Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
-
Topic author - Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Najgorsze jest to, że na razie nie mam nawet osoby, która by chciała wymienić ten filtr z olejem (kolega się nie podejmie). Zaczyna mi chodzić po głowie zamysł, żeby zabrać się samemu do wymiany tylko boję się żeby czegoś bardziej nie spitolić. Jak sprawdzić model skrzyni jest to gdzieś wybite, napisane? Położyłem się pod autem i przyjrzałem misce od skrzyni, nie była ruszana pewnie naście lat śruby zapieczone, silikon biały wystaje jak do umywalki, ale wtopa. Ale za każdym razem się spieszyłem zaglądnąłem czy nic nie cieknie ale tak dokładnie nie sprawdzałem
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
możliwe ze spec co wymiał olej zapomniał o filtrze lub nie mógł starego wyciągnąć (też sie zdarza) i olał sprawe, dlatego w bagażniku nadal leży nieużywany filter
ale jakby był tak zpchany coby nie było ciśnienia oleju, to by raczej chyba nie załączał biegu żadnego
poszukam ci namiarów na ten warsztat, musze szukać bo nie pamiętam jak sie nazywał a byłem tam wiele lat temu, robili mi skrzynie w taurusie, wszyscy polecali ten warsztat i w sumie byłem zadowolony, ale to trza jeszcze zweryfikować czy nadal mają dobre opinie bo jak pisałem wiele lat minęło
popytam jeszcze jednego kolegi czy nei zna cegoś w rzeszowie
ogólnie to jednak nie polecam oddawac auta do warsztatu tak daleko bo nie można co chwile tam podejść i im na łapy patrzeć
ale jakby był tak zpchany coby nie było ciśnienia oleju, to by raczej chyba nie załączał biegu żadnego
poszukam ci namiarów na ten warsztat, musze szukać bo nie pamiętam jak sie nazywał a byłem tam wiele lat temu, robili mi skrzynie w taurusie, wszyscy polecali ten warsztat i w sumie byłem zadowolony, ale to trza jeszcze zweryfikować czy nadal mają dobre opinie bo jak pisałem wiele lat minęło
popytam jeszcze jednego kolegi czy nei zna cegoś w rzeszowie
ogólnie to jednak nie polecam oddawac auta do warsztatu tak daleko bo nie można co chwile tam podejść i im na łapy patrzeć
jak ci przy załączaniu biegu bzyczy to masz 604keCharon pisze:Jak sprawdzić model skrzyni jest to gdzieś wybite, napisane?
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Przeciez pisal ze ma 3biegówke więc a404
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Nic dodać, nic ująć AmenRadAg! pisze:Jak dla mnie to potwierdza fakt, skoro chce partycypować, że nie ma z tą awarią wiele wspólnego. Ot stało się. Chce być jednak w porządku dlatego zaproponowała dołożenie się do naprawy. Ja bym osobiście takiej oferty jednak nie przyjął bez konsultacji z warsztatem, że ta awaria ma korzenie u poprzedniego właściciela i zostałą zatajona w chwili zakupu. Jeżeli warsztat nie stwierdzi że problem ze skrzynią jest stary to sorry, ale brałym odpowiedzialność na siebie i pokrył koszty naprawy SWOJEGO jakby nie było już auta w 100%. Trzeba mieć jaja i być odpowiedzialnym!piotrekzet pisze:Ale w tej sytuacji moim zdaniem kobieta jest bardzo fair, skoro zgadza się na partycypowanie w kosztach, bo mogłaby się zupełnie wypiąć.
Tym bardziej, że jednak te 60 km zrobił bez bólu. No zdarza się, że coś umiera nagle.
Jeśli chodzi o wymianę oleju to absolutny banał, chyba że chcesz robić aktywną (razem z wymianą oleju w konwerterze).
Wjeżdżasz na kanał, odkręcasz śruby, zostaw ze trzy tylko poluzowane, bo pewnie będziesz musiał podważyć miskę, żeby uszczelka puściła, więc lepiej nie wylać sobie wszystkiego na głowę. Kolega przydałby się do pomocy przy samym zdjęciu miski - nie jest ciężka, ale jest w niej olej i trudno samemu łapać równowagę. Zdejmujesz filtr, zakładasz nowy, przykręcasz miskę, zalewasz olejem przez bagnet do sprawdzania poziomu. Zlej stary olej, żebyś wiedział ile potrzebujesz nowego. Warto kupić nową uszczelkę pod miskę, pamiętaj o oczyszczeniu krawędzi na skrzyni i na misce. Dobrze jest to robić jak jest ciepły silnik, bo zejdzie więcej oleju, ale wtedy koniecznie we dwóch, poparzenia olejem nie należą do przyjemnych. Prawdopodobnie w misce od wewnątrz masz okrągły magnes - zdejmij go i oczyść, potem oczywiście włóż z powrotem. Jeśli nie masz to rozbierz np. stary głośnik lub kup jakiś płaski neodymowy i wsadź do środka. Im większa powierzchnia tego magnesu tym lepiej. Uszczelkę od miski zwilż lekko olejem, będzie łatwiej ją założyć i mniejsza szansa na wycieki.
Jeśli o czymś zapomniałem to koledzy z forum na pewno mi to wytkną
-
Topic author - Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Szukam chętnych z podnośnikiem do zmiany, jaki olej najlepiej wlać i ile go mniej więcej powinno być? W bagażniku jest 4 litry jakiegoś SUPERTECH AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID ATF+4, tylko nie widzę żadnej daty produkcji/daty przydatności a chyba powinna być.
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Masz na myśli podnośnik warsztatowy czy taki "zwykły"? Z kanału jest naprawdę wygodnie.
Nie wiem jaki olej jest dedykowany do Twojego autka i ile go wchodzi, ale moim zdaniem 4 litry to za malo. Prawdopodobnie wejdzie 5-7 litrów, oczywiście to nie jest cały olej w układzie, do aktywnej wymiany potrzebujesz pewnie około 12 litrów.
Może koledzy z Voyagerami się ciut uaktywnią i dorzucą kilka informacji
Nie wiem jaki olej jest dedykowany do Twojego autka i ile go wchodzi, ale moim zdaniem 4 litry to za malo. Prawdopodobnie wejdzie 5-7 litrów, oczywiście to nie jest cały olej w układzie, do aktywnej wymiany potrzebujesz pewnie około 12 litrów.
Może koledzy z Voyagerami się ciut uaktywnią i dorzucą kilka informacji
-
Topic author - Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Warsztatowy, zwykły to leży pod maską. Mam już chętnych do wymiany filtra i oleju ale to raczej po niedzieli będzie działane, są nawet skłonni wydrzeć skrzynię jak wymiana nie powiedzie się. Wtedy bym ją gdzieś wysłał lub zawiózł na regenerację, chociaż jest jeszcze ta zapasowa tylko co warta? Jeszcze do nie nie zaglądałem, za dużo na głowie.
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
dodatkowa skrzynia to ten komfort, że możesz zawieźć ją do regeneracji, a potem w ciągu jednego dnia wjazd na warsztat, wymiana i wyjazd. Koszty przy naprawie obu będą takie same, bo jeśli faktycznie coś jest tam niesprawne, to trzeba i tak kompleksowo robić, żeby nie wracać do tematu.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Jeśli chodzi o olej. Atf 4 jest do nowszej generacji czyli do skrzyni 41TE.
Do Twojej ATF II lub III. Trzeba doczytać
Wysłane z Tapatalk
Do Twojej ATF II lub III. Trzeba doczytać
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
na bagnecie z oleju do skrzyni powinno być napisane.
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
a to jakoś przeoczyłem, ale 404ki raczej nie ma, chyba że też przeoczyłem o jakie auto w ogóle chodziMichaŁ pisze:Przeciez pisal ze ma 3biegówke więc a404
w internetach piszą że w zależności od rocznika i silnika to a413 / 31th, a470, a670, a olej atf3, atf4
dexron3 też ujdzie dexron6 ponoć super
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Masz racje. Przepraszam popieprzyłem numeracje.
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 357
- Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Dzięki chłopaki za aktywną pomoc, teraz zagadka o jaki element skrzyni chodzi
Dodzwoniłem się do kolegi MichaŁa i w końcu ktoś normalnie ze mną porozmawiał i starał się pomoc mimo,że w dzisiejszym dniu miał ciekawsze zajęcia.
to już chyba jakieś zboczenie (myślę not stop jak z tego wybrnąć)Dodzwoniłem się do kolegi MichaŁa i w końcu ktoś normalnie ze mną porozmawiał i starał się pomoc mimo,że w dzisiejszym dniu miał ciekawsze zajęcia.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
Poza tym, że Michał jest w porządku gościem, który zna się na rzeczy i mój post nie wniesie nic do tematu (Radku, nie kasuj). Kasztelan biały - gdzie dostałeś? Jeszcze się nie spotkałem z tym piwkiem. Warte to zakupu? To pszeniczne, czy jakieś ryżowe?
(OFFTOP PIĄTKOWY)
(OFFTOP PIĄTKOWY)
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Plymouth Voyager problem ze skrzynią.
a więc tak kolega z rzeszowa poleca jakiś sołek cars w lutoryżu, nei wiem nie znam, pierwsze słysze...
kolega jest niezbyt motoryzacyjny więc bez gwarancji czy to do cego przydatne...
warsztat gdzie robili remont skrzyni mojego taurusa jest w tarnowcu, takiej wsi pod tarnowem, zaraz przy zjeździe z obwodnicy starej 4rki
nazwa jest troche myląca ale oni faktycznie robią auta, i mieli nawet niejednego speca co sie asb nie bał i wiedział co sie z tym robi...
adres też jest troche nie teges bo zakład jest przy stanisława prusa
https://www.motointegrator.pl/warsztaty ... -tarnowiec
ale lepiej znajdź coś bliżej, może jeszcze jakiś user z okolic coś poleci
kolega jest niezbyt motoryzacyjny więc bez gwarancji czy to do cego przydatne...
warsztat gdzie robili remont skrzyni mojego taurusa jest w tarnowcu, takiej wsi pod tarnowem, zaraz przy zjeździe z obwodnicy starej 4rki
nazwa jest troche myląca ale oni faktycznie robią auta, i mieli nawet niejednego speca co sie asb nie bał i wiedział co sie z tym robi...
adres też jest troche nie teges bo zakład jest przy stanisława prusa
https://www.motointegrator.pl/warsztaty ... -tarnowiec
ale lepiej znajdź coś bliżej, może jeszcze jakiś user z okolic coś poleci