89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Chrysler

Topic author
Charon
Posty: 328
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: Charon » 24 cze 2019, 23:42

Miało być tak przyjemnie, w końcu wymiana oleju i filtrów a skończyło się tym, że nie mogłem na wstecznym wyjechać z podwórka od kumpeli :sad: . Koniec końców wyjechałem, ale z takim szarpaniem, że wstyd :what: .Winną całego zamieszania okazała się pęknięta łapa silnika, jak dobrze pójdzie to jutro będzie pospawana z resztą chyba nie pierwszy raz.
20190624_213228.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3002
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: cezar62 » 25 cze 2019, 21:57

Dobry spaw i będzie spoko :)
Jest:
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Były:
1996 Ford Taurus SE 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 5.0 V8


Topic author
Charon
Posty: 328
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: Charon » 02 lip 2019, 11:51

Łapa już dawno pospawana i zamontowana, pozostało jeszcze wymienić poduszkę silnika bo słaba ale to później. Z łapą jest taki problem, że powinna być przykręcona do silnika i skrzyni biegów na cztery śruby a są dwie :P . Jedna śruba się urwała i jej końcówka tkwi w bloku silnika, dostęp słaby ale może się uda do niej jakoś dostać i spróbować usunąć. Olej wymieniony i filtry wymienione, ostatnio zaginęły wolne obroty ale już też ogarnięte.
20190626_125404.jpg
20190627_191219.jpg
Wizualnie to go chyba nic nie ogarnę w tym roku, czeka jeszcze przednie zawieszenie do roboty. Do tej pory wymienione cylinderki i łożyska w tylnych kołach.
20190701_201822.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11787
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: RadAg! » 02 lip 2019, 13:34

Podaj mi VIN, może znajdę ci poduszkę i śruby.
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Charon
Posty: 328
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: Charon » 02 lip 2019, 14:01

Proszę VIN 1C3BH68K8KN525778 będę potrzebował jeszcze tuleje wahaczy i sworznie na obydwie strony.


Topic author
Charon
Posty: 328
Rejestracja: 27 lip 2015, 21:32
Skąd:

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: Charon » 18 mar 2020, 18:56

Odkryłem, że w pewnym ściśle określonym położeniu całych liczników działa obrotomierz :D. Dorobiłem odpowiednie podkładki skręciłem i proszę.
20200318_122711.jpg
20200318_122721.jpg
Niestety moja radość trwała jakieś 10 minut, tyle co jazda testowa. Później wszystko wróciło do poprzedniego stanu, czyli obrotomierz nie działa wcale lub pokazuje co chce. Swoją drogą to nie wyobrażam sobie rozkręcenie tego silnika do czerwonego pola, chyba opuściłby swoje miejsce pod maską.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3534
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 89 Chrysler GTS 2,5 Pb+LPG

Post autor: KARLone » 29 mar 2020, 11:06

U mnie w Trans Sporcie też nie do końca działa obrotomierz. Tłumaczył mi to mechanik od którego kupowałem auto że walnięty jest kondensator. Może ta podpowiedź coś ci rozjaśni. Osobiście tego nigdy nie naprawiłem. Obrotomierz mi nie potrzebny.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika