05 Chrysler T&C 3.3L LX

Chrysler
Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 28 lut 2016, 21:36

Naprawiłem otwieranie tylnej klapy :) znaczy się zamówiłem używaną blendę w miarę dobrym stanie z ebaya. W PL też da się kupić ale ceny kompletnych używek zabijają. I tak nie obyło się bez przeróbek, bo wtyczka mi nie pasowała. Chyba był jeszcze głośniczek pikania ( bo prawdę mówiąc nie mam pojęcia co to jest) podczas zamykania i otwierania klapy i kostka była większa.
Zamówiłem też dość kosztowny siłownik zamka, bo zwierając kabelki do przycisku nic się nie działo. Przyjąłem, że stary siłownik też jest uszkodzony. Przypadkowo przemierzyłem wszystko miernikiem i kiedy przyłożyłem sondy miernika to nagle zamek ożył. Na prawdę nie czaję jak to działa. Ale ucieszyłem się zamek działa bez większych ingerencji, wystarczyło tylko przelutować wtyczkę. I rzeczywiście wpięcie nowego przycisku powodowało normalne otwieranie klapy.
Jak by ktoś potrzebował, to mam zapasowy nowy siłownik do klapy bez elektrycznego podnoszenia. :)

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2797
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: cezar62 » 29 lut 2016, 20:47

Ja bym też chciał elektryczne podnoszenie! Będziesz jeszcze rzeźbił takie? ;)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 01 mar 2016, 15:12

Brak mi czasu ale raczej nie jest mi to potrzebne. Podejrzewam też, że to dość poważna przeróbka jeśli chodzi o samą klapę. TAniej i szybciej jest sprzedać i kupić auto które już to ma :D


MichaŁ
Posty: 2725
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: MichaŁ » 29 gru 2017, 10:11

Karol, widzę na zdjęciach, że na konsoli środkowej masz kontrolkę wyłączenia/włączenia poduszki powietrznej pasażera.

Czy masz gdzieś wyłącznik poduszki?

Sprawdzałeś w ogóle w jakikolwiek sposób działanie tego?
Pytam bo wyłącznika u siebie nie znalazłem, więc nie wożę młodego na przednim fotelu a nie raz chciałbym - instrukcja europejska twierdzi, że nie ma opcji wyłączenia - zastanawia mnie więc po co ta kontrolka.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 29 gru 2017, 16:14

u mnie chyba też nie ma wyłącznika. Tzn jest ale w siedzisku w połączeniu z zapięciem pasa, działa to tak, że jak siedzisz na przednim siedzeniu bez zapiętych pasów to poduszka nie działa.

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 358
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: Seweryn 1977 » 30 gru 2017, 08:40

Jak miałem poprzednio TC to wyłącznika nie było, byłem nawet z tym u elektryka. Mówił, że tylko może odłączyć "na twardo" czyli ją po prostu wypiąć. Teraz mam EU i też nie znalazłem.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

999666mg
Posty: 131
Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
Samochód: OCC '91
Skąd:

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: 999666mg » 30 gru 2017, 19:27

Ładny ten vanik.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 30 gru 2017, 21:01

heh, dzięki :) Początkowo kolor mi nie podchodził ale ma grube ziarno i generalnie nie jest taki ponury jak odcienie większości lakierów samochodowych. Nowsza buda też ma do wyboru ten kolor i wygląda na niej świetnie. Od czasu kiedy były robione zdjęcia pojawiło się kilka rys i zadrapań. Minimalistyczna wersja, mniej rzeczy do zepsucia się. Z tym że po raz kolejny zepsuł się przycisk otwierania tylnej klapy. Znaczy się, używany element wraz z całą blendą. Nie mam kiedy rozebrać i pooglądać. Ostatecznie kupię następną blendę, bo nie znalazłem nigdzie samego przycisku i do tego nowego. Może ktoś ma info jak to zdobyć taki przycisk bez wymiany blendy??? Byłbym bardzo wdzięczny. Poza tym od zakupu w 2015 przejechał ok 50 tys. km bez problemów, zwykła eksploatacja. Audio fajnie gra, żonka uwielbia to auto.

Co do wyłączania przedniego airbagu, to znalazłem takie wyjaśnienie: wszędzie w stanach trąbią, żeby nie wozić dzieci na przednim siedzeniu, bo statystycznie najbezpieczniejszym miejscem jest środkowe i prawe siedzenie w drugim rzędzie - pewnie księgowi zaoszczędzili na przyciskach. NHTSA zaleca montaż dodatkowego przełącznika jeśli nie masz drugiego rzędu w aucie - dość kuriozalne...

Awatar użytkownika

Seweryn 1977
Posty: 358
Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
Samochód: 2003 Chevrolet Suburban 5.3
Skąd: Ustroń

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: Seweryn 1977 » 30 gru 2017, 21:20

Kolor - zawsze chciałem taki, srebrny albo szampański, a wszystkie 3 miałem.... granatowe dwa ostatnie pb7.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 23 mar 2018, 15:22

niestety skrzynka odmawia współpracy :( jeździ na jednym biegu do przodu + wsteczny. Fachowcy zarobieni po pachy tydzień czekania albo i więcej. W międzyczasie naprawiłem przycisk tylnej klapy. Moja fuszerka. Kiedy podmieniałem tylną blendę musiałem przelutować kable i jeden z lutów był za słaby. Nie było tego widać, bo lut pękł pod termokurczką. Przycisk cały wyczyszczony, przesmarowany wazeliną techniczną i dalej nie działało. Ciekawe, że miernik pokazywał przejście dla prądu - praktyce pod obciążeniem lut nie przewodził w dostatecznym stopniu.


MichaŁ
Posty: 2725
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: MichaŁ » 23 mar 2018, 17:02

Skrzynia chodzi w trybie awaryjnym?

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 24 mar 2018, 23:14

Tak. Tryb awaryjny. kodów błedow teraz nie pamietam ale było coś o niskim napięciu do sterowania i coś tam o przekaźniku ze sterowania generelnie usterka elektryczna na razie nie zidentyfikowana.


MichaŁ
Posty: 2725
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: MichaŁ » 25 mar 2018, 01:12

Może wiązka idąca do elektrozaworów, albo same elektrozawory.

Podjedź do kogoś kto ma Snap-On'a albo DRB3.

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3495
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: KARLone » 25 mar 2018, 09:56

z tego co kojarzę z rozmowy telefonicznej to elektrozawory gościu zrzucił, zrobił przegląd, powymieniał jakieś gumki ale sterowanie nie ożyło, coś nie halo z napięciem sterującym. Musi mieć coś żeby się podłączyć inaczej skąd by wiedział. Dopytam w poniedziałek. Do tej pory byłem u gościa raz czy dwa ale tylko na tak banalnych tematach jak wymiana oleju. Pozostałych trzech którzy mogli by się zająć tym problemem, albo zawaleni robotą albo na nartach nie wiadomo gdzie.


MichaŁ
Posty: 2725
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 05 Chrysler T&C 3.3L LX

Post autor: MichaŁ » 25 mar 2018, 10:46

Problem polega właśnie na tym, że wiele usterek tej skrzyni opiera się o pierdoły za kilkadziesiąt/kilkaset złotych. Grunt, żeby ktoś miał odpowiedni sprzęt do diagnostyki, a nie od razu rozbieranie skrzyni i generalka :)

Wysłane przez Tapatalk

Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika