Chrysler Pacifica - opinie

Chrysler

Topic author
kecaj73

Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: kecaj73 » 18 gru 2014, 14:21

Witajcie
Czy ktoś z Was użytkuje/ował Pacifica ?
Chodzi mi o opinie tego samochodu, zwłaszcza bolączki jeśli takowe się w nim pojawiają.
Konkretniej to 200 konny 3,5litrowy silnik.
dzięki za ew opinie


MichaŁ
Posty: 2728
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: MichaŁ » 18 gru 2014, 15:31

253 konny silnik 3.5 to nic innego jak 3.5 z 300M i 300C.
Puk puk. Kto tam? Panewka.

Może lepiej 3.8 który z tego co wiem jest silnikiem montowanym w Voyagerze. Sprawdzona jednostka. W odróżnieniu do 3.5 ma łańcuch rozrządu.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

m4ni3k
Posty: 837
Rejestracja: 20 kwie 2011, 21:50
Samochód: pacifica 4.0 AWD
Skąd: Warszawa

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: m4ni3k » 18 gru 2014, 23:47

z pacyficaforum.pl:
Łuki pisze:Według moich spostrzeżeń 3.5 lepszy od 3.8 bo mocniejszy ale czuły na olej (zacierające panewki) :) no i rozrząd wymienny,w 3.8 łańcuch,mniej zaworów (słabszy) mniej awaryjny,ale w pacifice jest inny osprzęt niż we vojtkach np,alternator pompa wody sa inne niż 3.5 pacifica i w voyagerach 3.8,problem z częsciami bo mało ich jest,najczęściej ubogie wersje miały 3.8.
Łuki pisze:
Heniek01 pisze: bazując na opiniach mechaników ze Stanów i Canady to jednak 3.5 ,nawet 4.0 cenią niżej.
3.8 napewno jest łatwiejsza obsługa,np. dostęp do swiec :) ,ale też są mniej awaryjne
M. pisze:czarnyg,
Jeśli patrzysz na silnik to 3,8 jest prosty jak konstrukcja cepa i stosowany w znacznej części Chryslerów wogóle. To co napisane powyżej przez kolegów jest prawdą.
Poza silnikiem warto też spojrzeć na samochód jako taki. Wersje z 3,8 były zwykle zdecydowanie uboższe niż z pozostałymi silnikami. Regułą jest to, że 3,8 to wersje 5-osobowe z kanapą w II rzędzie i zwykle wersja BASE.
Ja oceniam bardziej cały samochód (w tym też silnik) i dlatego wolę auto z silnikiem 4,0 po lifcie, a gdyby przed liftem to oglądałbym raczej wersje 3,5 - niezależnie od zalet silnika 3,8, który jak by nie patrzeć był w mniejszości w naszych autach.
wr09 pisze:Witam wszystkich ja jestem szczęśliwy posiadaczem 3.8L nigdy na nią nie narzekałem i nigdy mnie to autko nie zawiodło autko jest oczywiście zatrute gazem :D i od 3 lat nic za dużo się z nią nie stało największy problem miałem po V zlocie na którym oczywiście było bardzo fajnie :D rozszczelniła mi się pompa wody niestety nigdzie nie szło jej kupić więc zamówiłem pompę wody w serwisie poczekałem 10 dni i zapłaciłem coś około 500zł i pacyfa śmiga dalej :D sam silnik jest oczywiście bardzo prosty jak było mówione wyżej jest to konstrukcja wzięta od chrysler town & country 3.8L z tym że różni się obudową rozrządu i całym osprzętem :) polecam poczytać opinie o chrysler town & country 3.8L żeby wiedzieć co z czym ponieważ jest to ten sam motor różni się jeszcze tym że skrzynia biegów jest taka sama jak w pacifice 3.5L a to lepiej bo ma lepsze przełożenie :D w razie jakichkolwiek pytań to piszcie to chętnie odpowiem na każde pytanie związane z tym silnikiem ja np.: mam wersje base no i trzeba było ją troszkę wzbogacić, powymieniać parę rzeczy i dołożyć żeby nie różnić się za bardzo od reszty pacific przynajmniej do wersji turing. Pamiętać trzeba jeszcze że wersja 3.8L nie występuję w ogóle z klimatronikiem :(
co do zalet to przed wszystkim nie wymienny rozrząd :) co bardzo mi odpowiada ale co za tym idzie ma droższy olej do silnika 5W20 a autkiem zrobiłem już w sumie 100 000km i nie narzekam i w ogóle nie myślę o zmianie autka :D
jak chcesz więcej info to pytaj, poszukam jeszcze
Pozdrawiam :-)


Topic author
kecaj73

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: kecaj73 » 19 gru 2014, 11:05

dzięki


MichaŁ
Posty: 2728
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: MichaŁ » 23 gru 2014, 12:26

Zagłębiłem się nieco w temat, bo widzę, że ceny spadły a Pacyfa to niezły dupowóz.

Niestety z silnikiem 3.8 wszystko u nas w kraju to bida edyszyn.

To co ma przyzwoite wyposażenie to 3.5 lub rozwiercone 3.5 czyli 4.0...
jednakże, poczytałem, poszukałem i okazuje się, że można ubiec panewkę :D
Kupujemy pacyficznego Chryslera, robimy mu pakiet startowy + płukanka silnika + olej Mopar 10W30 + profilaktyczna wymiana panewek (ok. 800 zł z robotą). Następnie pilnujemy stanu oleju i jego regularnych wymian. Cieszymy się jazdą.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Topic author
kecaj73

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: kecaj73 » 23 gru 2014, 14:27

MichaŁ pisze: widzę, że ceny spadły a Pacyfa to niezły dupowóz.

Niestety z silnikiem 3.8 wszystko u nas w kraju to bida edyszyn.

To co ma przyzwoite wyposażenie to 3.5 lub rozwiercone 3.5 czyli 4.0...
no właśnie tak celuję bo dużo za tak niewiele
3,5 fajnie wyposażone i 7 osobowe
była jedna w 3,5 za fajne pieniądze z niewielkim /tak sądzę wiarygodnym/ przebiegiem ale się spóźniłem
MichaŁ pisze: jednakże, poczytałem, poszukałem i okazuje się, że można ubiec panewkę :D
Kupujemy pacyficznego Chryslera, robimy mu pakiet startowy + płukanka silnika + olej Mopar 10W30 + profilaktyczna wymiana panewek (ok. 800 zł z robotą). Następnie pilnujemy stanu oleju i jego regularnych wymian. Cieszymy się jazdą.
dzięki za info
dasz źródło ?


MichaŁ
Posty: 2728
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: MichaŁ » 23 gru 2014, 15:15

Na forum Chrysler 300 większość. A o cenie roboty panewek, ktoś ostatnio pisał na grupie amcarowej na fejsie.

Pacyfki są 5 albo 6 osobowe.
2+3 albo 2+2+2 :)
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

b182
Posty: 190
Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
Samochód: 2003 Ford Taurus
Skąd: Gorlice

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: b182 » 06 lut 2017, 06:59

A mnie dziwi to, że chrysler przez tyle lat nie uporał się z tymi panewkami :D. W obecnych modelach po przejeciu przez fiata silniki sa juz chyba inne. M. in. 300C widze ze posiada motor 3.6. Ciekawe czy to rozwiercone 3.5 czy już nowa linia silników.


MichaŁ
Posty: 2728
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: Chrysler Pacifica - opinie

Post autor: MichaŁ » 06 lut 2017, 07:03

3.6 to Pentastar - to już inna linia.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika