2012 Dodge Challenger R/T 5.7 V8
: 01 mar 2020, 00:53
Na dobry początek :
Przesiadka na V8 nijak ma się do przesiadki na V6... Ósemka wystrzeliwuje mnie w kosmos za każdym razem, jak ją odpalam ... Teraz rano to aż mi się chce wyjść z łóżka wcześniej, żeby jak najszybciej zanurzyć się w tym dźwięku.
Na filmiku widać jeden ze zmodyfikowanych rezonatorów. To jest rura, która idzie w kierunku koła i tam się kończy... Nie wiedziałem, że tak można...
Póki co, jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem - po mieście trzyma się w okolicy 12l/100km, a w trasie jadąc 120km/h komputer pokazał 9l/100km. Przy czym moja jazda po mieście o 7 rano może być mało reprezentatywna...
Zima u mnie w pełni, co widać na filmiku w postaci pokładów soli. Jutro powinien być mały plus, to pojadę na myjnię (oczywiście bezdotykową) i zrobię parę zdjęć.
Przesiadka na V8 nijak ma się do przesiadki na V6... Ósemka wystrzeliwuje mnie w kosmos za każdym razem, jak ją odpalam ... Teraz rano to aż mi się chce wyjść z łóżka wcześniej, żeby jak najszybciej zanurzyć się w tym dźwięku.
Na filmiku widać jeden ze zmodyfikowanych rezonatorów. To jest rura, która idzie w kierunku koła i tam się kończy... Nie wiedziałem, że tak można...
Póki co, jestem pozytywnie zaskoczony spalaniem - po mieście trzyma się w okolicy 12l/100km, a w trasie jadąc 120km/h komputer pokazał 9l/100km. Przy czym moja jazda po mieście o 7 rano może być mało reprezentatywna...
Zima u mnie w pełni, co widać na filmiku w postaci pokładów soli. Jutro powinien być mały plus, to pojadę na myjnię (oczywiście bezdotykową) i zrobię parę zdjęć.