze:
23 mar 2018, 15:00
może to oczywiste ale czy przednie koła masz na wprost skierowane?
Tak mam... :) Aczkolwiek nie wiem czemu pytasz. To jest bardziej coś jakby lewa selenoida szybcieij odcinała dopływ powietrza, ale nie wiem co tym steruje ,czy można to jakoś zresetować ? ustawić zaprogramować ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika