Strona 1 z 1

Pierdolony chrysler

: 18 cze 2016, 15:42
autor: piotrekzet
Panowie, pytanie, bo skończyły mi się pomysły - rozrusznik kręci, ale nie odpala. Iskra jest, paliwo jest, zmieniony czujnik wału i wałka rozrządu. Było tak, że miałem problem z rozrusznikiem, odkręciłem go, przykręciłem i było OK - zaśniedziałe styki. Przy piątym czy szóstym odpaleniu sam zgasł i już nie chciał odpalić. Akumulator był odpinany kilka razy. Jakieś pomysły? Tylko proszę, bez idiotycznych, typu wywieź na złom lub wlej paliwo bo o ile zazwyczaj mam bardzo duży dystans do świata, o tyle właśnie mi się skończył.
Kostka obdii nie łączy się z ECU. Jakiś jebany anti-theft? Miałby wtedy iskrę i paliwo?
Za rozsądne pomysły podziękowania from the mountain.

Dobra, ogarnąłem temat. Za dużo, żeby opisać, ale jakby co to służę pomocą.

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 11:08
autor: GAZDA
no jeśli sie kręci ma paliwo i iskre (rozumiem że sprawdzałeś na każdy cylinder) to w sumie do szczęścia mu powietrza brakuje, no ale taki nagły ubytek kompresji byłb troche dziwny...
przeważnie antithefty nie dają iskry abo paliwa, nie wiem co jezcze by mogły robić...
przestawiać rozrząd?

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 11:55
autor: cezar62
piotrekzet pisze:Dobra, ogarnąłem temat. Za dużo, żeby opisać, ale jakby co to służę pomocą.
Pisz co było i co zrobiłeś, dla nas i dla potomnych, bo wywalę temat :)

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 12:13
autor: lincoln1998
Dokładnie.Zwłaszcza,że to nie jedyny concord na tym forum ;)

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 12:18
autor: piotrekzet
Czujnik temperatury płynu i przy okazji słaba któraś cewka. Trzeba było odpalić z gazem w podłodze. Przez trzy dni protestował, chyba z 5 razy ładowałem akumulator. Po pierwszym odpaleniu już się uspokoił. Znalazłem info w necie jak obejś ten pieprzony czujnik.
Znacie jakieś programy na PC do obsługi ELM327 bluetooth dla chryslera? Te co mam nie łączą się z ECU, ani w chryslerze, ani w fordzie. Jedyne co uzyskuję to informację o napięciu.

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 12:26
autor: KARLone
to, że się nie łączy, to nie wina programu. Pewnie masz jakiś konflikt na porcie com. W windowsie musisz wejść w menedżera urządzeń i zobaczyć. Potem w programie trzeba ustawić prawidłowy port com. Dlatego kupiłem sobie skaner, podpinam i nie ma mieszania z programami tylko sam wszystko sobie wykrywa, łączy się i można podglądać.

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 19:57
autor: cezar62
piotrekzet pisze:Czujnik temperatury płynu
Komputer nakłada blokadę na odpalenie auta, jak temperatura jest za wysoko? Niesamowite...
Ale logicznie to tego nie rozumiem. Co go to obchodzi, tego komputera?

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 20:10
autor: GAZDA
czy silnik nie schłodzi sie szybciej na wolnych obrotach? jakby komputer działał logicznie to ograniczył by ino obroty

Re: Pierdolony chrysler

: 19 cze 2016, 21:40
autor: cezar62
Ano właśnie też tak myślałem - szybciej się schłodzi, jak pracuje.
Ale może tytułowy Chrysler ma inaczej ;)

Re: Pierdolony chrysler

: 20 cze 2016, 12:23
autor: piotrekzet
Nie tak - komputer, w zależności od temperatury dobiera skład mieszanki czy chooj wie czego, bo iskra jest i paliwo dociera. Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem, takie info znalazlem, wdepnąłem gaz do dechy i odpalił. Już po wymianach czujnika wału i wałka, które nic nie dały. Pamiętam, że kiedyś w t-birdzie (tam mam dwa czujniki temp., jeden do ECU, drugi do wskaźnika na desce) jak odpiąłem ten od ECU to nie dawało się odpalić, chociaż nie próbowałem z gazem w podłodze.

Karlone - port com jest ok, laptop łączy się z ELM, natomiast nie odczytuje protokołu ECU. Sprawdziłem kilka programów, na niektórych absolutnie nic, na jednym odczytał napięcie, ale też nie połączył się z ECU. W fordzie mrugał zieloną diodą, ale też nie ogarnął, mimo że wpisałem mu auto wybór.
Potrzebuję więcej samochodów do testów... ;)

Re: Pierdolony chrysler

: 20 cze 2016, 12:26
autor: piotrekzet
GAZDA pisze:czy silnik nie schłodzi sie szybciej na wolnych obrotach? jakby komputer działał logicznie to ograniczył by ino obroty
No to może ogranicza na zasadzie, że im niższe tym chłodniej, z tego wniosek, że przy 0 jest najlepiej... :D