Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
A jak tak już wszyscy opisuj a to i też swoją znajomość z Voykiem przedstawię.
Autko które co niektórzy już znają kupiłem w 2009 roku od kolesia którego to auto nie cierpiało, każdy mógł tym autem jeździć i było cacy wsiadł on i auto ujechało kilkaset metrów i już coś było.
Sam zakup był obfity w napiętą sytuacje ponieważ miałem jechać po nie do Wawy a że to dość daleko i przyjazd był dość późno to trzeba było zaklepać transport (IC) jak i spanie (Motel) i to X2 bo z żonką jechałem. A tu nagle dzień przed pryjazdem kolo do mnie dzwoni że muszę przełożyć wyjazd bo auto nie bangla no to zacząłem kipieć. Ale nic w dziń wyjazdu drugi telefon auto pali to ja uradowany jadę oczywiście auto oglądane przy latarce i padła decyzja kupuję
Noc przespana dość ciężko bo oczywiście męczyły mnie myśli czy odpali czy dojedzie ........... ale nic rado wsiadam auto odpalam i jadę , jadę i tak do dzisiejszego dnia Nie ukrywam że po drodze troszkę pousuwałem druciarstwa poprzedników ale auto (odpukać wciąż jeździ).
Z rzeczy które w nim robiłem to:
- wymontowanie puchy nagrzewnicy we mrozie -12 st.C i to w garażu (jak się później okazało niepotrzebnie)
- zmiana grilla na obecny (jeszcze pozostały kierunki i blendy od Plymoutha
- wymiana maglownicy
- regeneracja skrzynki rozdzielczej napędu (bo ktoś nie wiedział że się olej tam sprawdza i chodziła na sucho)
- wymiana wszystkich amorów bo po ostatniej zimie nadszedł ich kres
- montaż czujników cofania bo wszystkie ekono-paki się chowały w obrysie auta i można było je łatwo uszkodzić
- i tam jeszcze pare innych spraw eksploatacyjnych ale sama pierdologia
W najbliższym czasie będę montował przednie oczy od Mazdy 323 bo idealnie pasują ale są dość masywniej z tyłu zbudowane i bez przeróbek się nie obejdzie lampy już są teraz tylko trzeba przy nich popracować
A i żeby nie było prawie wszystko robię sam (poza regeneracja skrzynki rozdzielacza napędu) i bez garażu (z wyłączeniem nagrzewnicy) bo już frycowe raz zapłaciłem i to 400 pln-ów (za regenerację pompy wtryskowej która jak się później okazało nigdy nie była rozbierana (ale to było w Voyku "klekocie")
Autko które co niektórzy już znają kupiłem w 2009 roku od kolesia którego to auto nie cierpiało, każdy mógł tym autem jeździć i było cacy wsiadł on i auto ujechało kilkaset metrów i już coś było.
Sam zakup był obfity w napiętą sytuacje ponieważ miałem jechać po nie do Wawy a że to dość daleko i przyjazd był dość późno to trzeba było zaklepać transport (IC) jak i spanie (Motel) i to X2 bo z żonką jechałem. A tu nagle dzień przed pryjazdem kolo do mnie dzwoni że muszę przełożyć wyjazd bo auto nie bangla no to zacząłem kipieć. Ale nic w dziń wyjazdu drugi telefon auto pali to ja uradowany jadę oczywiście auto oglądane przy latarce i padła decyzja kupuję
Noc przespana dość ciężko bo oczywiście męczyły mnie myśli czy odpali czy dojedzie ........... ale nic rado wsiadam auto odpalam i jadę , jadę i tak do dzisiejszego dnia Nie ukrywam że po drodze troszkę pousuwałem druciarstwa poprzedników ale auto (odpukać wciąż jeździ).
Z rzeczy które w nim robiłem to:
- wymontowanie puchy nagrzewnicy we mrozie -12 st.C i to w garażu (jak się później okazało niepotrzebnie)
- zmiana grilla na obecny (jeszcze pozostały kierunki i blendy od Plymoutha
- wymiana maglownicy
- regeneracja skrzynki rozdzielczej napędu (bo ktoś nie wiedział że się olej tam sprawdza i chodziła na sucho)
- wymiana wszystkich amorów bo po ostatniej zimie nadszedł ich kres
- montaż czujników cofania bo wszystkie ekono-paki się chowały w obrysie auta i można było je łatwo uszkodzić
- i tam jeszcze pare innych spraw eksploatacyjnych ale sama pierdologia
W najbliższym czasie będę montował przednie oczy od Mazdy 323 bo idealnie pasują ale są dość masywniej z tyłu zbudowane i bez przeróbek się nie obejdzie lampy już są teraz tylko trzeba przy nich popracować
A i żeby nie było prawie wszystko robię sam (poza regeneracja skrzynki rozdzielacza napędu) i bez garażu (z wyłączeniem nagrzewnicy) bo już frycowe raz zapłaciłem i to 400 pln-ów (za regenerację pompy wtryskowej która jak się później okazało nigdy nie była rozbierana (ale to było w Voyku "klekocie")
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
ZDJECIA
Fajnie ze sie nie zraziles, wiekszosc z nas przezywala podobne historie, potem juz bylo tylko lepiej
Fajnie ze sie nie zraziles, wiekszosc z nas przezywala podobne historie, potem juz bylo tylko lepiej
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Będą panie będą ................. ale już nie dzisiajRadAg! pisze:ZDJECIA
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Dziś autko dostało nowe ramki
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
W autku troszkę przemodelowałem "ryjek"
PS. Lampy są od Mazdy
PS. Lampy są od Mazdy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
A jak wygladalo wczesniej?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 paź 2010, 11:58
- Samochód: Dodge Viper Burago
- Skąd: Bielsko-Biała
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Wygląda super!
Ale faktycznie daj jakąś fotę sprzed przemodelowania, to będziemy mieć porównanie ;]
Ale faktycznie daj jakąś fotę sprzed przemodelowania, to będziemy mieć porównanie ;]
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Poprzednio "mordka" wyglądała tak
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 paź 2010, 11:58
- Samochód: Dodge Viper Burago
- Skąd: Bielsko-Biała
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Oj dużo lepiej wygląda. Naprawdę znaczna różnica. Rozumiem, że przedłużyłeś górną i dolną szprychę grilla na boki, wywaliłeś stare awaryjne i wyczyściłeś światła pozycyjne? ;]
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Shakin_Bacon pisze:Oj dużo lepiej wygląda. Naprawdę znaczna różnica. Rozumiem, że przedłużyłeś górną i dolną szprychę grilla na boki, wywaliłeś stare awaryjne i wyczyściłeś światła pozycyjne? ;]
Blendy są od Plymoutha bo i atrapa jest od niego. Kierunki są na LED-ach a oryginalnie w wersjach EU nie ma podświetlanych boków, a że w Rawiczu ludzie są ślepi to dla spokoju dałem tam obrysówki abym był lepiej widoczny. Co do pozycji to oryginalnie były w lampach głównych, a że w nowych nie ma jak dołożyć pozycji to dałem białe LED-y w przeźroczyste zaślepki.
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Muszę przyznać Jacku, że fajnie to wyszło
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Ciesze się bardzo że się podobaMichaŁ pisze:Muszę przyznać Jacku, że fajnie to wyszło
-
Topic author - Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
-
- Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
Sibi co daje taka owiewka?
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: Voyek 3.3LE AWD 94. by Sibi
O ile się nie mylę to jest to bug shield - a jak sama nazwa mówi ma ograniczyć ilość rozbitego o auto robactwa.