05 Chrysler T&C 3.3L LX

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3499
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 26 mar 2018, 09:41

P0562 niskie napięcie w układzie
P0888 obwód powrotny przekaźnika zasilania TCM
P0760 elektromagnes zmiany biegów C
P0700 usterka układu sterowania przekładnią

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3499
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 28 mar 2018, 16:20

OK. Auto zrobione :) usterka elektryczna - podobna do tej którą miałem już w przeszłości. tzn zamoknięta wiązka z komputera. Może i bym doszedł do tego sam ale aktualnie nie mam warunków. Auto jest naprawdę na poziomie ale takie patenty jak montaż komputera przed nadkolem gdzie bryzga na niego woda, sól , psie siki, psuje mu całą reputację.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3499
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 19 lis 2019, 19:24

hej, znalazłem fotki z naprawy maski - jakoś na przełomie lipca i sierpnia 2019 sobie działałem, a więc odliczamy na ile to wytrzyma i czy w przyszłości warto. Typowa przypadłość Voyków czyli bąble rdzy na krawędzi maski. Dziwne rozwiązanie fabryczne, wszystkie elementy na rantach (zawinięciu blachy poszycia) takie jak klapa czy drzwi były dodatkowo zabezpieczane uszczelniaczem niestety maska tego nie miała. Żadna to oszczędność, bo kartusz uszczelniacza poliuretanowego kosztuje ok 20 zł i było by po sprawie do czasu śmierci auta. Wystarczyło żeby pouszczelniać tym ze 3 maski. Ale mam to co mam, woda tam lubi sobie stać, i dzieje się to co widać na zdjęciach. Wyszlifowałem do zdrowej blachy, preparat antykorozyjny, szpachla, podkład, baza i bezbarwny. Nie jest to fabryka ale na pierwszy rzut oka nie widać naprawy, dopiero z bliska widać różnicę w strukturze bezbarwnego. Efekt skóry, może nie ma tragedii ale trochę się różni. Można by to zniwelować papierem 1000-1200 i potem zrobić polerkę ale uznałem, że to nie jest konieczne. Może kiedyś z nudów...

ps. ktoś kiedyś pytał jak wyłączyć światła dzienne kiedy jest włączony silnik - niestety nie mogę znaleźć tego posta - jak by to komuś pomogło, to ostatnio odkryłem przypadkiem - trzeba wcisną hamulec pomocniczy ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11708
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: RadAg! » 19 lis 2019, 20:08

Ty to Karol jesteś przekozak :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3499
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 19 lis 2019, 23:15

a zapomniałem już, że progi niedawno też dałem do zrobienia. Pojechałem do blacharza z jedną dziurą a skończyło się na wymianie obu progów. Oryginalnie progi i błotniki są wypełnione pianką. Jak zrobi się gdzieś dziura, to pianka pije i koniec z elementem. Miałem to malować ale ostatecznie robiłem poprawki uszczelniaczem żeby spawy nie zgniły na nowo. Gościu niby zrobił barankiem ale jak to dobrze na spokojnie prześledziłem to było parę niedoróbek, które mogły by się stać ogniskiem kolejnej korozji. Wolałem to sam zabezpieczyć. Niestety fotki też gdzieś zagrzebane.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2950
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: cezar62 » 20 lis 2019, 18:54

RadAg! pisze:
19 lis 2019, 20:08
Ty to Karol jesteś przekozak :D
Się chłop nudzi, to majstruje przy aucie ;)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11708
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: RadAg! » 20 lis 2019, 19:41

Jak się można nudzić jak się ma tyyyyylllllleeee dzieciuf :D
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3499
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 25 lis 2019, 19:25

nie jest źle mam tylko dwójkę. JAsnym jest, że jak są ze mną to za wiele nie zrobię. Czy ja się nudzę? Przez samochody totalnie zaniedbałem temat budowy domu, ale tak długo czekałem na okazję spokojnego majstrowania przy nich że nie mogłem się opanować. To jest jakaś motomania :D w sumie jak się nad tym zastanawiam to wystarczył by mi garaż z pokojem i kibelkiem. Chrzanić dom. Potrzebne mi miejsce na grzebanie przy autach i tyle z tym domem. Z tym, że córki już planują pokoje więc mleko się rozlało i nie zatrzymam tej działki tylko dla siebie.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika