Pierdolony chrysler

Chrysler

Topic author
piotrekzet

Pierdolony chrysler

Post autor: piotrekzet » 18 cze 2016, 15:42

Panowie, pytanie, bo skończyły mi się pomysły - rozrusznik kręci, ale nie odpala. Iskra jest, paliwo jest, zmieniony czujnik wału i wałka rozrządu. Było tak, że miałem problem z rozrusznikiem, odkręciłem go, przykręciłem i było OK - zaśniedziałe styki. Przy piątym czy szóstym odpaleniu sam zgasł i już nie chciał odpalić. Akumulator był odpinany kilka razy. Jakieś pomysły? Tylko proszę, bez idiotycznych, typu wywieź na złom lub wlej paliwo bo o ile zazwyczaj mam bardzo duży dystans do świata, o tyle właśnie mi się skończył.
Kostka obdii nie łączy się z ECU. Jakiś jebany anti-theft? Miałby wtedy iskrę i paliwo?
Za rozsądne pomysły podziękowania from the mountain.

Dobra, ogarnąłem temat. Za dużo, żeby opisać, ale jakby co to służę pomocą.

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2429
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: GAZDA » 19 cze 2016, 11:08

no jeśli sie kręci ma paliwo i iskre (rozumiem że sprawdzałeś na każdy cylinder) to w sumie do szczęścia mu powietrza brakuje, no ale taki nagły ubytek kompresji byłb troche dziwny...
przeważnie antithefty nie dają iskry abo paliwa, nie wiem co jezcze by mogły robić...
przestawiać rozrząd?

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2732
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: cezar62 » 19 cze 2016, 11:55

piotrekzet pisze:Dobra, ogarnąłem temat. Za dużo, żeby opisać, ale jakby co to służę pomocą.
Pisz co było i co zrobiłeś, dla nas i dla potomnych, bo wywalę temat :)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 1975
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: lincoln1998 » 19 cze 2016, 12:13

Dokładnie.Zwłaszcza,że to nie jedyny concord na tym forum ;)
Obecnie:

1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
1999 Chrysler LHS 3.5 V6

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4


Topic author
piotrekzet

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: piotrekzet » 19 cze 2016, 12:18

Czujnik temperatury płynu i przy okazji słaba któraś cewka. Trzeba było odpalić z gazem w podłodze. Przez trzy dni protestował, chyba z 5 razy ładowałem akumulator. Po pierwszym odpaleniu już się uspokoił. Znalazłem info w necie jak obejś ten pieprzony czujnik.
Znacie jakieś programy na PC do obsługi ELM327 bluetooth dla chryslera? Te co mam nie łączą się z ECU, ani w chryslerze, ani w fordzie. Jedyne co uzyskuję to informację o napięciu.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3468
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: KARLone » 19 cze 2016, 12:26

to, że się nie łączy, to nie wina programu. Pewnie masz jakiś konflikt na porcie com. W windowsie musisz wejść w menedżera urządzeń i zobaczyć. Potem w programie trzeba ustawić prawidłowy port com. Dlatego kupiłem sobie skaner, podpinam i nie ma mieszania z programami tylko sam wszystko sobie wykrywa, łączy się i można podglądać.

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2732
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: cezar62 » 19 cze 2016, 19:57

piotrekzet pisze:Czujnik temperatury płynu
Komputer nakłada blokadę na odpalenie auta, jak temperatura jest za wysoko? Niesamowite...
Ale logicznie to tego nie rozumiem. Co go to obchodzi, tego komputera?
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V

Awatar użytkownika

GAZDA
Posty: 2429
Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
Samochód: FORD kurwa!
Skąd:

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: GAZDA » 19 cze 2016, 20:10

czy silnik nie schłodzi sie szybciej na wolnych obrotach? jakby komputer działał logicznie to ograniczył by ino obroty

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 2732
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
Skąd: Opole
Kontaktowanie:

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: cezar62 » 19 cze 2016, 21:40

Ano właśnie też tak myślałem - szybciej się schłodzi, jak pracuje.
Ale może tytułowy Chrysler ma inaczej ;)
Amerykańscy naukowcy zbadali, że im człowiek jest starszy, tym starzej wygląda
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6L V8 SOHC 16V
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 DOHC 16V


Topic author
piotrekzet

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: piotrekzet » 20 cze 2016, 12:23

Nie tak - komputer, w zależności od temperatury dobiera skład mieszanki czy chooj wie czego, bo iskra jest i paliwo dociera. Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, takie info znalazlem, wdepnąłem gaz do dechy i odpalił. Już po wymianach czujnika wału i wałka, które nic nie dały. Pamiętam, że kiedyś w t-birdzie (tam mam dwa czujniki temp., jeden do ECU, drugi do wskaźnika na desce) jak odpiąłem ten od ECU to nie dawało się odpalić, chociaż nie próbowałem z gazem w podłodze.

Karlone - port com jest ok, laptop łączy się z ELM, natomiast nie odczytuje protokołu ECU. Sprawdziłem kilka programów, na niektórych absolutnie nic, na jednym odczytał napięcie, ale też nie połączył się z ECU. W fordzie mrugał zieloną diodą, ale też nie ogarnął, mimo że wpisałem mu auto wybór.
Potrzebuję więcej samochodów do testów... ;)


Topic author
piotrekzet

Re: Pierdolony chrysler

Post autor: piotrekzet » 20 cze 2016, 12:26

GAZDA pisze:czy silnik nie schłodzi sie szybciej na wolnych obrotach? jakby komputer działał logicznie to ograniczył by ino obroty
No to może ogranicza na zasadzie, że im niższe tym chłodniej, z tego wniosek, że przy 0 jest najlepiej... :D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika