Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: saint benji » 28 sie 2019, 15:29

Gdy masz tylko jedno dziecko, ale lubisz duże samochody :D

Rozważałem zakup samochodu bardziej rodzinnego i nieco bardziej nowoczesnego niż Crown Victoria, myślałem o Navigatorze od 2007 roku, ale w końcu postawiłem bardziej na praktyczność, niż na fajność samochodu i wybór padł na Chryslera Town & Country. Uznałem, że mam już jedno średnio praktyczne i dużo palące auto, więc drugie powinno być przynajmniej dużo bardziej praktyczne. Navigator ze swoim silnikiem 5.4 i średnim spalaniem LPG w trasie 17 litrów byłby raczej dobrym zastępnikiem dla Vicky (względnie trzecim autem), a nie drugim praktycznym do wożenia dziecka, a może kiedyś dzieci. Za CTC przemawiała tez obecność isofixu no i cena. Navigator z okolic 2014 roku byłby kilkukrotnie droższy, a żona nalegała, aby kupić już jakieś nowsze auto. Pewnie jak się okaże, że kilkuletni chrysler będzie się psuć podobnie często, co 20-letnia crown victoria (czyli nie tak wcale często), to zmieni zdanie :hah:

Rocznik 2014, silnik V6, 3.6 l, 283 KM, FWD, 7 osób. Musze przyznać, że jak na razie robi robotę, jest niesamowicie pojemne. Środkowy i tylny rząd chowają się w podłogę, więc można urządzać przeprowadzki. Rozważam założenie gazu, jednak butle wkłada się w schowki na środkowy rząd foteli i traci się przez to po pierwsze schowek, w który wchodzi średnia walizka, a po drugie możliwość chowania tych foteli. Pewnie nie korzystałbym z tego jakoś bardzo ciężko, ale przy wyjeździe może się okazać, że konieczne będzie montowanie jakiegoś bagażnika dachowego.

Auto choć krótsze, to jest nieco szersze od vicky, więc dotychczasowe problemy z parkowaniem na tym miejscu ze zdjęcia są jeszcze większe. Stoję tak blisko filaru z prawej strony, że nawet nie mogę otworzyć przesuwnych drzwi.

Na razie miałem tylko dwa tankowania. Średnie spalanie wyszło 8,82 l/100 km, głównie z trasy. W czasie jednej trasy około 90 km udało mi się zejść do wskazania 7,4, więc ekonomia na niezłym poziomie. W mieście potrafią łykać sporo więcej, z tego co wiem, bo jednak najtrudniej rozbujać taki dwutonowy kiosk :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


MichaŁ
Posty: 2818
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '93 Fleetwood
Skąd: Oleśnica

Re: Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: MichaŁ » 28 sie 2019, 19:01

Gratulacje.
To dobre wozy są.
Docenisz przy dziecku odsuwane tylne drzwi, na ciasnych parkingach :)

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2933
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2004 Ford Taurus SES 3.0 V6 2000 Chrysler PT Cruis
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: cezar62 » 28 sie 2019, 20:06

Ze zdjęć wydaje się, że to kolos. Fajny :)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 2004
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
Skąd: Kalisz

Re: Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: lincoln1998 » 29 sie 2019, 23:14

Niby zwykły Town&Country jakich wiele,ale wygoda podróżowania jest niezastąpiona :)
Obecnie:

1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3491
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: KARLone » 02 wrz 2019, 18:13

cześć Saint benji. Zajebiste tatowozy to są. Chyba coś koło 7 sek do setki. Z chęcią bym zmienił na takiego gdyby nie inne wydatki. Jedyna wada, o której już wspomniałeś to instalka LPG. Nie ma gdzie wsadzić zbiorników. Dlatego zostaję przy swoim z tradycyjną kanapą, bo jeszcze mogę coś przewieźć, na czym bardzo mi zależało i jeszcze bardzie będzie zależeć w niedalekiej przyszłości. Sprawdź ile pali od tankowania do tankowania ale spalanie na poziomie 8L na setkę to raczej zamyka temat LPG. Ten model to powrót do pierwowzoru czyli kwadratury karaoserii. Była praktyczniejsza niż jajkowata z trzeciej i czwartej gen. Ładnie się prezentuje i bije pojemnością wnętrza wszystkie SUVy. Odsuwane drzwi to najlepszy patent w tym aucie. Uważam za bezcenny szczególnie jak pisze Michał przy rodzinie.

Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 967
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: Chevrolet Caprice 1990 5.0
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: Chrysler Town & Country V6 3.6 2014 r.

Post autor: Pan Arek » 09 wrz 2019, 10:52

Mojemu ojcu 3.6 po mieście wciąga ok. 14-15l/100, w trasie 140 km/h wychodzą okolice 9,5l, samochód stricte szosowy :)
Mnogość bajerów w tych modelach mnie przygniata, te automatycznie otwierane drzwi, bagażniki, milion schowków, super audio :)
gratulacje!
jest Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika