Strona 1 z 1

Skrzynia

: 04 maja 2020, 20:09
autor: Skuliberda
Cześć wszystkim jestem Sławek i zostałem posiadaczem Lincolna continental z 1996 r i mam takie pytanie moja skrzynia jak jest zimna chodzi ładnie po rozgrzaniu gdy ruszam wolno to na dwójce przestaje ciągnąć raz na jakiś czas gdy ruszam tak dynamicznie to jest ok dodam tylko ze oleju w skrzyni jest w hu...j za dużo na bagnecie to pierwsze a druga sprawa to cały czas chodzi wentylator chłodnicy czy zimny czy ciepły czujnik wymieniony termostat korek zbiorniczka wentylator zaskakuje tak po ok 30 sekundach od odpalenia czy może być padnięty moduł wentylatora za wskazówki będę wdzięczny

Re: Skrzynia

: 05 maja 2020, 05:09
autor: KARLone
A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.

Re: Skrzynia

: 05 maja 2020, 09:07
autor: RadAg!
Wymień olej w skrzyni i zalej do właściwego poziomu, a potem się zastanawiaj czemu źle pracuje ;) (jeśli to nie pomoże).

Re: Skrzynia

: 06 maja 2020, 06:13
autor: Skuliberda
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas

Re: Skrzynia

: 06 maja 2020, 06:25
autor: Skuliberda
W sobotę będę zmieniał statycznie chyba tak to się nazywa czekam na olej i filter z uszczelka i moje pytanie na co zwrócić uwagę bo będę to robił sam i pierwszy raz coś tam widziałem na YT ale sam proces nalewania to cieko

Re: Skrzynia

: 06 maja 2020, 06:57
autor: MichaŁ
Odkręcasz miskę.
Czekasz az olej ścieknie.
Wymieniasz filtr.
Zakladasz nową uszczelkę miski.
Ja bym ją jeszcze delikatnie liznął z obu stron silikonem Reinzosil.

Dokrecasz miskę mocno ale z wyczuciem.

Poprzez rurkę bagnetu nalewasz dedykowany dla swojej skrzyni olej (postaraj się znaleźć informacje ile wchodzi przy wymianie statycznej - pewnie ok 50% całego układu).

Jeżeli nalałeś, to pal furę.
Przeładuj lewarek na wszystkie przełożenia po kolei na kilka sekund (pompa pracuje różnie, na różnych przełożeniach)

Na odpalonym silniku i ustawieniu P idziesz sprawdzić olej.

Jeżeli masz osobną podziałkę na gorący (HOT) i zimny (COOL/COLD) to w zależności od rozgrzania, tam właśnie powinien być olej.

Pamiętaj, że sprawdzasz zawsze na pracujacym silniku.



Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka


Re: Skrzynia

: 06 maja 2020, 09:30
autor: pecha
Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
w niektórych autach jak są jakieś błędy, pali się SES to wentylator chodzi cały czas, może tutaj tak samo?

Re: Skrzynia

: 06 maja 2020, 14:44
autor: RadAg!
Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
Czyli masz wszystko na OFF a chodzi ci wentylator?

Re: Skrzynia

: 07 maja 2020, 05:44
autor: Skuliberda
pecha pisze: 06 maja 2020, 09:30
Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
w niektórych autach jak są jakieś błędy, pali się SES to wentylator chodzi cały czas, może tutaj tak samo?
Nie tylko po zgaszeniu auta miga mi zielony napis anti costam ale podejrzewam kostkę stacyjki

Re: Skrzynia

: 07 maja 2020, 05:47
autor: Skuliberda
MichaŁ pisze: 06 maja 2020, 06:57 Odkręcasz miskę.
Czekasz az olej ścieknie.
Wymieniasz filtr.
Zakladasz nową uszczelkę miski.
Ja bym ją jeszcze delikatnie liznął z obu stron silikonem Reinzosil.

Dokrecasz miskę mocno ale z wyczuciem.

Poprzez rurkę bagnetu nalewasz dedykowany dla swojej skrzyni olej (postaraj się znaleźć informacje ile wchodzi przy wymianie statycznej - pewnie ok 50% całego układu).

Jeżeli nalałeś, to pal furę.
Przeładuj lewarek na wszystkie przełożenia po kolei na kilka sekund (pompa pracuje różnie, na różnych przełożeniach)

Na odpalonym silniku i ustawieniu P idziesz sprawdzić olej.

Jeżeli masz osobną podziałkę na gorący (HOT) i zimny (COOL/COLD) to w zależności od rozgrzania, tam właśnie powinien być olej.

Pamiętaj, że sprawdzasz zawsze na pracujacym silniku.



Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzięki kolego za podpowiedz chętnie skorzystam dzam znać jak mi poszło Dzisjaj zmieniłem olej w skrzyni pomogło pięknie zmienia biegi a olej to syf jak cholera pewnie po 30 tys znowu zrobię wymianę jeszcze raz dzięki za wskazówki